Rower trekking (wycieczkowy) z piastą wielobiegową?

Data: 2012-10-22 11:55:00
Autor: pawlin
Rower trekking (wycieczkowy) z piastą wielobiegową?
Cześć
Wpadłem na pomysł by poskładać sobie rower wycieczkowy z piastą
wielobiegową. Czy ten pomysł waszym zdaniem ma sens czy mam wziąść głęboki
oddech i policzyć do dziesięciu żeby mi przeszło?

jezdze na freewayu co prawda z alfine 8. zonka ma nexus 7 i bardzo chwalimy

Taka Shimano SG-7C18 waży 2 kg! Fakt, oszczędza się wagę na tylnym hamulcu
:) No i problem zakresu przełożeń - czy jest on na tyle duży przy 7 biegach
by zastąpić typowy zestaw przerzutkowy 7 trybów tył, 3 tryby przód?

majac blat 36 zebow i koronke 20 zebow nie bylo problemow z podjazdami do 12% nachylenia z sakwami i przyczepka z dzieciakiem. zonka na standardowej konfiguracji (39 przod 18 tyl) nie dawala rady. zapewne alfine 11 bylby bardziej komfortowy i pokrywalby prawie caly zakres tradycyjne przerzutki. wszystko zalezy do jakich celow mialby sluzyc taki rower

pawlin

Rower trekking (wycieczkowy) z piastą wielobiegową?