Rower od Apple :D

Data: 2012-09-17 00:14:51
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
od bash.org.pl:

<Ryniu> Jeżeli Apple by robiło rowery:
- można by kręcić kierownic± za friko, ale hamować tylko odpłatnie,
- powietrze do kół - po 5 baksów, pompować można tylko specjaln± pompk± przez specjalny wentyl,
- bagażnik jest, ale nie można tam niczego przewozić, bo to wbrew warunkom licencji,
- rower jedzie szybko, ale strasznie ciężko kręci się pedałami, przez co siły wystarcza na max pół dnia,
- kosztuje 3x tyle, co normalny rower - płacisz za ogryzek i stylow± biał± ramę,
- Apple wygrywa procesy z innymi producentami rowerów o stosowanie okr±głych kół w ich produktach.

Data: 2012-09-17 05:23:38
Autor: Rowerex
Rower od Apple :D
On 17 Wrz, 09:14, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
od bash.org.pl:

<Ryniu> Jeżeli Apple by robiło rowery:

Rower Apple z o¶wietleniem diodowym: iBike z iDiodkami ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-09-17 11:44:50
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <3452d29e-208e-45f3-bae7-5feeb3668672@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

[...]

E, jestes appleantyfanbojem? Bo jakis bezkrytyczny fanatyzm wyczuwam...
Nie stac cie i dorabiasz ideologie.
--
TA

Data: 2012-09-17 02:50:55
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 11:44:51 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
In article <3452d29e-208e-45f3-bae7-5feeb3668672@googlegroups.com>,

E, jestes appleantyfanbojem? Bo jakis bezkrytyczny fanatyzm wyczuwam...
Nie stac cie i dorabiasz ideologie.

Ostatnio jako¶ się stałem, po procesie z Samsungiem i pozwaniu a.pl :D

Data: 2012-09-17 12:29:22
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <054096e9-dd5c-4359-be3d-c2bae5cc712d@googlegroups.com>,
> [...]

> Nie stac cie i dorabiasz ideologie.

Ostatnio jako¶ się stałem, po procesie z Samsungiem i pozwaniu a.pl :D

E, ale chyba nie jestes prezesem samsunga, czy jego udzialowcem? A moze prezesem czy udzialowcem isoursa?
--
TA

Data: 2012-09-17 03:58:30
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 12:29:22 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
In article <054096e9-dd5c-4359-be3d-c2bae5cc712d@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

E, ale chyba nie jestes prezesem samsunga, czy jego udzialowcem? A moze prezesem czy udzialowcem isoursa?

Ja rozumiem, że Ci się nudzi, ale nie dam się strollować dzi¶ :D

Data: 2012-09-17 13:15:48
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <aa4ded27-6dbb-49da-aac4-ac084337d33b@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 12:29:22 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

Ja rozumiem, że Ci się nudzi, ale nie dam się strollować dzi¶ :D

:-)
Sam zaczales/
No nic. Jade niklowac te kolumne kierownicy. Znalazlem jakis zaklad na Brodnie...
--
TA

Data: 2012-09-17 13:37:00
Autor: coaster
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-17 12:58, rmikke pisze:
ale nie dam się strollować dzi¶ :D

A jutro? ;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-09-17 05:34:42
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 13:37:01 UTC+2 użytkownik coaster napisał:
W dniu 2012-09-17 12:58, rmikke pisze:

> ale nie dam się strollować dzi¶ :D

A jutro? ;-)

A jutro na rower.

Data: 2012-09-17 12:36:16
Autor: atm
Rower od Apple :D

(Nieznane) napisał:
> [...]

Ostatnio jako¶ się stałem, po procesie z Samsungiem i pozwaniu a.pl :D

E, ale chyba nie jestes prezesem samsunga, czy jego udzialowcem? A moze

chyba nie trzeba byc, hipokryzja nie sprzyja palaniu miloscia:
http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/c0.22.403.403/p403x403/217817_414904085235839_653287727_n.jpg
http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/09/ipod-nano-Nokia-Lumia-800.jpg

Data: 2012-09-17 12:52:41
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D

On 2012-09-17 12:29, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]
> prezesem czy udzialowcem isoursa?

chyba nie trzeba byc, hipokryzja nie sprzyja palaniu miloscia:

No to teraz przypomnij sobie kiedy apple wypuscil pierwszego iphona i pierwszego ipoda. I jak wtedy wygladaly inne telefony i odtwarzacze mp3. Lacznie z Nokia i Samsungiem.
A teraz spadaj.
NTG
--
TA

Data: 2012-09-17 13:08:01
Autor: atm
Rower od Apple :D

[...]

Titus, to moj pierwszy kontakt z Toba. Widze, ze kultura nie grzeszysz.
Tak wygladal iP w 2007:
http://iphoneindiablog.com/wp-content/uploads/2010/12/iphone1stgen-2007.jpg
rozumiem, ze wg Ciebie jest tutaj jakies znaczace podobienstwo?
Wg mnie o wiele wieksze jest miedzy wymienonymi wczesniej urzadzeniami.
Ok, rowniez zycze Ci milego dnia, masz racje NTG.

Data: 2012-09-17 13:18:05
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k370am$4ak$1@node1.news.atman.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

> [...]
> A teraz spadaj.
> NTG

Titus, to moj pierwszy kontakt z Toba. Widze, ze kultura nie grzeszysz.
E, chyba przesadzasz.

Chyba nie zrozumialaes co napisalem :-(

Ok, rowniez zycze Ci milego dnia, masz racje NTG.
Nawzajem, ja ciebie tez kocham.
--
TA

Data: 2012-09-17 13:44:24
Autor: atm
Rower od Apple :D
On 2012-09-17 13:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]

> A teraz spadaj.
> NTG

Titus, to moj pierwszy kontakt z Toba. Widze, ze kultura nie grzeszysz.
Ok przyjmuje, ze w innych rejonach Polski "spadaj" oznacza pozdrawiam lub cos zblizonego ;]

[...]

Dobrze, cofnijmy sie zatem do roku 2006 (pierwszy iP to 2007):
http://www.zdnet.com/apple-trial-samsung-deleted-emails-it-shouldnt-have-7000001638/
Spojrz na urzadzenia Samsunga, bryla nie wydaje Ci sie uproszczona i podobna?
Ciekawy artykul na temat podobienstw:
http://www.idownloadblog.com/2012/08/01/poll-original-iphone-vs-samsung-f700/

Ok, rowniez zycze Ci milego dnia, masz racje NTG.
Nawzajem, ja ciebie tez kocham.

Mam obecnie w domu iPada2, pierwszy dluzszy kontakta to ogolne rozczarowanie. Brak amazingu, roznego rodzaju fochy systemu lacznie z zawieszeniami wymagajacymi resetu poprzez dluzsze przytrzymanie Powera.
(system w zaden sposob nie modyfikowany)
Co jakis czas wylazy sie App Store. Dokladajac do tego ograniczenia wynikajace z filozofii systemu otrzymujemy dosc przecietne urzadzenie.

Data: 2012-09-17 22:03:52
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k372et$6jn$1@node1.news.atman.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

On 2012-09-17 13:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]

01638/
Spojrz na urzadzenia Samsunga, bryla nie wydaje Ci sie uproszczona i podobna?

Ale ze takie wazne maile zginely?
To dopiero afera... Niezly tam musza miec burdel w tym Samsungu.

Ciekawy artykul na temat podobienstw:
http://www.idownloadblog.com/2012/08/01/poll-original-iphone-vs-samsung-f700/

 Ojej.  Jak nic Samsung pozwie teraz Appla.

> [...]

(system w zaden sposob nie modyfikowany)
No nie wiem. Oddaj do serwisu...

Co jakis czas wylazy sie App Store. Dokladajac do tego ograniczenia wynikajace z filozofii systemu otrzymujemy dosc przecietne urzadzenie.

