Rower szosowy z Decathlona albo Intersport

Data: 2012-09-16 07:54:16
Autor: Jacek
Rower szosowy z Decathlona albo Intersport
Co sądzicie o rowerach z Decathlona albo Intersport?
Ma być dla 17 latka, który robi codziennie, o ile pogoda pozwala 30-50 km i chciałby coś szybszego, niż 5 letni Wheeler, któy jest już za mały.
http://www.decathlon.com.pl/PL/triban-3-180211862/
http://esklep.intersport.pl/pl/category/10222/sporty-rowery-rowery-szosowe

Jacek

Data: 2012-09-16 04:40:20
Autor: rmikke
W dniu niedziela, 16 września 2012 07:54:16 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
[...]

No to już wiele nie urośnie, może warto potraktować rower jako docelowy
(dorosły), wydać trochę więcej i niech mu służy?

W każdym razie - ja się przymierzam do roweru dla Młodego na tej właśnie zasadzie.

Data: 2012-09-16 17:07:55
Autor: Jacek
W dniu 2012-09-16 13:40, rmikke pisze:
[...]

Dokładnie tak mamy w planie. Rower ma być właśnie docelowy, czyli 23-24". Niestety w Decathlonie był tylko 22" i młody stwierdził, że za mały, chociaż  sprzedawca twierdził, że będzie ok i że tego typu rowery lepiej kupować raczej mniejsze, niż na wyrost
Jacek

Data: 2012-09-16 13:17:19
Autor: rmikke
W dniu niedziela, 16 września 2012 17:07:55 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]

Dokładnie tak mamy w planie. Rower ma być właśnie docelowy, czyli 23-24". Niestety w Decathlonie był tylko 22" i młody stwierdził, że za mały, chociaż  sprzedawca twierdził, że będzie ok i że tego typu rowery lepiej kupować raczej mniejsze, niż na wyrost

Sprzedawca o tyle ma rację, że rama do szosówki jest zwykle mniejsza,
niż rama do górala dla tej samej osoby. Ale skoro młody stwierdził, że
rower jest za mały, to sprzedawca niepotrzebnie się wymądrza ;)
Jak jest za mały, to już się nie dopasuje.

Ile ten Twój chłopak ma wzrostu?

Oraz, skoro rower nie jest przeznaczony do wymiany za rok-dwa, to może warto
coś markowego kupić?

Data: 2012-09-16 09:11:43
Autor: Lukasz Goran
Rower szosowy z Decathlona albo Intersport
Witam
    Z tych dwĂłch modeli wybrałbym decathlonowy. W ogĂłle kupowałem tam rowery dla dzieci i jestem zadowolony. UwaĹźam Ĺźe stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Gdybyś jednak chciał kupować sprzęt naprawdę dobry to polacałbym składanie:) Ale to nie jest na pewno oszczędne:)
Łukasz Gądzik

Rower szosowy z Decathlona albo Intersport