Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial kto¶ takie cudo?

Data: 2011-05-12 23:17:09
Autor: tadek
Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial kto¶ takie cudo?
On 12 Maj, 22:11, "Biggie" <biggiebig...@gazeta.pl> wrote:
W sieci znalazłem tylko 2 modele Corratecahttp://www.corratec.com.pl/c-29/c29-onehttp://www.corratec.com.pl/c-29/c29-two

Czy kto¶ jeszcze robi podobne wynalazki?

Dodam, że nie szukam crossa a tylko trekkinga z błotnikami, bagażnikiem, dynamem
i podobnymi akcesoriami itp.

pozdrawiam

Biggie

mam takiego trekinga /crossa/ z obręczami 29' i oponami 28/1.6. /
szersze też wejd±. Amor Marcok z możliwo¶ci± założenia dynama .
Błotniki i bagażnik założone.  Waże 95 kg a było i 108. Żadnych
problemów z kołami i rowerem

Data: 2011-05-13 14:32:51
Autor: artek
tadek wrote:
mam takiego trekinga /crossa/ z obręczami 29' i oponami 28/1.6. /
szersze też wejd±.

nie ma obręczy 29", s± tylko 28". to tylko opony o rozmiarze >=2.0 nazywa 29-calowymi.

--
artek

Data: 2011-05-13 06:12:10
Autor: tadek
On 13 Maj, 14:32, "artek" <bezspamu.pkkom...@klub.chip.pl> wrote:
tadek wrote:
> [...]
> szersze też wejd±.

nie ma obręczy 29", s± tylko 28". to tylko opony o rozmiarze >=2.0 nazywa

oczywi¶cie ale na obręczy jest napisane 29".

Data: 2011-05-16 21:30:14
Autor: artek
Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial ktoś takie cudo?
W dniu 2011-05-13 15:12, tadek pisze:
mam takiego trekinga /crossa/ z obręczami 29' i oponami 28/1.6. /
szersze teĹĽ wejdÄ….

nie ma obręczy 29", są tylko 28". to tylko opony o rozmiarze>=2.0 nazywa
29-calowymi.

oczywiście ale na obręczy jest napisane 29".

co nie zmienia faktu, że rozmiar obręczy jest dokładnie taki sam jak z w tych napisem 28". co najwyżej są szersze, ale to zupełnie inna sprawa, niemniej jednak można na nią założyć każdą, również 28" oponę.
sam od kilku lat używam A719, obecnie już wyłącznie ze slickami 1", zakładałem również inne krossowe 28x1,5 czy 28x1,9 ale i micheliny 29x2.0. a było to w czasach, kiedy w polsce jeszcze nie były dostępne porządne 29" obręcze - szczególnie w wersji pod tarcze.
dwudziestodziewięciocalowość to tylko marketingowa ściema.

--
artek

Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial kto¶ takie cudo?