"Rower" po biurko

Data: 2012-04-11 16:31:21
Autor: piecia aka dracorp
"Rower" po biurko
Witojcie

Ostatnio odwiedziłem znajomych i zauważyłem u nich rower treningowy (chyba). Niewysoki, bez kierownicy, pozycja siedząca jak na wygodnym fotelu.

No i pomyślałem, a może by coś podobnego kupić żebym mógł w czasie pracy trochę pokręcić nogami?

Biurko jest wysokie na 72cm, głębokie na 70cm i szerokie na 118cm. Możecie coś polecić z wygodnych rowerów treningowych, nie za drogich coby się zmieścił pod moje biurko?

Niedrogie dlatego że nie wiem do końca czy to dobry pomysł. Albo może coś innego? Z jednej strony trochę się rozruszam i przy okazji większą bazę będę robił ;). Przez 8h można trochę nakręcić.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-12 11:23:03
Autor: rmikke
"Rower" po biurko
Dnia Wed, 11 Apr 2012 16:31:21 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskroba³/a:

[...]

Moj dziadek mial takie urzadzenie rehabilitacyjne:
Suport z korba i pedalami, z regulacja obciazenia,
umieszczony na podstawce na tyle wysokiej, zeby pietami
o podloge nie zahaczac i na tyle dlugiej, zeby to bylo
stabilne. Na gumach, zeby sie nie slizgalo.

Siadalo sie do tego na normalnym fotelu.

Urzedzenie nadal pokutuje w piwnicy, nie wiem, czy bym znalazl
wszystkie czesci.

Natomiast pod biurkiem, to pewnie nie zmiescisz sie z kolanami...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-12 16:13:46
Autor: Alfer_z_pracy
"Rower" po biurko
rmikke napisa³:
Natomiast pod biurkiem, to pewnie nie zmiescisz sie z kolanami...

Na tym siê zmie¶cisz:

http://tinyurl.com/rowerostolik

Szafa gra? ;-)

A.

Data: 2012-04-12 14:40:54
Autor: rmikke
"Rower" po biurko
Dnia Thu, 12 Apr 2012 16:13:46 +0200, Alfer_z_pracy naskroba³/a:

rmikke napisa³:
Natomiast pod biurkiem, to pewnie nie zmiescisz sie z kolanami...

Na tym siê zmie¶cisz:

http://tinyurl.com/rowerostolik

Ale nie popedalujesz. Chyba ze do tylu, albo jeszcze trenazer trzeba dodac.

Data: 2012-04-12 17:13:18
Autor: piecia aka dracorp
"Rower" po biurko
Dnia Thu, 12 Apr 2012 16:13:46 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Na tym się zmieścisz:

http://tinyurl.com/rowerostolik

Szafa gra? ;-)

Ale 2 monitory nie wejdÄ…. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-13 11:20:49
Autor: Alfer_z_pracy
"Rower" po biurko
piecia aka dracorp napisał:
http://tinyurl.com/rowerostolik

Ale 2 monitory nie wejdÄ….

Wejdą, wejdą. Przykręcasz na płasko kawał dykty 1,60 m x 1,10 m i stawiasz sobie co chcesz, nawet kwiatek doniczkowy. Dodatkowo można z boku zamontować pisuar żeby nie tracić czasu na opuszczanie miejsca pracy.

A.

Data: 2012-04-13 11:37:59
Autor: piecia aka dracorp
"Rower" po biurko
CoÅ› w tym stylu:
<http://pobierak.jeja.pl/images/4/1/b/8197_idealne-stanowisko-komputerowe.jpg>

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-15 02:25:59
Autor: yapann
"Rower" po biurko
"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote in message news:4f86e31d$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
http://tinyurl.com/rowerostolik
Szafa gra? ;-)

widzê pewnien szkopu³: siod³eko non-stop w 4 literach
(no chyba, ¿e ten Wasz gatunek ma siode³ko-przystosowane ty³ki ju¿ w DNA).

"Rower" po biurko