To po co sie z nim meczysz?
--
TA

Data: 2012-09-17 22:15:39
Autor: atm
Rower od Apple :D

[...]

Nie ma za bardzo z czym. To typowe zachowania wspolczesnej elelektroniki uzytkowej. Apple pod tym wzgledem nie jest chlubnym wyjatkiem. Moze jest troche lepiej w stosunku do Androida ze wzgledu na ograniczona ilosc sprzetu obslugujacego iOS. Choc z drugiej strony ograniczenia iOS. No nie ma idealnego rozwiazania.

Co jakis czas wylazy sie App Store. Dokladajac do tego ograniczenia
wynikajace z filozofii systemu otrzymujemy dosc przecietne urzadzenie.

To po co sie z nim meczysz?

Juz niedlugo, mial byc tylko na wakacje. Wyszlo troche dluzej :]

Data: 2012-09-18 00:38:13
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k380dg$dfk$1@node2.news.atman.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

> [...]

Nie ma za bardzo z czym. To typowe zachowania wspolczesnej elelektroniki uzytkowej. Apple pod tym wzgledem nie jest chlubnym wyjatkiem. Moze jest troche lepiej w stosunku do Androida ze wzgledu na ograniczona ilosc sprzetu obslugujacego iOS. Choc z drugiej strony ograniczenia iOS. No nie ma idealnego rozwiazania.

Nie mialem nigdy iPada. Ale kolega mial poltora roku wersje 1.  Teraz ma od kilku miesiecy v.2. I twierdzi ze nigdy resetowac ne musial.
Wiec zrob system restore. A jak nic nie da to serwis. Cos masz hardwarowego uwalone.

> To po co sie z nim meczysz?

Juz niedlugo, mial byc tylko na wakacje. Wyszlo troche dluzej :]
Cos krecisz.
--
TA

Data: 2012-09-18 01:09:42
Autor: atm
Rower od Apple :D
On 2012-09-18 00:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]

od kilku miesiecy v.2. I twierdzi ze nigdy resetowac ne musial.
Wiec zrob system restore. A jak nic nie da to serwis. Cos masz

Jak myslisz, dla kogo sa tworzone takie strony?
http://www.knowyourmobile.com/appleiphone/ipad/ipaduserguides/458098/how_to_fix_a_frozen_ipad.html
Jesli pogooglasz "ipad frozen" zobaczysz jak czesto jablkowy sprzet zamienia sie w lodowke.
Titus, obudz sie. Amazing jest tylko na scenie podczas keynote. Pozniej
szara rzeczywistosc, wygladajaca podobnie jak w przypadku innych urzadzen. No chyba, ze ktos siadzi caly dzien przed iUrzadzeniem w rozowych okularach z jablkowym logo... no wtedy moze to faktycznie inaczej wyglada.

> To po co sie z nim meczysz?

Juz niedlugo, mial byc tylko na wakacje. Wyszlo troche dluzej :]
Cos krecisz.

Tak, korbe choc nie tak czesto jak bym chcial ;P
Chyba nie oczekujesz, ze przedstawie Ci serial pt "moje zycie rodzinne"?

Data: 2012-09-17 13:22:19
Autor: m4rkiz
Rower od Apple :D
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-2A4933.12524117092012news.atman.pl...
No to teraz przypomnij sobie kiedy apple wypuscil pierwszego iphona i pierwszego ipoda. I jak wtedy wygladaly inne telefony i odtwarzacze mp3. Lacznie z Nokia i Samsungiem.
A teraz spadaj.

mowisz o wzornictwie ukradzionym braunowi?

http://static.siegelgale.com/wp-content/uploads/2010/12/Sept292010.jpg
http://photos.northtemple.com/iphone_braun.jpg

NTG

owszem

Data: 2012-09-17 14:38:16
Autor: atm
Rower od Apple :D
On 2012-09-17 14:22, m4rkiz wrote:
[...]

tak, tak wszystko sie zgadza, ale wiesz to byla inspiracja ;]

Data: 2012-09-17 13:48:44
Autor: m4rkiz
Rower od Apple :D
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k375jt$iiq$1node2.news.atman.pl...
[...]

ale apple to i tak anioly w porownaniu z chamskim samsungiem ktory
juz dopuszcza sie nawet podrozy w czasie byle tylko skopiowac ich produkty!

http://dailyfailcenter.com/sites/default/files/fail/apple-ipod-nano-samsung-yp-p2.jpg

http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2012/08/samsung_presentation_leak_10-580x435.jpg

Data: 2012-09-17 13:34:10
Autor: Andy Niwinski
Rower od Apple :D

"coaster" <manypenyy@mac.com> schrieb im Newsbeitrag news:k371o2$6o9$2speranza.aioe.org...
[...]

A co w tym do ¶miechu?

Data: 2012-09-17 07:16:29
Autor: rrh
Rower od Apple :D
On Monday, September 17, 2012 11:44:51 AM UTC+2, (unknown) wrote:

E, jestes appleantyfanbojem? Bo jakis bezkrytyczny fanatyzm wyczuwam...
Nie stac cie i dorabiasz ideologie.

Trochę dystansu. Gdzie jak gdzie, ale na grupie o rowerach nie spodziewałem się flamewaru o telefonach. :)

Może pora na Linux vs. Windows? :D

ps.
biodarek: mam nadzieję, że takie cytowanie jest OK ;)

Data: 2012-09-17 22:05:28
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <4a6255a2-3f7a-42c3-a3ab-aabb18d1ae96@googlegroups.com>,
 rrh <wojtek.ryrych@gmail.com> wrote:

> [...]

> Nie stac cie i dorabiasz ideologie.

Trochę dystansu. Gdzie jak gdzie, ale na grupie o rowerach nie spodziewałem się flamewaru o telefonach. :)

Ale to juz na pl. comp.os.advocacy btw Dawno tam nie zagladalem.

ps.
biodarek: mam nadzieję, że takie cytowanie jest OK ;)
mhm
--
TA

Data: 2012-09-17 12:11:52
Autor: Andy Niwinski
Rower od Apple :D

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> schrieb im Newsbeitrag news:Titus_Atomicus-91CCAB.11445017092012news.atman.pl...
[...]

A to trzeba byc jakim¶ "appleantyfanbojem"? Bo mi się wydaje, że wystarczy być człowiekiem z odrobin± rozumu, żeby nie popierać "filozofii" popieprzonego koncernu, który ma w dupie konsumenta i my¶li tylko kategoriami zysku.  A każdy bidul, co to musiał się zalansować i kupił to gówno, dziwnie zawsze rzuca argumentem "nie stać cię to tak mówisz". nie stać i kupiłem sobie i komórkę i tableta i laptopa za więcej niż kosztuj± te cudowne "prostok±tne przedmioty z zaokr±glonymi rogami". A ostatnio to nawet jabłka przestałem je¶ć, bo przypominij± mi t± najbardziej skurwion± firmę na ¶wiecie.

Data: 2012-09-17 10:01:28
Autor: abn140
Rower od Apple :D
 A ostatnio to nawet

jabłka przestałem je¶ć, bo przypominij± mi t± najbardziej skurwion± firmę na ¶wiecie.
cosh, czesto pkt widzenia od siedzenia itp....
kup se akcje.
aktualnie 698.35 - .49 , niewiele ale na .50 5 kola do sprzedania wiec wiesz....
choc z drugiej strony moze za te kase wagon najnerow kupic...
cos ostatnio rynek ogolony z 29'

Data: 2012-09-17 12:31:59
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k36t19$b84$1@news01.versatel.de>,
 "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> wrote:

> [...]

