Rower w przedsiębiorstwie

Data: 2019-03-24 21:40:50
Autor: T.
Rower w przedsiębiorstwie
Kiedyś prosiłem o informacje, które pomogą napisać tekst o rowerach używanych w przedsiębiorstwach przemysłowych.
Oto, co z tego wyszło:

https://glowny-mechanik.pl/2019/03/22/rower-w-przedsiebiorstwie/

Wszystkim jeszcze raz dziękuję :-)

T.

Data: 2019-03-24 16:03:49
Autor: Olivander
Rower w przedsiębiorstwie
Przeczytałem zajawkę i utkwiłem na podziale towarowców, pkt1.

Bo trójkołowce mogą też mieć pakę z tyłu, nad osią napędową.
Wiele trójkołowców dla staruszków ma taką konstrukcję, a oni wożą nimi ich graty. Moja ryksza też ma taką właśnie budowę, a targa ponad 150kg  (ja 70, pasażer 80, towar np 20, masa własna hgw ile ponad 20) przy osi napędzanej jedynie 10mm, więc przy grubszej osi "sky is the limit" udźwigu i osiągów.

Taki trike ma zalety. Np. paka nie zasłania drogi.

Rower w przedsiębiorstwie