Rower na przejściu

Data: 2009-10-27 18:34:26
Autor: Mirosław Habarta
Rower na przejściu
Frame Relay pisze:
Hejka,

Jade se wczoraj samochodem, skręcam na skrzyrzowaniu w prawo. Na
przejściu dla pieszych pusto, więc jadę na pewniaka. nagle Z lewej
strony leci na mnie rowerzysta. Ostro chamuję - udało się. Opie....łem
go, że na przejściu to się rower prowadzi, a ten mi beszczelnie gada,
że to nie przejście tylko przejazd rowerowy i wolno mu jechać.
Wku...łem się i juz nawet wysiadłem z samochodu, żeby nauczyć gada
rozumu,
Co konkretnie chciałeś zrobić ?

ale nawiał rowerem po chodniku czy tam innej śćierzce
rowerowej. Powiedzcie, jak nauczyć takich rozumu i przepisów?

fr.
A sprawdziłeś ten znak ?

Rower na przejściu