A to trzeba byc jakim¶ "appleantyfanbojem"? Bo mi się wydaje, że wystarczy być człowiekiem z odrobin± rozumu, żeby nie popierać "filozofii" popieprzonego koncernu, który ma w dupie konsumenta i my¶li tylko kategoriami zysku.  A każdy bidul, co to musiał się zalansować i kupił to gówno, dziwnie zawsze rzuca argumentem "nie stać cię to tak mówisz". nie stać i kupiłem sobie i komórkę i tableta i laptopa za więcej niż kosztuj± te cudowne "prostok±tne przedmioty z zaokr±glonymi rogami". A ostatnio to nawet jabłka przestałem je¶ć, bo przypominij± mi t± najbardziej skurwion± firmę na ¶wiecie.

E, tak jak ty mowia wlasnie ci, ktorych nie stac.
Zieeew.
Z tego co piszesz, ciepisz na jakas ciezka fobie. Byc moze da sie to wyleczyc. Sprobuj cos z tym zrobic.
--
TA

Data: 2012-09-17 13:02:32
Autor: z
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-17 12:31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Z tego co piszesz, ciepisz na jakas ciezka fobie. Byc moze da sie to
wyleczyc. Sprobuj cos z tym zrobic.

Masz w zupełno¶ci rację. Na dahonie to tylko z ipadem, ifonem... ;-)

Data: 2012-09-17 13:14:13
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k3700b$tmt$1@news.task.gda.pl>, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

> [...]
> wyleczyc. Sprobuj cos z tym zrobic.

Masz w zupełno¶ci rację. Na dahonie to tylko z ipadem, ifonem... ;-)

Myslisz?
Qrde, nie stac mnie. :-(
--
TA

Data: 2012-09-17 04:15:50
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 13:14:14 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

> Myslisz?

Qrde, nie stac mnie. :-(

To se ideologię dorób :D

Data: 2012-09-21 16:20:38
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
I z dosłownie ostatniej chwili, kolejny kamyczek do ogródka "nie przepadam za Apple". Urwałem sluchawki (żeby nie było, na rowerze! ;) Za godzinę ruszam w trasę (żeby nie było, rowerem!) i miałem zamiar pożyczyć douszne słuchawki. Jedyne sensowne jakie znalazłem w pracy to apple'owskie. No to git! Jack pasuje, już jestem szczę¶liwy, i... ZONK! Słuchawki Apple mimo identycznego jacka, nie działaj± w nie-macintoshach. No matkobosko! Aż tak bardzo zależało go¶ciom z Apple Inc. żeby do ich ajfonów nie wkładać słuchawek Sennheisera, a do zwykłych MP3 nie wkładać słuchawek Apple? Dzicy, dzicy tam pracuj±! A kit im w oko!

Dobra, idę kręcić bez muzyki, najwyżej ¶rednia spadnie ;)

A.

P.S. Uprzedzam, że słuchawek na rowerze używam "z głow±" i nie powoduję wypadków :-)

Data: 2012-09-21 16:30:22
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <505c77be$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

[...]
E, pewnie tez byly zepsute.
Ja jak mowilem od 20 lat uzywam sprzetu appla i jakos nie zauwazylem tych wszystkich niedogodnosci.
A tyle juz slyszalem miejskich legend o makach wymyslanych przez hejterow ze jakos nie robi to na mnie wrazenia.
Ze stacji dyskietek nie ma, ze myszka ma jeden przycisk, ze nie ma Uerda, ze sie przeplaca, ze niekompatybilne, ze to komputery do grafiki. Itd.

Data: 2012-09-21 16:40:07
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
Titus napisał:
E, pewnie tez byly zepsute.

Nie, zupełnie sprawne :)

Ze stacji dyskietek nie ma

No a nie? Zreszt± pecety też nie maj± :)

ze sie przeplaca

No a nie?

ze niekompatybilne, ze to komputery do grafiki

Wła¶nie w powi±zaniu tych dwóch powyższych ficzerów to niestety prawda, pliki "graficzne" z Maców w ¶rodowiskach pecetowych potrafi± napsuć krwi niestety. Ale o czym my tu mówimy, skoro ajfona pro¶ciej poł±czę przez BT z Noki± niż z ajpadem :-) Dobra, EOT, idę pedałować!

A.

Data: 2012-09-21 09:53:22
Autor: drobo
Rower od Apple :D
Jakby posiadacz pi±tego ajfona chciał korzystać na rowerze - i nie tylko - z ajmapy, to ostrożnie:  http://www.tvn24.pl/zaginione-miasta-stopione-mosty-parki-jako-lotniska-apple-polegl-na-mapach,278210,s.html

Data: 2012-09-23 03:09:25
Autor: Iguan_007
Rower od Apple :D
On Saturday, September 22, 2012 12:20:47 AM UTC+10, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

I tak sie wlasnie tworza miejskie legendy.

Albo masz zepsute sluchawki albo gniazdo. Wlasnie sprawdzilem, sluchawki iPhone dziaja bez problemu w laptopie (Toshiba) i w zestawie HiFi (Yamaha). Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-09-24 09:53:20
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
Iguan_007 napisał:
Albo masz zepsute sluchawki albo gniazdo. Wlasnie sprawdzilem, sluchawki iPhone dziaja bez problemu w laptopie (Toshiba) i w zestawie HiFi (Yamaha).

Specjalnie dla Ciebie sprawdziłem to 5 minut temu raz jeszcze. Oryginalne słuchawki od iPhone, pół godziny temu działały w iPhone, w Nokii pokazuj± komunikat "nieobsługiwane akcesorium" a muzyka z odtwarzacza leci nadal z gło¶nika. Ta sama Nokia przy użyciu _dowolnych_ innych słuchawek działa jak należy.

Co mam zrobić, żeby Cię o tym przekonać? Nagrać całe zdarzenie na YT? :-)))

A.

Data: 2012-09-24 01:33:26
Autor: Iguan_007
Rower od Apple :D
Alfer, Ale skoro mi dziala w komputerze, w HiFi to moze problem lezy po stronie Twojej Nokii? Sprawdzilem wlasnie jescze w wiezy Sony - bez problemu. Pozdrawiam,
Iguan

Data: 2012-09-24 10:41:22
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
Iguan_007 napisał:
Ale skoro mi dziala w komputerze, w HiFi to moze problem lezy po stronie Twojej Nokii? Sprawdzilem wlasnie jescze w wiezy Sony - bez problemu.

Może, chociaż tak jak wspomniałem przynajmniej ze 3 inne "zwykłe" słuchawki w owej Nokii działają. Już sam nie wiem jak to wyjaśnić.

A.

Data: 2012-09-24 22:38:44
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <50601cb3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Iguan_007 napisa?:
Ale skoro mi dziala w komputerze, wHiFi to moze problem lezy po
stronie
Twojej Nokii? Sprawdzilem wlasnie jescze w wiezy Sony - bez problemu.

Moze, chociaz tak jak wspominialem przynajmniej ze 3 inne zwykle
sluchawki w owej Nokii dzialaja. Juz sam nie wiem jak to wyjasnic.

Alez to elementarne.
Jest kilka standardow, miales pecha.

http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-with-Windows-Phone/Another-person-
with-headphone-problems/td-p/1508758
--
TA

Data: 2012-09-17 13:20:33
Autor: Andy Niwinski
Rower od Apple :D

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> schrieb im Newsbeitrag news:Titus_Atomicus-2F2DE3.12315917092012news.atman.pl...
> [...]

Zieeew.
Z tego co piszesz, ciepisz na jakas ciezka fobie. Byc moze da sie to wyleczyc. Sprobuj cos z tym zrobic.

Wydaje mi się jednak, że to Ty masz fobię. WyraĽnie reagujesz bardzo negatywnie na ludzi nielubi±cych cudownego ogryzka. A tak maj± wła¶nie Ci co wtopili kupę kasy w to gówno i nie mog± znie¶ć jak szczę¶liwy może być posiadacz urz±dzenia z Androidem, Lapka z Windowsem. No to dorabiaj± sobie ideologię, jakie to ogryzki s± cudowne, jakie super i hiper. I płac± za debilne IShopy, zgrzytaj± zębami widz±c ITuny, i nie mog± się już patrzeć na super duper jedyny na ¶wiecie najcudowniejszy kabelek I-gówniany.
WyobraĽ sobie, że akurat mnie stać na na różne gadżety, w Stanach bywam służbowo kilkana¶cie razy w roku, więć kupic to gówno byłbym w stanie nawet dużo taniej niż w Europie. Ale wła¶nie, gówno nawet zapakowane w ł±dny kartonik z wydesajnowanym ogryzkiem nadal pozostanie gównem.

