Data: 2011-05-31 20:00:42 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Rower składak jaki wybrać? | |
On 2011-05-31, Piotr wrote:
Witam. Zamierzam kupić składaka, takiego, ktorego będę woził w Pod kątem trwałości ściśle składaka, to na pewno biegi w piaście będą trwalsze z racji niemożliwości uwalenia przerzutki tylnej/haka. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2011-05-31 13:11:08 | |
Autor: Piotr | |
Rower sk³adak jaki wybraæ? | |
O to juz troche wiem. Dzieki. A czy po jakims czasie gdyby mi sie cos
popsu³o , rozlegulowa³o,( chodzi o te biegi w piascie) , to czy w serwisach rowerowych podejmuj± siê ewentualnych napraw, regulacji, smarowañ(?), czy moge miec z tym problem.? |
|
Data: 2011-05-31 22:37:21 | |
Autor: Kazimierz Uromski | |
Rower składak jaki wybrać? | |
On 31.05.2011 22:11, Piotr wrote:
O to juz troche wiem. Dzieki. A czy po jakims czasie gdyby mi sie cos Zrobią, ale niekoniecznie w serwisie w którym swojego "górala" serwisuje Twój kolega. Po prostu musisz znaleźć np. sklep+serwis mieszczuchów i tam sobie z nim poradzą. |
|
Data: 2011-05-31 22:46:07 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Rower sk³adak jaki wybraæ? | |
Piotr, Tue, 31 May 2011 13:11:08 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
O to juz troche wiem. Dzieki. A czy po jakims czasie gdyby mi sie cos Dobry serwis siê tym zajmie, ale nie popadaj w paranojê: wnoszê, ¿e rowerem bêdziesz je¼dzi³ stosunkowo niewiele (popraw mnie, je¿eli jestem w b³êdzie), a do widocznego zu¿ycia przerzutki planetarnej trzeba naprawdê sporych tysiêcy kilometrów[1]. -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarcz±. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci± | A potem kilkana¶cie drugich. [1] spotykany na Ba³kanach Walijczyk przejecha³ rowerem z piast± Rohloff dobrych kilka tysiêcy kilometrów bez najmniejszego problemu. IMO 14-biegowy Rohloff jest zajebi¶cie bardziej skomplikowany od trzybiegowej piasty Shimano. |
|
Data: 2011-05-31 23:28:24 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
Rower składak jaki wybrać? | |
Piotr wrote:
A czy po jakims czasie gdyby mi sie cos popsuło , rozlegulowało,( Regulację ogarniesz samemu. Reszta zależy. - jaka to piasta i czy u dystrybutora da się kupić części - czy ktoś w serwisie nie jest zbyt leniwy/wygodny, żeby zrobić to, co jest napisane w instrukcji serwisowej producenta (na pewno SRAM takowe udostępnia) - czy ktoś w serwisie jest dość kumaty, żeby użyć odpowiednich, łatwo dostępnych smarów/olejów, bo dedykowane są bezsensownie drogie albo nie ma ich u polskiego dystrybutora - czy w ogóle chcesz się tym martwić na zapas (ogólnie opinie o piastach 3-biegowych są dość pochlebne, konstrukcje nie zmieniają się zbytnio od dekad) - czy przypadkiem nie lubisz sobie trochę pomajsterkować co jakieś 10 tys. km albo 2 czy więcej lat (może częściej, może rzadziej - zależy od warunków użytkowania i chęci). Ja na razie nie mam takiej piasty na tyle długo, żeby podzielić się konkretnymi spostrzeżeniami. - czy wolisz dbać czy zajeżdżać na śmierć (goła piasta T3 na allegro to ok. 100 zł) Co do części itp., to chyba jedynym trochę bardziej ogarniętym w tym temacie sklepem internetowym jest <http://sklep-milou.pl/>. W niektórych dużych i znanych sklepach nie da się kupić choćby zębatki, bo oni się "nie bawią". Warto się upewnić, że sklep w którym zamierzasz kupisz rower nie należy do tej grupy. -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |