Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Rower od inzynierow F1

Rower od inzynierow F1

Data: 2010-02-28 10:11:48
Autor: Piotrek
Rower od inzynierow F1
http://gadzetomania.pl/2010/02/26/rower-zaprojektowany-przez-inzynierow-f1-kosztuje-42-000-dolarow/

noo..ktos sie skusi?
Najbardziej ta przerzutka mnie zainteresowala, ma ktos jakies info o niej?

Data: 2010-02-28 03:59:45
Autor: Rowerex
Rower od inzynierow F1
On 28 Lut, 10:11, "Piotrek" <o...@gmail.com> wrote:
http://gadzetomania.pl/2010/02/26/rower-zaprojektowany-przez-inzynier...

noo..ktos sie skusi?

Jasne, właśnie złożyłem zamówienie ;-)

Tak przy okazji - czy do szosówek wkraczają tarczówki?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-02-28 13:09:14
Autor: MadMan
Rower od inzynierow F1
Dnia Sun, 28 Feb 2010 03:59:45 -0800 (PST), Rowerex napisał(a):

Tak przy okazji - czy do szosówek wkraczają tarczówki?

E, poconaco. Raczej do cc prędzej. W szosie to po pierwsze kto hamuje ten przegrywa, a po drugie i tak
prędzej skończy się przyczepność opony do podłoża niż skuteczność
hamulca szosowego. --
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-28 10:44:12
Autor: MadMan
Rower od inzynierow F1
Dnia Sun, 28 Feb 2010 10:11:48 +0100, Piotrek napisał(a):

Najbardziej ta przerzutka mnie zainteresowala, ma ktos jakies info o niej?

http://cycle.shimano-eu.com/publish/content/global_cycle/en/nl/index/products/road/di2.html

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-28 19:47:30
Autor: Marcin J.
Rower od inzynierow F1
Harold (?) powiedział fajną rzecz: gdy zmieniamy biegi z tyłu, wodzik przedniej przerzutki przesuwa się automatycznie aby uniknąć ocierania o łańcuch. Jak dla mnie to na razie jedyny powód aby kiedykolwiek rozważać zakup tego (lub podobnego) wynalazku. Poza tym - gdy kończy się prąd najpierw diodka robi się czerwona, później przestaje działać przednia przerzutka, a dopiero na końcu tylna. Aku starcza na 1-2 kkm. Dlaczego nie ładuje się sam (a'la KERS)? Swoja drogą już chyba takie cudo widziałem (Copenhagen wheel), może więc wystarczyłoby zrobić mały upgrade... Całe szczęscie, że elektronika mnie nie interesuje.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-03-01 20:05:25
Autor: Marcin J.
Rower od inzynierow F1
Tak do kompletu (znalezione na r.b.t.):
http://www.nytimes.com/2010/03/02/science/02obribbon.html?ref=science

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-03-01 10:42:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Rower od inzynierow F1
On Sun, 28 Feb 2010, Piotrek wrote:

Najbardziej ta przerzutka mnie zainteresowala, ma ktos jakies info o niej?

  Nie ma, ale obawia się czy tam jakiegoś procesora nie wsadzili.
  Jak to nazywała się maszyna Lufthansy co to w W-wie zaparkowała na wale
za końcem pasa? "kąpiuter wiedział lepiej" :]

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-03-01 11:07:12
Autor: Jan Srzednicki
Rower od inzynierow F1
On 2010-03-01, Gotfryd Smolik news wrote:
On Sun, 28 Feb 2010, Piotrek wrote:

Najbardziej ta przerzutka mnie zainteresowala, ma ktos jakies info o niej?

  Nie ma, ale obawia się czy tam jakiegoś procesora nie wsadzili.
  Jak to nazywała się maszyna Lufthansy co to w W-wie zaparkowała na wale
za końcem pasa? "kąpiuter wiedział lepiej" :]

Bez komputerów w życiu nie osiągniętoby takiego poziomu bezpieczeństwa
lotów, jak dzisiaj, już nie wspominając o wynalazkach typu B2, który bez
komputera by po prostu nie latał w ogóle.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

Data: 2010-03-01 12:18:10
Autor: Mariusz Kruk
Rower od inzynierow F1
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Srzednicki"
Bez komputerów w życiu nie osiągniętoby takiego poziomu bezpieczeństwa
lotów, jak dzisiaj,

A tu można by dyskutować. Samo bezpieczeństwo jako takie, można osiągnąć
inaczej - np. ograniczając warunki, w których wolno latać. :-)

już nie wspominając o wynalazkach typu B2, który bez
komputera by po prostu nie latał w ogóle.

