Rower może doprowadzić do psychicznej ruiny...

Data: 2009-07-24 20:50:40
Autor: Oriano
Rower może doprowadzić do psychicznej ruiny...
Przynajmniej tak wynika z opisu przeżyć wewnętrznych na tym blogu:
http://pruchniewicz.pl/2009/07/22/moj-romans-z-pedalami/

Swoją drogą niezły tekst. Czytając go proszę odstawić płyny, szkoda monitorów ;)

Data: 2009-07-25 00:29:48
Autor: Wojtas
  Oriano pisze:

Przynajmniej tak wynika z opisu przeżyć wewnętrznych na tym blogu:
http://pruchniewicz.pl/2009/07/22/moj-romans-z-pedalami/

Swoją drogą niezły tekst. Czytając go proszę odstawić płyny, szkoda monitorów ;)

Ten tekst raczej smuci. Nie wiem jak można być taką pierdołą. Oprócz bełkotu gadżeciaciarza najbardziej rozbawia tekst o schudnięciu. Uwielbiam wręcz ludzi, którzy myślą, że jak będą żarli nadal to samo ale zrobią 20 km tygodniowo to schudną.
Ku@wa, pewnie pan inżynier mgr z wykształcenia.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-07-25 00:45:47
Autor: click
Wojtas pisze:
 Oriano pisze:

[...]

od 50 km dziennie zarcie juz nie przeszkadza
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-07-25 00:58:18
Autor: Michał Kurowski
[...]

Nie skumałeś.

Chodziło o konfrontację wyobrażeń o powrocie
do "sportowej młodości" z realiami życia w rodzinie
z dziećmi.

Pozdrawiam,

--
Michał

Data: 2009-07-25 01:15:12
Autor: Dżejm
[...]

Myślałem, że będzie naprawdę coś ciekawego. A tu jakieś uzewnętrznianie kolesia który chce jeździć na rowerze. Bleee. W ogóle blogi zwyczajnych ludzi są bleee ;). Jak chcę posłuchać o takich "przygodach" to mam znajomych którzy na zawołanie się chwalą jak to do pracy pojechali 5km i w ogóle kondycja nie ta co w młodości itp. itd. Kumpli nie macie, że takie nudy czytacie w sieci ;) ?

pozdro

Data: 2009-07-25 01:24:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Hehe, w komentarze luken!

zyga

Data: 2009-07-26 16:00:32
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Rower może doprowadzić do psychiczn ej ruiny...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Hehe, w komentarze luken!

zyga

równie błyskotliwie co autor. Nie ma co - potrafisz trzymać konwencję...
małe Z
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-07-26 19:24:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Rower może doprowadzić do psychiczn ej ruiny...

Hehe, w komentarze luken!

równie błyskotliwie co autor. Nie ma co - potrafisz trzymać konwencję...
małe Z

Jaki artykuł taki komentarz.

zyga

Data: 2009-07-26 18:23:15
Autor: Titus Atomicus
In article <h4dfa0$bq4$1@news.onet.pl>, Dżejm <no.spam@no.spam> wrote:

Jak chcę posłuchać o takich "przygodach" to mam znajomych którzy na zawołanie się chwalą jak to do pracy pojechali 5km i w ogóle kondycja nie ta co w młodości itp. itd.

E, 5km to niezle.
Ja mam znajomego, ktory regularnie jezdzi do pracy 500m.
Ale na przejazd zaklada zawsze rekawiczki i okularki rowerowe...

TA

Data: 2009-07-25 18:18:16
Autor: Tomasz Pyra
  Oriano pisze:
Przynajmniej tak wynika z opisu przeżyć wewnętrznych na tym blogu:
http://pruchniewicz.pl/2009/07/22/moj-romans-z-pedalami/

Cienki gość - ja różowy z księżniczką znalazłem bez problemu ;)

Data: 2009-07-25 21:40:47
Autor: Wojtas
Tomasz Pyra pisze:

Cienki gość - ja różowy z księżniczką znalazłem bez problemu ;)

Z księżniczką to Buzdygan do kina chodził.