Data: 2012-09-17 14:07:44
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k37122$cnu$1@news01.versatel.de>,
> [...]

WyobraĽ sobie, że akurat mnie stać na na różne gadżety, w Stanach bywam służbowo kilkana¶cie razy w roku, więć kupic to gówno byłbym w stanie nawet dużo taniej niż w Europie. Ale wła¶nie, gówno nawet zapakowane w ł±dny kartonik z wydesajnowanym ogryzkiem nadal pozostanie gównem.

Jestes chory.
:-(
--
TA

Data: 2012-09-17 18:27:34
Autor: Andy Niwinski
Rower od Apple :D

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

Jestes chory.
:-(
Chyba jednak maj± rację inni ludkowie na tym forum. Skończył się argumenty, to jestem chory?

Z tob± dyskutować? Lepiej pogadam z moim młotkiem - ma lepsze argumenty.

Bez odbioru, pa pa. Brandzluj sie dalej nad ukochanym ogryzkiem. A nie, przepraszam, nie za bardzo idzie. Ogryzki nie lubi± pornografii.

Data: 2012-09-17 21:54:19
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k37j1r$lpi$1@news01.versatel.de>,
> [...]

Z tob± dyskutować? Lepiej pogadam z moim młotkiem - ma lepsze argumenty.

Naprawde gadasz ze swoim mlotkiem?\
Niezle.
Znaczy sie, moja wstepna diagnoza byla sluszna.

Bez odbioru, pa pa. Brandzluj sie dalej nad ukochanym ogryzkiem. A nie, przepraszam, nie za bardzo idzie. Ogryzki nie lubi± pornografii.

Sluchaj, a ty nie jestes przypadkiem tym oblakancem co go spotkalem miesiac temu na Trasie Lazienkowskiej?
--
TA

Data: 2012-09-17 22:52:47
Autor: Prot Ogenes
Rower od Apple :D
In article <k37122$cnu$1@news01.versatel.de>,
"Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> wrote:

[...]

Jestes chory.
:-(

I kto to napisał? :-))))))
Jeden z większych trolli usenetu jakich dane mi było widzieć.
Wyborne, po prostu przewyborne :-)

Prot

Data: 2012-09-17 13:33:39
Autor: coaster
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-17 12:11, Andy Niwinski pisze:

[...]

ROFTL - zjedz troche cukru to Ci sie gorycz zmniejszy.

Data: 2012-09-23 03:20:41
Autor: Iguan_007
Rower od Apple :D
On Monday, September 17, 2012 8:11:56 PM UTC+10, Andy Niwinski wrote:
Bo mi si� wydaje, �e wystarczy by� cz�owiekiem z odrobin� rozumu, �eby nie popiera� "filozofii" popieprzonego koncernu, kt�ry ma w dupie konsumenta i my�li tylko kategoriami zysku.

To nie jest wlasciwa grupa, ale co przez powyzsze tak naprawde rozumiesz? Nokia czy Motorola nie "mysla w kategoriach zysku"? Nie placa ze reklame? Coz takiego akurat Apple Ci zrobilo ze tak strasznie sie ekscytujesz? Ktos kupuje sobie taki telefon, ktos inny. Skad ten problem ze jeden ma jablko na obudowie? Przeciez jak Ci sie nie podoba to go po prostu nie kupisz. Skad tutaj powody do atakow?

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-09-17 13:27:42
Autor: coaster
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-17 09:14, rmikke pisze:
[...]

Dostrzegam tu jakas czare goryczy i zazdrosc...
IMH wciaz jest aktualne:
Mac -> "Plug & Play"
PC -> "Plug & Pray".

Data: 2012-09-17 13:33:29
Autor: Andy Niwinski
Rower od Apple :D

"coaster" <manypenyy@mac.com> schrieb im Newsbeitrag news:k371fb$6o9$1speranza.aioe.org...
[...]

Aha, następny poszkodowany użytkownik ogryzka. Albo - "nie stać cię", albo - "zazdro¶cisz". Nie macie innych argumentów?

Data: 2012-09-17 14:09:54
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k371qa$d1m$1@news01.versatel.de>,
> [...]

> Mac -> "Plug & Play"
> PC -> "Plug & Pray".

Aha, następny poszkodowany użytkownik ogryzka.
Poszkodowany?
Skad ten wniosek?

Albo - "nie stać cię", albo - "zazdro¶cisz". Nie macie innych argumentów?

A ty podales jakies argumenty za wyjatkiem takich ktore swiadcza o twoich powaznych problemach psychicznych?
--
TA

Data: 2012-09-17 14:21:38
Autor: Michoo
Rower od Apple :D
On 17.09.2012 13:27, coaster wrote:
Dostrzegam tu jakas czare goryczy i zazdrosc...
IMH wciaz jest aktualne:
Mac -> "Plug & Play"
O ile kupisz markowy sprzęt z duż± kasę.

PC -> "Plug & Pray".
O ile kupisz najtańsz± chińszczyznę.

Mam teraz w pracy koło siebie:
- dwa samsungi
- mackbooka
- della

Pracuję na dellu, mimo, że mógłbym na dowolnym z pozostałych:
- nie mam czego zazdro¶cić - sprzęt jest na wyci±gnięcie ręki
- nie ma argumentu finansowego, sprzęt już jest, nie ja płaciłem (a stać mnie i tak)
- nie ma argumentu "nie znasz", bo testuję na nim soft, więc musiałem poznać

No to dlaczego ja, który mam do czynienia z jednym i drugim sprzętem na co dzień (w przeciwieństwie do fanbojów obu stron) jednak wybrałem della?

Btw - Kładzenie rano dłoni na zimnej aluminiowej obudowie. brrrr.... S± jakie¶ iRękawiczki do tego?

Michoo

Data: 2012-09-17 22:16:13
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k374tn$n3l$1@mx1.internetia.pl>, Michoo <michoo_news@vp.pl> wrote:

[...]

Bo jestes mentalnym pececiarzem?
Nie wiem. Jednym pasuje Apple innym co innego.
Ale antyfanboje Appla zazarcie neguja poglad ze Apple jest innowacyjna firma, ktora zna sie nie tylko na marketingu. A nawet ze produkty moga komus pasowac i ludzie ktorzy ich uzywaja moga byc z nich zadowoleni.

A co do Della - pracowalem kiedys w firmie gdzie bylo ze 150 maczkow. Po 10 latach (pocz. naszego tysiaclecia) ktos doszedl do wniosku ze Apple jest przereklamowane i szkoda kasy na maczki. I w ciagu roku prawie cala fima przeszla na Della, ktory oferowal rewelacyjne warunki gwarancji.
Tylko ze ostatnio dowiedzialem sie ze nie do konca sie to sprawdzilo, i ze wrocili do Appla.

Btw - Kładzenie rano dłoni na zimnej aluminiowej obudowie. brrrr.... S± jakie¶ iRękawiczki do tego?
Masz wrazliwe dlonie. Ale poszukaj w Apple Store...
--
TA

Data: 2012-09-17 20:53:06
Autor: PK
Rower od Apple :D
On 2012-09-17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
[...]

No to zamiast krytykować innym, że negują innowacyjność Apple, pokaż
argumenty za swojÄ… tezÄ….

[...]

