Rower na osprzęcie alfine.

Data: 2010-03-02 11:39:58
Autor: qjot23
Rower na osprzęcie alfine.
Witam. Poszukuję roweru na osprzęcie alfine. Czy w wawie w jakimś
stacjonarnym sklepie są modele inne niż unibike freeway (do ok
3000zł). Udało mi się znaleźć jeszcze Mongoose Sabrosa Ocho.
Generalnie, chodzi mi o rower na 28'' kołach. Zebym mógł przyjść
przymierzyć się, przejechać. Jak byłem w sklepie Gianta to sprzedawcy
w ogóle nie słyszeli o modelu Escape sub 0, który niby jest w ofercie
tej firmy:). Jakoś bardzo ciężko namierzyć taki sprzęt u nas. Szkoda,
bo to bardzo fajne rozwiązanie do rowerów miejskich.

Data: 2010-03-02 20:48:45
Autor: kml
Rower na osprzęcie alfine.

Użytkownik "qjot23" <lukasz.bar@wp.pl> napisał w wiadomości news:06fec37e-7133-4486-b257-2bba291b6130y17g2000yqd.googlegroups.com...
[...]
-- -

Przymierz się do tego co masz na miejscu a następnie porównaj kąty i długości rur do tego co by Cię interesowało. Na koniec pozostaje kupno roweru :) Poza tym każdy jeden alfin'e będzie działać tak samo więc skoro "jeździłeś na jednym to jeździłeś na wszystkich" :)

kml
Last update 21/2/2010 Specialized Defroster MTB 2010.

Data: 2010-03-03 05:28:11
Autor: piotrt
Rower na osprzęcie alfine.
On 2 Mar, 20:48, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "qjot23" <lukasz....@wp.pl> napisał w wiadomościnews:06fec37e-7133-4486-b257-2bba291b6130y17g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
Last update 21/2/2010 Specialized Defroster MTB 2010.

....jest jeszcze Kross City Scraper... zajzyj na strone Krossa i
wydzwon jakiegos dytrubutora w  Wawie

pozdro

Data: 2010-03-03 18:27:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rower na osprzęcie alfine.
piotrt bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
...jest jeszcze Kross City Scraper... zajzyj na strone Krossa i
wydzwon jakiegos dytrubutora w  Wawie

Street Scraper.

Rower na osprzęcie alfine.