Rower trekingowy.

Data: 2009-07-01 00:25:05
Autor: Boch
Rower trekingowy.
Na 100% było , czytałem już w necie róże dyskusje na ten temat , ale jak zawsze w życiu bywa , pojawia się co chwila nowa rzecz o której nie zawsze wiadomo i tak więc podejrzewam , ze na tej grupie są ludzie którzy siedzą w temacie bardziej niż ja tak więc zwracam się z prośbą o doradzeniu mi jakiegoś roweru do max 1300 zł . Rower głownie będzie służył do jazy po mieście , w wolnych chwilach do dłuższych przejażdżek poza miasto , asfalt , las -  a możne nawet by się zdarzyła jakaś wycieczka szlakami po Bieszczadach .
Tak więc mój wybór padł na rower trekingowy - ale jaki ???

Pozdrawiam
Boch

Data: 2009-07-01 00:27:32
Autor: Boch
Rower trekingowy.
A może wiecie o jakiś ciekawych promocjach w sklepach , gdzie mozna nieraz za małe pieniądze kupic np. model zeszłoroczny , albo końcówka serii - sezon rowerowy zaczoł się tak prawdę mówiąc juz dawno i kto miał kupić rower to już to uczynił , komunie i inne tego typu sprawy juz mineły ?

Data: 2009-07-01 09:00:49
Autor: Paweł Suwiński
Rower trekingowy.
Dnia śro, 01 lip 2009 tako rzecze Boch:

[...]

Trochę się powtórzę, ale na  chwilę obecną sensownie cena/ wyposażenia
wygląda: Arkus Trekk 1100. I tego bym  brał, chyba że ktoś mi pokaże w
podobnej  cenie  coś lepszego,  ale  mającego  przerzutki i  dynamo  w
piastach Shimano  plus amor z  przodu i w sztycy  przynajmniej podobny
model.

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-07-01 10:45:43
Autor: AL
Rower trekingowy.
Paweł Suwiński pisze:
[...]

Kross TransPacific - albo lepiej: TransAlp
TransAlpy z model 2008 kupowalem w tym roku ponizej 1300pln

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-07-01 11:50:52
Autor: Paweł Suwiński
Rower trekingowy.
Dnia śro, 01 lip 2009 tako rzecze AL:

[...]

Ale panie, gdzie te przerzutki w piaście :). ps. Krossa TP mamy w swojej  stajni, w listopadzie pękła ośka w tylnej
piaście i dałem koło do przeplecenia  na nexusa 8, więc nasz model już
ma takowe :)

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-07-01 14:02:01
Autor: AL
Rower trekingowy.
Paweł Suwiński pisze:
[...]

ano fakt :)
przelecialem nad tym fragmentem tekstu
- co nie zmienia faktu, ze p.planetarna jest zawsze lepsza od normalnych przerzutek (jest wygodna, 8 biegowa ma zblizona rozpietosc przelozen)

ps. Krossa TP mamy w swojej  stajni, w listopadzie pękła ośka w tylnej
piaście

to wolnbieg to ZLO ;)

i dałem koło do przeplecenia  na nexusa 8, więc nasz model już
ma takowe :)

no to ekstra :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-07-01 22:06:04
Autor: ToMasz
Rower trekingowy.
Paweł Suwiński pisze:
[...]

bez amorów, dynamo zwykłe, galaxy merkur. co ma? osprzęt shimano i wage
14.5kg z bagaznikiem, błotnikami i dynamkiem. cena ponizej 700zł. JAkby
była firma znana to by sprzedawali za 1400
ToMasz

Data: 2009-07-02 00:26:45
Autor: Boch
Rower trekingowy.
Dzisiaj sam przeszedłem się po sklepach rowerowych po mojej okolicy i stwierdziłem ,. że cenę za rower dla siebie podniosę do 1500zł +/- .
Większości sklepów w dniu dzisiejszym również zaczynała robić promocje !!!!! - tak więc wybór stał się większy .
Może wymienię moje typy :
Z kross-a
1. Trans syberian
http://www.kross.pl/541-g422-k202-trans_syberian.html
2. Crow Rublle
http://www.kross.pl/578-g519-k2160-crow_rubble.html   - tutaj musiałbym dokupić , bagażnik, błotniki , oświetlenie - ale jak mnie pan namawiał , że osprzęt w tym  modelu jest jeden z lepszych i w cenie 1600 zł nic lepszego nie znajdę , nawet z tym dokupieniem dodatkowego osprzętu.
3. Kellys - Lagoon
http://rowery.shop.pl/view/133/

Był również rower Montego Villagecity(chyba taki model) za 1300 zł .

