Rower szosowy z Decathlona albo Intersport

Data: 2012-09-16 09:11:43
Autor: Lukasz Goran
Rower szosowy z Decathlona albo Intersport
Witam
    Z tych dwóch modeli wybrałbym decathlonowy. W ogóle kupowałem tam rowery dla dzieci i jestem zadowolony. Uważam że stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Gdybyś jednak chciał kupować sprzęt naprawdę dobry to polacałbym składanie:) Ale to nie jest na pewno oszczędne:)
Łukasz Gądzik

Rower szosowy z Decathlona albo Intersport