Data: 2019-03-24 21:40:50 | |
Autor: T. | |
Rower w przedsiębiorstwie | |
Kiedyś prosiłem o informacje, które pomogą napisać tekst o rowerach używanych w przedsiębiorstwach przemysłowych.
Oto, co z tego wyszło: https://glowny-mechanik.pl/2019/03/22/rower-w-przedsiebiorstwie/ Wszystkim jeszcze raz dziękuję :-) T. |
|
Data: 2019-03-24 16:03:49 | |
Autor: Olivander | |
Rower w przedsiębiorstwie | |
Przeczytałem zajawkę i utkwiłem na podziale towarowców, pkt1.
Bo trójkołowce mogą też mieć pakę z tyłu, nad osią napędową. Wiele trójkołowców dla staruszków ma taką konstrukcję, a oni wożą nimi ich graty. Moja ryksza też ma taką właśnie budowę, a targa ponad 150kg (ja 70, pasażer 80, towar np 20, masa własna hgw ile ponad 20) przy osi napędzanej jedynie 10mm, więc przy grubszej osi "sky is the limit" udźwigu i osiągów. Taki trike ma zalety. Np. paka nie zasłania drogi. |
|