Tak więc na dzień dzisiejszy to są moje typy , ceny ich są podobne tak więc teraz jest moja wielka prośba do osób które znają się na osprzęcie i rowerach o doradztwo mi w wyborze , który i dlaczego właśnie ten .
Chyba , że ktoś ma jeszcze jakieś inne propozycje , wiadomo sprzedawcy w sklepach są od tego aby sprzedać towar który mają , a są rowery które są mało znane tak jak Pan ToMasz przytoczył firmę Galaxy i model merkur ( gdzie notabene nie znalazłem nigdzie do kupienia w Polsce- chyba , że nie trafiłem na odpowiednią stronę , znalazłem tylko jednego dystrybutora na polskę i tego modelu nie miał )
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi , i teraz czekam na jakieś konkrety co do mojego wyboru .
Pozdrawiam
Boch

Data: 2009-07-02 09:17:44
Autor: AL
Rower trekingowy.
Boch pisze:

Tak więc na dzień dzisiejszy to są moje typy , ceny ich są podobne tak więc teraz jest moja wielka prośba do osób które znają się na osprzęcie i rowerach o doradztwo mi w wyborze , który i dlaczego właśnie ten .

TransSyberian - pozadny treking (najwyzszy w kolekcji f.Kross) a chciales wlasnie trekinga.
Odpowiednikiem dla Syberiana bylby Kellys Walker lub Aeron (a nie Lagoon jakiego podales)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-07-02 10:45:19
Autor: Boch
Rower trekingowy.

TransSyberian - pozadny treking (najwyzszy w kolekcji f.Kross) a chciales wlasnie trekinga.
Odpowiednikiem dla Syberiana bylby Kellys Walker lub Aeron (a nie Lagoon jakiego podales)

Ja sugerowałem się tym co widziałem w sklepach i tych modeli co wymieniłeś akurat nie było -  a katalogów nie widziałem .

Boch

Data: 2009-07-02 12:35:09
Autor: Boch
Rower trekingowy.
..
Odpowiednikiem dla Syberiana bylby Kellys Walker lub Aeron (a nie Lagoon jakiego podales)

Własnie widziałem Walker -a i też w dobrej cenie - tak więc mam już kolejny typ do porównania z Trans Syberianem i Rublle-m - którego trzeba byłoby doposarzyć .

Boch

Data: 2009-07-02 10:28:17
Autor: kamtzu
Rower trekingowy.
Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h2gnr2$27h$1inews.gazeta.pl...
Dzisiaj sam przeszedłem się po sklepach rowerowych po mojej okolicy i stwierdziłem ,. że cenę za rower dla siebie podniosę do 1500zł +/- .

To zerknij jeszcze na http://www.dobrerowery.com/product_info.php?cPath=121_159&products_id=5126 (mozna dostac troche taniej)
Kupilismy ostatnio dla zony taki i teraz sie zastanawiam nad drugim dla siebie :)

Data: 2009-07-02 16:24:56
Autor: PM
Rower trekingowy.

"Boch" <no_spam@nospam.pl> wrote in message news:h2gnr2$27h$1inews.gazeta.pl...

[...]

i z cen na poziomie 2kPLN (na tych podanych stronach kolejno 2199, 2299, 1799 schodzą do 1.5 kPLN
Gdzie tak mają ?

Pozdrawiam

Data: 2009-07-02 23:44:06
Autor: Boch
Rower trekingowy.

Użytkownik "PM" <pimak@gazeta.pl> napisał w wiadomości >
i z cen na poziomie 2kPLN (na tych podanych stronach kolejno 2199, 2299, 1799 schodzą do 1.5 kPLN
Gdzie tak mają ?

........Gdzie tak mają ?.......... - wszędzie !!!  Sezon rowerowy w pełni , ci co kupić rowery już je zakupili na wiosnę , czas komunii też juz minął , sklepy aby nabyć lepsze ceny od hurtowników na przyszły sezon często sprzedają po znikomej marży i też już zaczynają zaopatrywać swoje sklepy na przyszły sezon .
Tak więc Trans syberian na stronie był ponad 2k , a ja dzisiaj za niego mogę zapłacić 1500zł .

Przez te własnie okazje zdecydowałem się na zakup roweru ....

Data: 2009-07-02 20:06:54
Autor: ToMasz
Rower trekingowy.
 , a są rowery które są
mało znane tak jak Pan ToMasz przytoczył firmę Galaxy i model merkur (
gdzie notabene nie znalazłem nigdzie do kupienia w Polsce- chyba , że
nie trafiłem na odpowiednią stronę ,

http://infobot.pl/r/1hVW
tu akurat wersja cros, czyli bez osprzętu.
 znalazłem tylko jednego
dystrybutora na polskę
"tora-zajdel"

Co do roweru: ja bym mu piaste wymienił ze zwykłej na kasete. Brak a-
hedu i amora ,jest dlamnie zaletą, ale wiem ze dla wielu jest wadą.
pozatym rower OK. Takei tanie jeździdełko, ale jak za niecałe 700 - to
niczego sobie rower.

ToMasz
PS
jak by ktoś chciał merkura to dajcie znać na piriva bo nie chce urządzać
kryptoreklamy.

Data: 2009-07-02 13:34:48
Autor: Smerf
Rower trekingowy.
Authora brałeś pod uwagę.

Mają świetne ceny w wyprzedażach.

Zerknij sobie np na:
http://www.author.pl/www/wyprzedaz.php?m=0&s=7&id=237

Tylko wiem, że czasem z dostępnością jest cięzko, trzeba pewnie podzwonic.

pzdr
mar

Rower trekingowy.