Rower od inzynierow F1

Data: 2010-02-28 19:47:30
Autor: Marcin J.
Rower od inzynierow F1
Harold (?) powiedział fajną rzecz: gdy zmieniamy biegi z tyłu, wodzik przedniej przerzutki przesuwa się automatycznie aby uniknąć ocierania o łańcuch. Jak dla mnie to na razie jedyny powód aby kiedykolwiek rozważać zakup tego (lub podobnego) wynalazku. Poza tym - gdy kończy się prąd najpierw diodka robi się czerwona, później przestaje działać przednia przerzutka, a dopiero na końcu tylna. Aku starcza na 1-2 kkm. Dlaczego nie ładuje się sam (a'la KERS)? Swoja drogą już chyba takie cudo widziałem (Copenhagen wheel), może więc wystarczyłoby zrobić mały upgrade... Całe szczęscie, że elektronika mnie nie interesuje.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-03-01 20:05:25