Rower strzyka przy pedałowaniu - ratunku

Data: 2010-03-20 22:41:58
Autor: piecia aka dracorp
Rower strzyka przy pedałowaniu - ratunku
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:44:15 +0100, wekojt napisaƂ(a):

MyƛlaƂem ĆŒe to suport - wymieniƂem. korbę i pedaƂy teĆŒ.
Gdybyƛ nie napisaƂ ĆŒe wymieniƂeƛ suport to bym na niego wskazaƂ. MoĆŒe na początku warto wszystkie ƂoĆŒyska sprawdzić czy jest jeszcze smar a nie ma rdzy. Ja niestety to doƛwiadczyƂem.

Tak jak inni radzą, sprawdĆș, dokręć i przesmaruj.

--
piecia aka dracorp

Rower strzyka przy pedałowaniu - ratunku