Rower na zime

Data: 2011-10-25 06:42:11
Autor: Ryszard Mikke
Rower na zime
Zielony <green@color.pl> napisał(a):
Hej
Jaki proponujecie rower na zimowe dojazdy do pracy? Najlepiej cos, czego nie trzeba serwisowac, regulowac zbyt czesto?
Mysle o Kros Street Scraperze 8, na Allegro ok. 1700zl + opony Schwalbe Marathon Winter - ponad 300zl. Tylko nie wiem, czy takie waskie opony to najlepszy pomysl, niby na miasto, ale 2 gorki mam do podjechania.
http://allegro.pl/kross-street-scraper-alfine-900-zl-taniej-wawa-i1873710085.ht
ml
http://www.bike-center.pl/index.php?p4816,schwalbe-marathon-winter-28x1-35-700x
35c-drutowa-z-kolcami-opona

Ja skombinowalem starego gorala ze skosnymi hakami za 150zl, w stanie
pozwalajacym od razu wrocic nim 60km do domu. Przy czym wybralem gorala
glownie dlatego, zeby miec te same detki, co w normalnym rowerze, bo nie chce
mi sie robic zapasu roznych detek - zony spacerowke tez pod tym katem
wybieralem, wszystkie rowery w domu maja 26" i spokoj. No, poza poziomka.

A, i zalezalo mi tez na braku amortyzacji, bo mi juz jeden amorek sol zezarla.

Po czym w tym goralu wymienilem prawie wszystko, pod kątem ukrycia mechanizmów
i zapewnienia oswietlenia: http://u.42.pl/2H2N.

W sumie zmiescilem sie w dwoch tysiacach i mam rower dokladnie taki, jakiego
potrzebuje. Tylko opony wymienilbym na Marathony Winter wlasnie. I pewnie to
kiedys zrobie, jak mi sie uda zuzyc Snow Study. No i zabawy z tym troche bylo,
bo wprawdzie robote zostawilem specom, ale zdobycie w Polsce dynamopiasty z
hamulcem rolkowym bylo ponad ich sily (Shimano Polska nie mialo i juz).
Szczesliwie, zdarzyl mi sie wyjazd do Niemiec na tydzien, a tam juz w drugim
sklepie zdazyli mi to sciagnac z centrali w dwa dni.

Rower sie, jak na razie, sprawdza.

--
rmikke

--