Rower trzeszczy przy peda³owaniu(tylne ko³o) przednie hamuje

Data: 2019-04-05 05:00:10
Autor: maniaq29
Rower trzeszczy przy peda³owaniu(tylne ko³o) przednie hamuje
Witam Mój rower zasta³am w op³akanym stanie., Podobno jaki¶ dzieciak wpad³ na niego a samn rower utkn±³ miêdzy szczebelkami stojaka na rowery. My¶lê, ¿e hamulce s± popsute bo zauwa¿y³am w tylnym kole zarysowania srebrnej czê¶ci ko³a(sory nie znam sie) i znaczne zbli¿enie siê hamulca do opony. Czego mam ¿±daæ lub co robiæ? B£AGAM POMOCY! Moi rodzice mnie zabij± jak sie dowiedz± o tym wiêc warsztat odpada.

Data: 2019-04-05 05:02:57
Autor: maniaq29
Rower trzeszczy przy peda³owaniu(tylne ko³o) przednie hamuje
Szko³a jest okropna
Witam Mój rower zasta³am w op³akanym stanie., Podobno jaki¶ dzieciak wpad³ na niego a samn rower utkn±³ miêdzy szczebelkami stojaka na rowery (oczywi¶cie ledwie wyjê³am). My¶lê, ¿e hamulce s± popsute bo zauwa¿y³am w tylnym kole zarysowania srebrnej czê¶ci ko³a(sory nie znam sie) i znaczne zbli¿enie siê hamulca do opony. Czego mam ¿±daæ lub co robiæ? B£AGAM POMOCY! Moi rodzice mnie zabij± jak sie dowiedz± o tym wiêc warsztat odpada.

Data: 2019-04-05 14:31:35
Autor: Å„
Rower trzeszczy przy peda³owaniu(tylne ko³o) przednie hamuje
Czasem w wyniku upadku roweru zdarza siê, ¿e koniec pancerza linki hamulcowej wypadnie z którego¶ okucia w ramie roweru i wówczas hamulec zaciska siê na obrêczy ko³a niby nie wiadomo czemu.
Podobnie bywa, ¿e koñcówka pancerza linki hamulca wypada z okucia na klamce hamulcowej przy kierownicy.
Sprawd¼ i w razie potrzeby popraw koñce pancerza linki w tych miejscach.

-- -- -
My¶lê, ¿e hamulce s± popsute bo zauwa¿y³am w tylnym kole zarysowania srebrnej czê¶ci ko³a i znaczne zbli¿enie siê hamulca do opony.

Rower trzeszczy przy peda³owaniu(tylne ko³o) przednie hamuje