Rower trekkingowy z przerzutką w piaście

Data: 2011-06-09 08:14:11
Autor: Paweł Suwiński
Rower trekkingowy z przerzutką w piaście
Dnia śro, 08 cze 2011 tako rzecze Slawek:

chcę kupić rower trekkingowy z przerzutką w piaście na kołach 28 ''.  CZy ktoś posiada takowy  i może doradzic?

Takie bym rozważył: http://kross.pl/rower/100-TRANS_SANDER.html
http://www.unibike.pl/amsterdam8rgts.html
http://www.unibike.pl/freeway8.html

U mnie  w domowej stajni  jest Kross Trans  Pacific z piastą  nexus 8c
wykorzystywany do wyjazdów/ wypraw trekingowych (sakwy, sporo terenu).

Paweł Suwiński

Rower trekkingowy z przerzutką w piaście