[POZ] Rower na moście

Data: 2010-09-25 10:22:24
Autor: AndrzejM
[POZ] Rower na moście
Witam
Tak się złożyło, że wczoraj odwiedziłem Poznań. Jadąc na targi na
moście nad torami (obok dworca Poznań Główny vis a vis MTP) ujrzałem
ciekawy widok. Do barierki stoi albo wisi przypięty ostrokołowiec.
Chyba dość długo on wisi, ponieważ został pomalowany razem z
barierkami na ten sam kolor. Sorki za brak fotki ale jadąc nie miałem
możliwości jej zrobić. Może Poznaniacy coś powiedzą na jego temat.

Data: 2010-09-25 19:43:18
Autor: Piotr P.
[POZ] Rower na moście

<http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,7752287,Po_wypadku_na_moscie__bialy_rower_dla_Kasi.html>

Data: 2010-09-25 11:16:51
Autor: AndrzejM
Rower na moście
On 25 Wrz, 19:43, "Piotr P." <pa...@pandi.plNIELUBIESPAMU> wrote:
AndrzejM pisze:

> [...]
> barierkami na ten sam kolor. Sorki za brak fotki ale jadąc nie miałem
> możliwości jej zrobić. Może Poznaniacy coś powiedzą na jego temat.

Dzięki. Szkoda dziewczyny. Tabliczkę ktoś już usunął. Faktycznie w
Poznaniu trudno w centrum jechać na rowerze. Jadąc ul. Królowej
Jadwigi od A2 nie widziałem do samych targów choćby namiastki czegoś
po czym można było jechać rowerem. A ruch samochodowy duży. O kulturze
kierujących nie będę wspominał. Sam jeżdżę na rowerze więc staram się
uważać na swoich.

[POZ] Rower na moście