Rower strzyka przy peda³owaniu - ratunku

Data: 2010-03-21 13:42:10
Autor: RP
Rower strzyka przy peda³owaniu - ratunku
Je¿eli nie pomo¿e to co proponuja koledzy powy¿ej, warto sprawdziæ ³o¿yska na tylnym kole. U mnie takie skrzeki - strzyki i skrzypienia okaza³y siê wrobionymi miskami pod ³o¿yskami tak¿e do wymany posz³o ca³e ko³o.

U¿ytkownik "wekojt" <wgolonka1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3461.00000b89.4ba5096fnewsgate.onet.pl...
Witam,

mam problem jak w temacie. Rower KELLYS MADMAN ma chyba 3 lata. kupi³em u¿ywany

Przy ka¿dym naci¶niêciu peda³ów s³ychaæ ciche stukania, strzykniêcia. jakby co¶
pêka³o.

My¶la³em ¿e to suport - wymieni³em. korbê i peda³y te¿.

Brak mi pomys³ów. Czy mo¿e to byæ ³añcuch, ale strza³y dochodz± jakby z ramy.

Czy mo¿e to byæ pêkniêcie ramy :(

Proszê o podpowiedzi

Dziêki i pozdrawiam

--

Rower strzyka przy peda³owaniu - ratunku