Rower stacjonarny do domowego spinningu

Data: 2010-07-04 22:46:47
Autor: raviz
Rower stacjonarny do domowego spinningu
Swego czasu gdy chodzilem na spinning na silce smigalismy na prymitywnych do bolu rowerach stacjonarnych. Spore kolo zamachowe, zero elektroniki. Rozgladam sie teraz w sieci za czyms do domu w granicach do ok. 700zl ale ciezko sie na cos zdecydowac. Nie mam doswiadczenia z oporem magnetycznym, elektronika tez mi nie jest zbyt potrzebna ale gdyby byla to oczywiscie nie stanowiloby strasznego problemu. Wazne tez aby taki rower byl przewidzany na wzrost 192cm. Bylbym wdziczny za sugestie. Jesli nie byloby jakis zdecydowanych wskazan na ten opor magnetyczny to wolabym cos maksymalnie prostego i niezawodnego.

Data: 2010-07-04 22:51:05
Autor: raviz
Rower stacjonarny do domowego spinningu
ten wyglada niezle:
http://www.hipermarket.pl/p,pl,laubersport-rower-treningowy-spinning-4600,rower+treningowy+spinning+4600.html
oczywiscie kwestia dopasowania do wzrostu pozostaje zagadka.
Wiecie moze jak sprawdza sie ten system oporu jak na zdjeciu? Czy sa tam zuzywajace sie elementy? Nie chicalbym po kilku latach zostac z bezuzytecznym sprzetem.

Data: 2010-07-05 01:04:03
Autor: szewc
W dniu 2010-07-04 22:51, raviz pisze:
[...]

Odpuść - widzisz długość "korbek"? max 170mm. Nie wygląda mi tak solidnie jak spinningowe Schwinny, z dobrych siłek. Nie lepiej trenażer + drugie koło z łysą oponą?

pozdr.
szewc

Data: 2010-07-05 03:20:30
Autor: dziki
On 5 Lip, 01:04, szewc <sz...@szewc.pl> wrote:

Odpuść - widzisz długość "korbek"? max 170mm. Nie wygląda mi tak
solidnie jak spinningowe Schwinny, z dobrych siłek. Nie lepiej trenażer
+ drugie koło z łysą oponą?

dokladnie; po co zagracac sobie przestrzen w domu takim mebelkiem jak
mozna sobie sprawic kompaktowy trenazer. Inna sprawa, ze jazda na tych
wynalazkach jest nuuuuuda jak 100 piecdziesiat.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-07-05 13:27:45
Autor: raviz
dziki wrote:
[...]

w moim przypadku trenazer nie wchodzi w rachube, gorla czesto oblepiony jest dosc gruba warstwa blota, ktora odpada przy byle dotyku, kola tez nie chcialoby mi sie zmieniac, mialbym miej chwytow na kierownicy.
Dlatego wole osobne urzadzenie.
Co do nudy , no pewnie, ze nie zastapi to fajnego wyskoku do lasu, nie bedzie tez tak fajne jak zasuwanie w klasie spinningu na silowni ale tez   celem nie jest rekreacja a trzymanie formy niezaleznie od ilosci dostepnego czasu czy pogody. W watku powyzej pytalem tez o filmy z zajec
spinningu, dzieki czemu nie byloby to tylko gladanie tv w tym samym nudnym tempie.
Pozdrawiam

Data: 2010-07-05 06:04:14
Autor: Piotrpo
On 5 Lip, 13:27, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
dziki wrote:

> [...]

dostepnego czasu czy pogody. W watku powyzej pytalem tez o filmy z zajec
spinningu, dzieki czemu nie byloby to tylko gladanie tv w tym samym

Może to co powiem, będzie nieco pod prąd tej grupy, ale czy nie lepiej
kupić wiosełka? Do aerobów wydają się znacznie lepsze.

Data: 2010-07-05 15:40:14
Autor: raviz
Rower stacjonarny do domowego spinningu

Może to co powiem, będzie nieco pod prąd tej grupy, ale czy nie lepiej
kupić wiosełka? Do aerobów wydają się znacznie lepsze.

Wioselka juz sa :] Nie chodzi mi o typowe aeroby, nie mam zbyt wiele do spalania ale o budowanie i trzymanie kondycji rowerowej. Kiedy jest czas i odpowiednia pogoda to na rower w las a w przeciwnym wypadku 45min ostrego treningu na stacjonarnym.

Rower stacjonarny do domowego spinningu