Rower w samochodzie - prawo

Data: 2009-08-06 10:55:30
Autor: SHP
Rower w samochodzie - prawo
maciek <hophophop@op.pl> napisał(a):
W Austrii podobno nie wolno przewozić nart w środku w samochodzie. Wybieram
się
 właśnie na Słowację i też nie wiem czy nie bać się tamtejszej Policji,
która
podobno lubi kontrolować Polaków i wlepiać im mandaty w euro. :)

W Austrii policja chyba lubi zatrzymywać Polaków (swoją drogą się nie dziwię) - byłem ostatnio w Wiedniu na wyprawie i widzieliśmy, jak kontrolowano samochód na polskich blachach. W Niemczech statystycznie najwięcej samochodów kradną m.in. Polacy - w Austrii może być podobnie, stąd pewnie i te częstsze kontrole. Nie wiem, jak jest natomiast z przewożeniem rowerów w samochodzie..

Data: 2009-08-06 13:58:34
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Rower w samochodzie - prawo
Dnia 06.08.2009 12:55 użytkownik SHP napisał :
[...]

I kradną te na polskich blachach czy mają na czole polską flagę i orzełka?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-06 11:26:01
Autor: Ramein
Rower w samochodzie - prawo

> [...]
> kontrole.

I kradną te na polskich blachach czy mają na czole polską flagę i orzełka?

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Zgadzam się. Statystycznie każdy Niemiec to esesman i morderca Żydów -
idąc Twoim tokiem rozumowania.
Każdy Czech to pijak, a Austriak ma genetyczne skłonności do bycia
komendantem w obozie koncentracyjnym.
Najlepiej jako Polak sam potnij się żyletką, to spadnie liczba
złodziei aut w Niemczech - do tego właśnie ogranicza się Twój tok
myślenia, z którym muszę się nie zgodzić.

Data: 2009-08-09 00:20:36
Autor: SHP
[ot]Re: Rower w samochodzie - prawo
Ramein wrote:

Najlepiej jako Polak sam potnij się żyletką, to spadnie liczba
złodziei aut w Niemczech - do tego właśnie ogranicza się Twój tok
myślenia, z którym muszę sę nie zgodzić.

Co ja zrobię, że paru debili wyrabia naszemu krajowi taką, a nie inną 'markę'?
Pewne rzeczy są niejako wpisane w dany naród. I tak, jak wjeżdżając rowerem np. na teren Austrii odczuwam swoistą sielankę na drogach, tak wracając na teren Czech, Słowacji,czy Polski odczuwam zwiększoną presję i chęć wykurzenia mnie z drogi. Podobnie jest w innych dziedzinach...

Wjeżdżam do Bratysławy na teren jednego campingu, dojeżdżamy na pole namiotowe, kilkanaście metrów obok filują na mnie i na moją dziewczynę łyse twarze z tatuażami. Mówię do dziewczyny - Polacy? Kilka chwil później zdania wielokrotnie 'kurwione', potwierdzają moje przypuszczenia.. Obok nas są też Francuzi, Holendrzy.. Jak przez całą wyprawę od Pragi, przez Wiedeń mieliśmy do rowerów doczepione polskie flagi, tak tutaj decydujemy się na ich schowanie.. Ze wstydu.. Oczywiście, że dużo tu stereotypów, ale w tym momencie nie chcieliśmy się po prostu identyfikować z ludźmi, którzy byli obok nas..

Pozdr
Tomek
--
http://rowerowy.szczecin.pl

Data: 2009-08-09 00:23:37
Autor: SHP
Rower w samochodzie - prawo
"Mikołaj \"Miki\" Menke" wrote:

I kradną te na polskich blachach czy mają na czole polską flagę i
orzełka?

Źle napisałem. Chodzi o to, że Niemiec wyjeżdżający za granicę,w krajach, które odwiedza, ma dużą szansę stracić samochód właśnie u nas.

http://www.dw-world.de/dw/function/0,,82232_cid_4538473,00.html

Data: 2009-08-06 14:01:18
Autor: Rem
Rower w samochodzie - prawo
Remek wymodził:
[...]
Statystycznie to w co drugą kradzież zamieszany jest Niemiec
(odszkodowanie z ubezpieczenia)

Rower w samochodzie - prawo