Ale konkretnie dlaczego się nie sprawdziło? Psuły się te Delle? Nie
mieli wsparcia producenta?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-18 06:56:51
Autor: z
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-17 22:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Ale antyfanboje Appla zazarcie neguja poglad ze Apple jest innowacyjna
firma, ktora zna sie nie tylko na marketingu. A nawet ze produkty moga
komus pasowac i ludzie ktorzy ich uzywaja moga byc z nich zadowoleni.

Nie bierz tego do siebie (znaczy do Apple :-) )
Trafia mnie szlag jak kto¶ próbuje mi wcisn±ć co¶ czego nie potrzebuję, za większe pieni±dze niż jest to warte argumentuj±c innowacyjno¶ci± której nie ma i niby snobizmem posiadania sprzętu danej marki.
Rzygam już reklam± i marketingowymi sztuczkami, wciskaniem ludziom niepotrzebnych towarów i celowym postarzaniem tychże niby dla dobra ludzko¶ci.

Może trochę dlatego, że miliony reklam przeszły przez moje ręce do druku a może dlatego że mam już z górki (40-stka) i swoje już widziałem, wiem jak to działa i nie chodzi tu o stworzenie czego¶ tylko i wył±cznie o wydojenie klienta.
Sorry, padło na Apple ale lepszego przykładu teraz nie znajdziesz :-)

Data: 2012-09-18 09:21:23
Autor: kawoN
Rower od Apple :D
W dniu 12-09-18 06:56, z pisze:

[...]

Raczej powiniene¶ ubolewać nad ludzko¶ci±, że znajduje się
tylu co wydaje pieni±dze w ciemno a jak już je wyda to
większo¶ć nie potrafi obiektywnie ocenić czy dobrze
wydała te pieni±dze czy jednak trochę za dużo i być
może niepotrzebnie.
Zreszt± - były już artykuły na ten temat - kult
marki Apple podobny jest do kultów religijnych.
Takoż i kult linuxa czy systemów open source.
¦mieszne jest to, że znam kilku zagorzałych
fanów linuxa i open source, którzy zmienili
"wiarę" i przeszli na Apple (nie tylko w sensie
sprzętu ale wyznania). To tak jakby sprzedali
duszę diabłu. Ale widocznie maj± siln± potrzebę wiary...

Aha - żeby uprzedzić - znam sprzęt Apple, daje się go używać,
nie jest cudowny w żadnej mierze, ma swoje wady i zalety.
Sprzęt jest sponsorowany, więc nie wiem czy gdybym miał
wydać swoje pieni±dze to zasiliłyby one konto Apple...

--
kawoN
-

Data: 2012-09-18 09:54:08
Autor: z
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-18 09:21, kawoN pisze:
[...]

Je¶li kto¶ jest głupi to nie jego wina. Je¶li kto¶ ma kaprys to może wydawać swoje pieni±dze jak chce.

Za to je¶li kto¶ oszukuje, używa sztuczek psychologicznych, nakłania do złego rozporz±dzenia mieniem, wprowadza w bł±d i robi to z pełn± ¶wiadomo¶ci± to jest OSZUSTEM.
Przynajmniej moralnym :-)

Tak wiem. Nie da się tego prawnie usankcjonować bo w dzisiejszych czasach zamiast produkować dobrej jako¶ci towary inwestuje się jak najmniej żeby wyci±gn±ć jak najwięcej. Kreuje się logo, akcje, papiery warto¶ciowe i gra na ich wzrost lub upadek. Taki matrix oderwany od rzeczywisto¶ci nie poparty materialn± warto¶ci±. ¦więto¶ci± s± rynki, inwestorzy, spekulanci i naci±gacze. Rz±dy państw nie boj± się reakcji swoich obywateli (maj± to gdzie¶) boj± się jak zareaguje _rynek_ i cała zgraja specjalistów od "pijaru" też.

Data: 2012-09-20 13:10:03
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <k38uuj$otk$1@news.task.gda.pl>, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

> [...]

Sorry, padło na Apple ale lepszego przykładu teraz nie znajdziesz :-)

Ale ja sie przesiadlem na sprzet apple ze 20 lat temu. Wtedy reklam ani marketingu Appla w Polse nie bylo. Za to hejterzy mieli argument, ze te maki to jakies dziwactwo ktorego nikt nie kupuje. Jakby bylo ok, to przeciez ludzie zaglosowaliby nogami. Czy jakos tak.
W kazdym razie jestem zadowolonym uzytkownikiem sprzetu Apple, choc widze na przestrzeni lat spadek jakosci (w polaczeniu z radykalnym spadkiem cen). Ale to dotyczy pozostalych firm, a nawet branz. Taki trend.
--
TA

Data: 2012-09-20 04:33:37
Autor: Piotrpo
Rower od Apple :D
W dniu czwartek, 20 wrze¶nia 2012 13:10:04 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

[...]
20 lat temu nie było jeszcze takiego pojęcia jak hejterzy, ale to akurat mało istotne.
Komputery apple to nie było to co komputery PC, a w pewnych branżach praktycznie nie było wyboru, trzeba było kupić Apple, bo zwyczajnie na blaszaki nie było odpowiedniego oprogramowania. Od paru lat apple po prostu składa komputery PC i wrzuca swój system operacyjny. Wymieniaj±c ostatnio laptopa zastanawiałem się chwilę nad zakupem sprzętu Apple. Wszystkie aplikacje, których używam do pracy chodziły bez problemu na XOS, z gier mogłem zrezygnować. Skonfigurowałem sobie zestaw zgodny z konkurentem, wyszło 4 razy drożej i stwierdziłem, że nie będę wyrzucał 10k w błoto za ładn± obudowę, dyskusyjn± jako¶ć i w sumie nawet nie wiem za co jeszcze.

W kazdym razie jestem zadowolonym uzytkownikiem sprzetu Apple, choc widze na przestrzeni lat spadek jakosci (w polaczeniu z radykalnym spadkiem cen). Ale to dotyczy pozostalych firm, a nawet branz. Taki trend.
Fajnie, że jeste¶ zadowolonym użytkownikiem - ja akurat, na szczę¶cie krótko, byłem niezadowolonym :)

A do samej firmy mam już całkiem sporo zastrzeżeń i nie dotycz± one samych produktów, a raczej jej zachowania na rynku, nieprzestrzegania standardów, czy kłamliwego marketingu.

Data: 2012-09-20 13:58:05
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <622e7554-1a40-4f3c-9dea-63e1eaef44a0@googlegroups.com>,
 Piotrpo <piotrpo@gmail.com> wrote:

> [...]

20 lat temu nie było jeszcze takiego pojęcia jak hejterzy, ale to akurat mało istotne.
Moze pojecia nie bylo, ale hejerzy isnieli.

Komputery apple to nie było to co komputery PC, a w pewnych branżach praktycznie nie było wyboru, trzeba było kupić Apple, bo zwyczajnie na blaszaki nie było odpowiedniego oprogramowania.

E, co krecisz. Jednym z koronych argumentow bylo 'na maki nie ma oprogramowania'

Od paru lat apple po prostu składa komputery PC i wrzuca swój system operacyjny.

No, prawie jak Sony, Dell, itd. Poza tym, ze taci wrzucaja cudzy system.
Ale mi to nie przeszkadza. Za to jak widac - od czasu zmiany architektury na standardowa zwykli uzytkownicy zaczeli kupowac maki.
[...]

No i slusznie. Po co przeplacac skoro nie widzisz roznicy?
Z tym ze troche krecisz. Jakiego to wypasionego laptopa znalazles za 2500zl?

A do samej firmy mam już całkiem sporo zastrzeżeń i nie dotycz± one samych produktów, a raczej jej zachowania na rynku, nieprzestrzegania standardów, czy kłamliwego marketingu.

ok, ale co mnie to jako uzytkownika obchodzi? Zwlaszcza ze pozostale firmy zachowuja sie tak samo.
--
TA

Data: 2012-09-20 17:00:29
Autor: PK
Rower od Apple :D
On 2012-09-20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
E, co krecisz. Jednym z koronych argumentow bylo 'na maki nie ma oprogramowania'

"w pewnych branĹĽach"

No, prawie jak Sony, Dell, itd. Poza tym, ze taci wrzucaja cudzy system.
Ale mi to nie przeszkadza. Za to jak widac - od czasu zmiany architektury na standardowa zwykli uzytkownicy zaczeli kupowac maki.

