Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial ktoś takie cudo?

Data: 2011-05-13 11:07:53
Autor: Yogi\(n\)
Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial ktoś takie cudo?
Użytkownik "Biggie" <biggiebiggie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqhet9$dp5$1inews.gazeta.pl...
W sieci znalazłem tylko 2 modele Corrateca
http://www.corratec.com.pl/c-29/c29-one
http://www.corratec.com.pl/c-29/c29-two

Czy ktoś jeszcze robi podobne wynalazki?

Dodam, że nie szukam crossa a tylko trekkinga z błotnikami, bagażnikiem, dynamem i podobnymi akcesoriami itp.

Nie kombinuj i kup axis kellysa. Z przodu - w zalezności od widelca, ale w oryginalnym wlezie 1,5 (ja mam węższą), za to z tyłu bez problemu zapodałem 2,5" oponę i jeżdżę tak już drugi sezon. Rower wytrzymały, ja: 120+córka (dwadzieścia pare) + bagaż - bo ja wiem - kilka kilo - bez żadnych problemów, koła nawet śladów scentrowania. Oczywiście w takiej konfiguracji na dalsze trasy nie jeżdżę (młoda ma własny rowerek), ale rower wytrzyma. Wytrzymuje od czterech sezonów moje 120. Polecam. Dodam, że mam model z 2007, być może do tej pory geometria się zmieniła.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Rower trekkingowy na kołach 29" - widzial ktoś takie cudo?