Rower w zimie... jako sposób na wkurzanie innych:(

Data: 2009-12-22 09:01:06
Autor: kenubi
Rower w zimie... jako sposób na wkurzanie innych:(
Agila wrote:

[ciach]
I tak się dowiedziałam, że te ochlapane błotem pośniegowym ściany to
moja robota. Porysowana farba też, podobno nawet ktoś widział, że to

Hehe, na klatce, pod moimi drzwiami stało sobie kilka małych desek po próbie skonstruowania własnoręcznie szafki. Któregoś dnia zadzwoniła PANI do drzwi z wrzaskiem, że w nocy się tłukliśmy jakimiś meblami (niby składaliśmy meble) i na dowód pokazała deski stojące na klatce - stojące od miesięcy :P,codziennie przechodziła obok nich i się pewnie jeszcze potykała w nocy do kontaktu ze światłem.
Z tego nie daje się płakać, można tylko śmiać.

Data: 2009-12-22 11:40:22
Autor: granat
kenubi pisze:

[...]

znam lepszy przyklad bezczelnosci. znajomi tankowali paliwo na stacji i manewrujacy obok autobus zahaczyl (scinajac zakret) o rog samochodu.
koles z autobusu twierdzil ze to oni w niego wjechali, co bylo tym bardziej nieprawdopodobne ze w wlewie paliwa byl jeszcze wetkniety przewod z dystrybutora. dopiero propozycja przejrzenia zapisu z monitoringu ostudzila goscia. normalnie gotow byl dac pociac sie zywcem ze to nie jego wina.

granat

Data: 2009-12-22 16:15:36
Autor: szaman
Rower w zimie... jako sposób na wkurzan ie innych:(
granat wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

znam lepszy przyklad bezczelnosci.

Do mnie też keidyś sąsiad przyszedł z pretensjami, że trzęsę rurką od wody:P

Ale pokojowo się skończyło:)

sz

Data: 2009-12-22 16:29:50
Autor: Coaster
szaman wrote:
[...]

I tak trzymac! Przyjdzie czas, ze takie zdarzenie zaprocentuje i np. okaze sie ze to wlasnie ten sasiad uratuje Cie z opresji a cala grzeczna reszta bedzie odwracac glowy. Kazdy kij ma dwa konce a kielbasa trzy! ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Rower w zimie... jako sposób na wkurzanie innych:(