Ale w Sony, Dell itp masz szeroką gamę sprzętu. Są takie dla biedoty,
dla bardziej zamoĹĽnych gospodarstw i dla biznesu.

Apple ma ofertÄ™ zunifikowanÄ…, czyli wszyscy kupujÄ… taki sam produkt,
bo wierzÄ…, ĹĽe jest on dla nich idealny.
Po chwili zastanowienia można dojść do wniosku, że różne grupy klientów
jednak mają inne potrzeby, czyli pewna garstka "średnich" kupuje coś
dla siebie. Cała reszta kupuje produkt dla kogoś innego, a różnicę
komfortu uzupełnia im "kultowość" czy też "trendowatość".

No i slusznie. Po co przeplacac skoro nie widzisz roznicy?
Z tym ze troche krecisz. Jakiego to wypasionego laptopa znalazles za 2500zl?

Z treści wynika raczej, że
x+10000=4x <=> x=3333.(3)

Za 3333.(3) można wyrwać kilka niezłych "ultrabooków" oraz całą gamę
fajnych Lenovo i HP.
Jeśli ktoś nie przejmuje się masą i wystarcza mu ~2h pracy na baterii,
to trudno znaleźć dobry powód do kupienia laptopa kosztującego więcej
niż 3333.(3) zł.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-20 11:34:19
Autor: Piotrpo
Rower od Apple :D
W dniu czwartek, 20 wrze¶nia 2012 19:01:16 UTC+2 użytkownik PK napisał:

Je¶li kto¶ nie przejmuje się mas± i wystarcza mu ~2h pracy na baterii,

to trudno znaleĽć dobry powód do kupienia laptopa kosztuj±cego więcej

niż 3333.(3) zł.
Gratuluję rozwi±zania rowniania :)
Akurat padło na samsunga rf700 17" i7 8GB, jakie¶ tam jeszcze bzdety. Na baterii trzyma zdecydowanie dłużej niż 2h ;)

Data: 2012-09-20 19:25:26
Autor: PK
Rower od Apple :D
On 2012-09-20, Piotrpo <piotrpo@gmail.com> wrote:
GratulujÄ™ rozwiÄ…zania rowniania :)

Sie studiuje, sie umi. :P

Akurat padło na samsunga rf700 17" i7 8GB, jakieś tam jeszcze bzdety. Na baterii trzyma zdecydowanie dłużej niż 2h ;)

No to raczej potwór. Zupełnie nie mój typ - dopuszczam tylko takie
12-14" :).

Te 2h to taka intersująca wartość. Wystarcza na dojazd do pracy,
na spotkanie, na przeciętną awarię prądu.

Do prywatnego użytku oczywiście lepiej coś trzymającego dłużej. Mój
sprzęt (niestety stara cegła: HP 6510b) trzyma ~4h z wifi i uznaję
to za sensowną granicę. Ostatnio zrobiło się 3:50 i już miałem zmieniać,
a tu nagle wyszedł Windows 8 i jest ponad 4:30 :P.

Nie mniej już mi się tych 2.5kg nie chce nosić i też myślę o czymś za
3333.(3) :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-20 13:46:38
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
Titus napisał:
Ale ja sie przesiadlem na sprzet apple ze 20 lat temu.

Mniej więcej wtedy również pracowałem na Makach. Przez kilka lat w pracowni przerobiłem ze 3 generacje tych komputerów. Ojej, ileż było z nimi problemów, zarówno sprzętowych (choć już wtedy w rodz±cym się internecie znajdowali się nawiedzeni applowcy twierdz±cy, że Maki się nie zawieszaj± ;) jak i kłopotów z kompatybilno¶ci± ze ¶wiatem pecetowym. Po zmianie pracodawcy wróciłem do tańszych a jednocze¶nie względnie szybszych pecetów i ogólnie rozumiany komfort pracy się poprawił. Tylko sprzęt stał się brzydszy, ale bior±c pod uwagę że komp stoi i tak pod stołem to ten argument mnie zupełnie nie rusza :-)

O rany, tylko jaki to ma zwi±zek z rowerami? :-) Może poprzez tak± analogię, jak ostatnio pod schroniskiem: "bogaci" podjeżdżali na wypasionych odjechanych maszynkach bez jednej błotnej ciapki, zjadali obiad i jechali z powrotem do domu, a inni wsiadali na swoje skrzypi±ce, toporne i nieco zdezelowane maszyny i ruszali w dalsz± walkę z terenem?

A.

Data: 2012-09-20 15:32:48
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <505b0223$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>,

Titus napisał:
> [...]

Mniej więcej wtedy również pracowałem na Makach. Przez kilka lat w pracowni przerobiłem ze 3 generacje tych komputerów. Ojej, ileż było z nimi problemów, zarówno sprzętowych (choć już wtedy w rodz±cym się internecie znajdowali się nawiedzeni applowcy twierdz±cy, że Maki się nie zawieszaj± ;) jak i kłopotów z kompatybilno¶ci± ze ¶wiatem pecetowym.

E, ja jakos nie mialem takich problemow/
Ani w domu ani w pracy... Choc oczywiscie znam takich co mieli, ale wynikalo to z ich nastawienia.

[...]

Ale podalem tu gdzies przyklad firmy ktora doszla do wniosku ze jednak przejscie na pc nie daje efektow pozytywnych i wrocila do makow. Bo to nie w kompach problem, tylko w uzytkownikach.

O rany, tylko jaki to ma zwi±zek z rowerami? :-)

No wlasnie nie wiem.
Ale to kol. Mikke zaczal.
--
TA

Data: 2012-09-20 15:45:24
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
Titus:
Ale podalem tu gdzies przyklad firmy ktora doszla do wniosku ze jednak przejscie na pc nie daje efektow pozytywnych i wrocila do makow. Bo to nie w kompach problem, tylko w uzytkownikach.

Można by toczyć długie w±tki co lepsze, PC czy Mac, full czy hardtail i tak dalej, ale mnie w takie bezsensowne przepychanki nie wci±gniecie :-) Prawie wszystko ma swoje plusy i prawie wszystko znajdzie amatora. De gustibus...

Pzdr
A.

Data: 2012-09-20 21:53:50
Autor: biodarek
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-20 15:45, Alfer_z_pracy pisze:
Titus:
[...]

Full czy hardtail? Tu nie ma o czym dyskutować. OdpowiedĽ jest prosta - to zależy. Podyskutować to można o przewadze rapidów nad gripami.

--
biodarek

Data: 2012-09-21 09:55:34
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
biodarek napisał:
Full czy hardtail? Tu nie ma o czym dyskutować. OdpowiedĽ jest prosta - to zależy. Podyskutować to można o przewadze rapidów nad gripami.

Wła¶nie o tym piszę. "Przewaga" jednego nad drugim to bardzo często kwestia niezwykle subiektywna oraz zależna od kontekstu.

S± tysi±ce szczę¶liwych posiadaczy Apple, a s± szczę¶liwi także dlatego, że maj± wymuskany wizualnie sprzęt. I nie przeszkadza im kompletnie na przykład brak slota pod kartę SD, co dla innych będzie dyskwalifikuj±ce.

To jak, full czy hardtail? :-)

A.

Data: 2012-09-21 11:01:49
Autor: atm
Rower od Apple :D
On 2012-09-21 09:55, Alfer_z_pracy wrote:
biodarek napisał:
[...]