E, latające skrzydła Northrop robił już w latach pięćdziesiątych
bodajże.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-03-01 04:10:07
Autor: teryuu
Rower od inzynierow F1
Rower na żywo robi niesamowite wrażenie. Szkoda że tylko 1 zdjęcie
udało mi się zrobić :)

http://picasaweb.google.com/teryuu/Factor001#5443635760853857954

Data: 2010-03-01 15:27:42
Autor: Coaster
Rower od inzynierow F1
teryuu wrote:
Rower na żywo robi niesamowite wrażenie. Szkoda że tylko 1 zdjęcie
udało mi się zrobić :)

http://picasaweb.google.com/teryuu/Factor001#5443635760853857954

Brak finezji i lekkosci. No i inzynierowie od F! "zaprojektowali" zawiasowy system glowki ramy znany o stukilkudziesieciu lat. Musiel isie mocno wysilac ;-)
http://tinyurl.com/y98xx3o
http://tinyurl.com/ylx57ay
http://tinyurl.com/ydpldgk
http://tinyurl.com/yjnhc8t
http://tinyurl.com/yld2vds
http://tinyurl.com/ygfrowq

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"The average Joe bike guy is head to toe spandex
and rides in race costumes, believing that he's going
faster, or that without it his crotch would be scraped
raw, or that he'd be go slow without the shoes."
Grant Petersen/Rivendell Bicycle Works
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2010-03-01 15:34:46
Autor: Coaster
Rower od inzynierow F1
Coaster wrote:
[...]

Brak finezji i lekkosci. No i inzynierowie od F! "zaprojektowali" zawiasowy system glowki ramy znany o stukilkudziesieciu lat. Musiel isie mocno wysilac ;-)
[...]
Sacrebleu! "[...] i inzynierowie od F1 "zaprojektowali"
zawiasowy system glowki  [...]"

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"The average Joe bike guy is head to toe spandex
and rides in race costumes, believing that he's going
faster, or that without it his crotch would be scraped
raw, or that he'd be go slow without the shoes."
Grant Petersen/Rivendell Bicycle Works
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2010-03-01 15:36:11
Autor: Coaster
Rower od inzynierow F1
Coaster wrote:
Coaster wrote:
[...]

Brak finezji i lekkosci. No i inzynierowie od F! "zaprojektowali" zawiasowy system glowki ramy znany o stukilkudziesieciu lat. Musiel isie mocno wysilac ;-)
[...]
Sacrebleu! "[...] i inzynierowie od F1 "zaprojektowali"
zawiasowy system glowki  [...]"

Sacrebleu! Sacrebleu! :-(

"[...] i inzynierowie od F1 "zaprojektowali"
zawiasowy system glowki ramy, znany o stukilkudziesieciu lat.
Musieli sie mocno wysilac [...]"


--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"The average Joe bike guy is head to toe spandex
and rides in race costumes, believing that he's going
faster, or that without it his crotch would be scraped
raw, or that he'd be go slow without the shoes."
Grant Petersen/Rivendell Bicycle Works
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2010-03-01 22:39:27
Autor: Saurus
Rower od inzynierow F1
W dniu 2010-03-01 15:36, Coaster pisze:
znany o stukilkudziesieciu lat

I co powiesz tym razem? ;)

Data: 2010-03-02 10:25:11
Autor: Coaster
Rower od inzynierow F1
Saurus wrote:
W dniu 2010-03-01 15:36, Coaster pisze:
znany o stukilkudziesieciu lat

I co powiesz tym razem? ;)

Dzisiaj? Nic.

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"The average Joe bike guy is head to toe spandex
and rides in race costumes, believing that he's going
faster, or that without it his crotch would be scraped
raw, or that he'd be go slow without the shoes."
Grant Petersen/Rivendell Bicycle Works
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Rower od inzynierow F1

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona