Rower urban max długość 150cm

Data: 2015-05-01 15:05:46
Autor: Tom
Rower urban max długość 150cm
Chciałbym kupić rower do miasta, typowy składak, nie może być dłuższy niż 150cm, koła 20", myślałem nad czymś pokroju wigry

Są takie rowery na 20" kołach z NEXUSEM w rozsądnej cenie?

Data: 2015-05-03 21:03:08
Autor: Andrzej Ozieblo
Tom pisze:

Są takie rowery na 20" kołach z NEXUSEM w rozsądnej cenie?

Zobacz moj watek o skladaku Cyco (moze sie nazywac Mifa, Curtis a nawet Scott - wszystko to samo, rozni sie nazwa). 20" z 3-biegowym Nexusem za niecale 600 zl (nowy). Niestety byly problemy z kierownica, byc moze jednostkowe, i musialem ja wymienic na taka z Wigry3.

W sumie jestem zadowolony. Wspolczesne Wigry 3, tez z Nexusuem 3, kosztuje ok. 1200 zl, a podobny Kross jeszcze drozej - ok. 1400-1500 zl.

Rower urban max długość 150cm