Etam, nie przeszkadza. Przeszkadza, tyle ze maja maila do A. Slodowego ;]
http://applefobia.blox.pl/2012/07/Nifty-MiniDrive-czyli-jak-rozwiazac-problem-ktory.html

Data: 2012-09-21 11:13:52
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
atm napisał:
Etam, nie przeszkadza. Przeszkadza, tyle ze maja maila do A. Slodowego ;]
http://applefobia.blox.pl/2012/07/Nifty-MiniDrive-czyli-jak-rozwiazac-problem-ktory.html

O mamo, to jest prawdziwe? I nawet ten wypychacz do przej¶ciówki to nie jest fake?

ROTFL!

Apple, nie pod±żaj t± drog± :-)

Data: 2012-09-22 21:17:35
Autor: z
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-21 11:13, Alfer_z_pracy pisze:
Apple, nie pod±żaj t± drog± :-)

To... nawet nie wiem jak to nazwać. :-)
To jest jaki¶ matrix niedorozwiniętych projektantów.
To... Nawet Animka czego¶ takiego by nie wymy¶liła Sorry Animka :-)
ale to takie Twoje klimaty. Nie wiadomo czy współczuć i ratować przed zrobieniem sobie krzywdy czy podejrzewać przemy¶lane działanie bo marketningowcy wyliczyli że jednak się opłaci. Je¶li to drugie to projektant pali się wła¶nie ze wstydu.
Ale cóż. "Cnotka albo piechotka" :-)

Data: 2012-09-22 01:27:18
Autor: Titus Atomicus
Rower od Apple :D
In article <505c1d7f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

Ale po co im slot pod karte SD skoro takich kart nie uzywaja.
Ja akurat uzywam SD (w apracie) ale rzeczywiscie brak slota SD w MBP mi nie przeszkadza.
--
TA

Data: 2012-09-18 10:30:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Rower od Apple :D
W dniu 2012-09-17 13:27, coaster pisze:
IMH wciaz jest aktualne:
Mac -> "Plug & Play"

Taa. Jak masz akcesoria do Iphona 4 to je sobie podł±czysz do 5-tki... za jedyne 29$ za przej¶ciówkę. Ładne mi Plug&Play.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2012-09-18 02:34:07
Autor: Piotrpo
Rower od Apple :D
W dniu wtorek, 18 wrze¶nia 2012 10:40:09 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:

Taa. Jak masz akcesoria do Iphona 4 to je sobie podł±czysz do 5-tki.... za jedyne 29$ za przej¶ciówkę. Ładne mi Plug&Play.

To kwestia innowacyjno¶ci - w innych elementach się nie udało, to chociaż wtyczkę zmienili :)

Data: 2012-09-18 11:37:00
Autor: atm
Rower od Apple :D
Data: 2012-09-17 13:49:08
Autor: Jacek Maciejewski
Rower od Apple :D
Dnia Mon, 17 Sep 2012 00:14:51 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):

- Apple wygrywa procesy z innymi producentami rowerów o stosowanie okr±głych kół w ich produktach.

Fajne :)
--
Jacek

Data: 2012-09-17 23:50:30
Autor: Michał Pysz
Rower od Apple :D
[...]

Gdyby taki rower od Appla działał po wyjęciu z pudełka tak dobrze jak taki iPhone to ja bym taki rower chciał.

Poprostu rozpakowuję i z u¶miechem na ustach używam. Wszystko elegancko działa (biegi, hamulce, nic się nie telepie, sztyca nie trzeszczy).

Nie twierdzę, że takich rowerów nie ma, zdarzaj± się czasem nieĽle dopracowane modele. Ale nie każdy producent je robi i tanie nie s±. Więc to tak jakby były od Apple ;-p

mp.

Data: 2012-09-17 22:06:34
Autor: PK
Rower od Apple :D
On 2012-09-17, Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:
Gdyby taki rower od Appla działał po wyjęciu z pudełka tak dobrze jak taki iPhone to ja bym taki rower chciał.

Nie wiem do czego porĂłwnujesz. SÄ… jakieĹ› telefony "zrĂłb to sam" z klejem
i lutownicÄ… w zestawie? :)

Miałem w życiu kilka komórek już i generalnie wszystkie działały
po wyjęciu z pudełka...

Poprostu rozpakowuję i z uśmiechem na ustach używam. Wszystko elegancko działa (biegi, hamulce, nic się nie telepie, sztyca nie trzeszczy).

Myślę, że podkreśliłeś ważną cechę fanów Apple. Uśmiechają się używając
sprzętu z jabłkiem. A klienci konkurencji po prostu używają :P.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-18 00:21:37
Autor: atm
Rower od Apple :D
On 2012-09-18 00:06, PK wrote:
On 2012-09-17, Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:
[...]

A do czego przyrownac wczesniejsza potrzebe podlaczenia do komputera urzadzenia zaraz po wyjeciu z pudelka?
Bo zakup iPoda touch czy iPhone'a rok czy kiedy to bylo na lotnisku, rozpakowanie, wlaczenie i nacieszenie oczu czarnym ekranem z ikonka
sugerujaca polaczenie z iTunesem pozostawia bezcenne wspomnienia... ;]

Data: 2012-09-18 00:54:45
Autor: Michał Pysz
Rower od Apple :D
Nie wiem do czego porĂłwnujesz. SÄ… jakieĹ› telefony "zrĂłb to sam" z klejem
i lutownicÄ… w zestawie? :)

Miałem w życiu kilka komórek już i generalnie wszystkie działały
po wyjęciu z pudełka...

Rower z marketu też działa ale przyjemności z jazdy na dłuższą metę za wiele nie ma.

Też miałem wiele różnych telefonów/smartfonów i w sumie dopóki nie kupiłem iPhone to nawet byłem z nich zadowolony. Jakoś człowiek sobie radził z Symbianem na nokiach, jakoś szło wytrzymać HTC, które ciągle się wieszały.
Pierwszą myślą jak zobaczyłem iPhone: kurde jak go zresetować jak baterii się nie da wyjąć?!?
A tu zgroza: nic się nigdy nie wiesz, zawsze działa.
Rzeczy są rozmieszczone zwykle tak, że wiadomo co kliknąć. Nawet wifi u mnie w pracy, które jest takie, że zwykle konfiguracja zajmuje godzinę lub nie da się wcale jej zrobić zadziałała w kilka sekund.

Nie jestem lanserem, iphone mam z przypadku tylko dlatego, ĹĽe w moim abonamencie dawali za przysĹ‚owiowÄ… zĹ‚otĂłwkÄ™ wiÄ™c sprĂłbowaĹ‚em. A teraz jak miaĹ‚bym jako alternatywÄ™ uĹĽywanie HTC HD2 z Windowsem (ktĂłry mi leĹĽy w szufladzie) czy przesiadkÄ™ na HTC Wildfire z Androidem (teĹĽ mi leĹĽy w szufladzie) to  bym poszedĹ‚ do sklepu i kupiĹ‚ appla.

[...]

Wszystko dla ludzi. Są tacy co lubią kręcić śrubkami, pozastanawiać się nad sprzętem, czy rozbudową. A są tacy co jedynie używają.

Wracając do tematu grupy to mam w rowerach różne doświadczenia. Zarówno rowery budowane samodzielnie jak i zakup gotowców.
Raczej wybieram sprawdzone marki więc nie powinno być skuchy. A jednak zawsze znajdzie się coś niedopracowanego lub coś co źle działa czy przeszkadza.
Chciałbym mieć kiedyś taki rower, w którym wszystko jest takie jak chcę. Prosto z pudełka, bez kombinowania czy podmieniania.

Nie twierdzę, że to byłby jedyny rower jaki bym posiadał ale jednak bym go chciał mieć.

mp.

Data: 2012-09-17 15:59:54
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu wtorek, 18 wrze¶nia 2012 00:54:41 UTC+2 użytkownik Michał Pysz napisał:

Chciałbym mieć kiedy¶ taki rower, w którym wszystko jest takie jak chcę. Prosto z pudełka, bez kombinowania czy podmieniania.

