Rower na hali produkcyjnej - gdzie się takich u Ĺźywa?

Data: 2017-10-25 10:21:04
Autor: ToMasz
Rower na hali produkcyjnej - gdzie się takich u Ĺźywa?
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Tomek K.

ja obsługiwałem kiedyś resztki firmy ochroniarskiej która swoim pracownikom dawała rowery, aby podnieśc wydajność podczas "obchodów" terenu. wspominałem o tym już wcześniej. rowery zostały kupione "na zamówienie" niewiem ile kto dostał w łapę, ale część z nich to były wykastrowane z przerzutki authory, ale za to cena wzrosła 3 krotnie, a część to tez lekko zmodyfikowane 3 biegowce, za cenę z kosmosu.
Reasumując: firma ochroniarska, nie produkcyjna, rowery mają ceny z kosmosu, choć przeróbek sensownych brak.

ToMasz

Rower na hali produkcyjnej - gdzie się takich u Ĺźywa?