Rower wyprawowy od podstaw.

Data: 2012-09-16 16:04:38
Autor: m4rkiz
Rower wyprawowy od podstaw.
"tomekkaf" <tomek.kompf@gmail.com> wrote in message news:d3cc74c2-1c33-4328-a39d-25d72a9f9751googlegroups.com...
Mam zamiar samodzielnie złożyć rower typowo wyprawowy.
Na sam początek - kwestia ramy.  Z tego co wyczytałem odpowiednią dla mnie
byłaby rama stalowa ze sztywnym widelcem.

znajomy jedzie z alaski do argentyny, on z tych bogatszych wiec rowerek
kupowal tutaj http://www.santosbikes.com/ warto sobie poogladac

ze swojej strony dodam ze rower jak rower, te 1500 zrobisz na wszystkim,
na 5000 przyda sie jakis serwis w polowie, i nie ma sobie czym glowy
zawracac o ile poruszasz sie po czyms utwardzonym, za to zwroc uwage na
siodelko i kierownice bo z bolaca dupa czy dretwiejacymi rekami daleko
nie pojedziesz oraz wybierz sensowne opony zeby oszczedzic sobie klejenia

Rower wyprawowy od podstaw.