I od razu w Twoim ulubionym kolorze (o ile lubisz czarny).

OK, ten tekst to akurat nie Apple, po prostu nihil novi...

Data: 2012-09-18 10:19:18
Autor: Alfer_z_pracy
Rower od Apple :D
Michał Pysz napisał:
Rzeczy są rozmieszczone zwykle tak, że wiadomo co kliknąć. Nawet wifi u
mnie w pracy, ktĂłre jest takie, ĹĽe zwykle konfiguracja zajmuje godzinÄ™
lub nie da się wcale jej zrobić zadziałała w kilka sekund.

Hm, wchodzimy w totalny OT, ale mam pewne doświadczenia z iphonem i ipadem. Można powiedzieć "gościnnie" bo sam bym sobie tego nie kupił, ale moja luba padła ofiarą wymuskanego marketingu firmy "A".

Cóż napisać, żeby nie napisać zbyt dużo. A. robi ładne rzeczy. "Dizajn" naprawdę przemyślany. Niestety, funkcjonalność - a to powinno być chyba najważniejszym czynnikiem - pozostawia cholernie wiele do życzenia. Nie będę wchodził w technikalia, dość powiedzieć że wspomniana właścicielka obu urządzeń niejeden raz (w domyśle: wiele razy!) klęła "genialne" rozwiązania firmy A. sprawiające problemy. I zawieszenia sprzętów się zdarzają, i kłopoty z używaniem lokalnych sieci (gdzie w tym samym miejscu urządzenia konkurencji łapią ową sieć w pół sekundy), kłopoty z komunikacją iphone-ipad (sic!), dodajmy do tego kretyńskie wgrywanie plików poprzez jakieś nieintuicyjne i wieszające się softy w rodzaju iTunesów, no i powiedzmy na sam koniec co by tu wybrać jako gwóźdź do trumny? Może choćby niemożliwość wsadzenia karty SD i zgrania zdjęć, którą to opcję w standardzie mają od lat połowe tańsze urządzenia konkurencji (tak, wiem, jest oczywiście specjalna przejściówka do tego służąca, mająca naprawdę idiotyczne kaprysy włącznie z idiotycznym komunikatem "to akcesorium nie jest obsługiwane" chociaż zdjęcia się zgrywają)?

Zanim fani Apple'a rzucą się z kontrargumentami że wszystkie powyższe wady można ogarnąć, niech wpierw zastanowią się że aby to zrobić trzeba wniknąć w tasiemcowe wątki na forach, stracić sporo czasu na rozgryzienie problemu. A statystyczny użytkownik (antytechniczny, powiedzmy 30-letnia kobieta zafascynowa ładną białą obudową i podniecona fajną reklamą) na pewno nie będzie wnikała w takie techniczne duperele. Pralka - działa, TV - działa, toster - działa, nokia - działa, a drogi Ajcoś tam czegoś nie umie. Lipa.

Osobiście mam w d... święte wojny Apple - reszta świata. Kocham Apple za stylistykę. Doceniam _niektóre_ sprytne rozwiązania softwarowe, które pewnie i są inspiracją dla delli, samsungów i innych. Ale nienawidzę za niespójność na linii design - cena - funkcjonalność. Za TAKIE pieniądze ich urządzenia powinny umieć o wiele więcej i powinny być o niebo łatwiejsze w użytkowaniu.

Wow, to se oftopicznie pojechałem! To może na koniec żeby było na temat grupy: z biegiem lat znajomi posiadający smartfony, nie tylko Apple'a, mają coraz więcej problemów na wyjazdach związanych z brakiem prądu. Wiadomo, duże LCD, dużo opcji, żre prąd na maksa. O mamo, a jak zapomną wziąć ze sobą ładowarki... tragedia :-) I wówczas mała, "niesmart" Nokia, ratuje sytuację bo działa do końca na jednym ładowaniu. Ale fakt, pogody w niej sprawdzić nie można i nie zatłitujesz ze zdobytego szczytu ;)

A.

Data: 2012-09-18 11:09:15
Autor: Michał Pysz
Rower od Apple :D
pewnie i sÄ… inspiracjÄ… dla delli, samsungĂłw i innych. Ale nienawidzÄ™ za
niespójność na linii design - cena - funkcjonalność. Za TAKIE pieniądze
ich urządzenia powinny umieć o wiele więcej i powinny być o niebo
Ĺ‚atwiejsze w uĹĽytkowaniu.

Hmm a w rowerach nie jest podobnie?
NiektĂłrzy kupujÄ… polskÄ… firmÄ™ Kross chwalÄ…c dobrÄ… cenÄ™ i osprzÄ™t, ktĂłry   producent przywiesza do swoich ram.

A niektórzy wolą dopłacić za markę i kupić jakiegoś tam zachodniego XXX czy YYY choć wiele dopłaca się teoretycznie za sam znaczek.

mp.

Data: 2012-09-18 02:16:21
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu wtorek, 18 wrze¶nia 2012 11:09:11 UTC+2 użytkownik Michał Pysz napisał:
> pewnie i s± inspiracj± dla delli, samsungów i innych. Ale nienawidzę za
> niespójno¶ć na linii design - cena - funkcjonalno¶ć. Za TAKIE pieni±dze
> ich urz±dzenia powinny umieć o wiele więcej i powinny być o niebo
> łatwiejsze w użytkowaniu.

Hmm a w rowerach nie jest podobnie?

Niektórzy kupuj± polsk± firmę Kross chwal±c dobr± cenę i osprzęt, który producent przywiesza do swoich ram.

A niektórzy wol± dopłacić za markę i kupić jakiego¶ tam zachodniego XXX czy YYY choć wiele dopłaca się teoretycznie za sam znaczek.

No nie wiem. Jak kupowałem rower Młodemu, to Gary Fisfer Tarpon był
o parę stów tańszy od Krossa Level A2, osprzęt może i słabszy,
ale za to sprawdzona dożywotnia gwarancja na ramę. Za znaczek dopłaciłem?

Data: 2012-09-18 11:19:12
Autor: Michał Pysz
Rower od Apple :D

No nie wiem. Jak kupowałem rower Młodemu, to Gary Fisfer Tarpon był
o parę stów tańszy od Krossa Level A2, osprzęt może i słabszy,
ale za to sprawdzona dożywotnia gwarancja na ramę. Za znaczek dopłaciłem?

No sam mówisz, że osprzęt słabszy :-p

mp.

Data: 2012-09-18 02:29:18
Autor: rmikke
Rower od Apple :D
W dniu wtorek, 18 wrze¶nia 2012 11:19:08 UTC+2 użytkownik Michał Pysz napisał:
> [...]
> o parę stów tańszy od Krossa Level A2, osprzęt może i słabszy,
> ale za to sprawdzona dożywotnia gwarancja na ramę. Za znaczek dopłaciłem?

1. Kiedy ja już nie pamiętam...
2. Gary był TAŃSZY.

Data: 2012-09-18 02:40:26
Autor: Piotrpo
Rower od Apple :D
W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 09:14:51 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

[...]

Dodał bym jeszcze:
Nie miałby przerzutek, bo Stefan powiedział, że s± niepotrzebne
Koła miałyby 26 1/4" bo to najbardziej ergonomiczny rozmiar do każdego roweru
Jeden rozmiar i siodełko zaspawane na stałe - w imię wolno¶ci od obsługiwania zbędnych rzeczy systemu.
Blokuj±ca się kierownica - ale tylko u niektórych użytkowników, bo Ľle trzymaj±

Data: 2012-09-20 11:52:46
Autor: atm
Rower od Apple :D

[...]

Wazne jest aby odpowiednio dbac o sprzet Apple, wtedy bedzie dzialal niezawodnie; tutaj zamieszczono tutorial (niestety po niemiecku):
http://www.snotr.com/video/8965/So_papa__how_do_you_like_the_iPad_we_got_you

Rower od Apple :D