Rower z marketu reaktywacja

Data: 2020-07-28 20:11:29
Autor: z
Rower z marketu reaktywacja
Ciężki temat.
Miałem dzisiaj jechać 100 km żeby kupić rower używany za 1100 ale się SPRZEDAŁ
Rama L koła 29" hydrauliczne hamulce
Zaczyna mnie to już męczyć ;-)

Co w takim jest złego? 29 LAZARO R9 V1
https://allegro.pl/oferta/29-lazaro-r9-v1-altus-kaseta-amor-sr-19-cz-nieb-9255594195

Data: 2020-07-28 12:13:41
Autor: Ignac
Rower z marketu reaktywacja
Co w takim jest złego? 29 LAZARO R9 V1
https://allegro.pl/oferta/29-lazaro-r9-v1-altus-kaseta-amor-sr-19-cz-nieb-9255594195

Kupuj Go, za tą cenę!
Miałeś szczęście, że nie kupiłeś
tamtego starego rupiecia.

Data: 2020-07-28 22:58:09
Autor: Maciek
W dniu 28.07.2020 o 21:13, Ignac pisze:
[...]

Jak to zazwyczaj bywa na stronie tego samego sprzedawcy, niewiele ale taniej:

http://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-29-r9-v1-2020_pid=284

W tej cenie to faktycznie chyba nic lepszego i nowego się nie wymyśli.

Data: 2020-07-30 20:16:05
Autor: z
Rower z marketu reaktywacja
Dzięki wszystkim. Paczka dotarła cała wszystko sprawne i wyregulowane.
Pierwsze wrażenie SAMO JEDZIE. Jakby na wspomaganiu.
widok syna z bananem na twarzy bezcenny ;-)

Dla mnie rama za długa ale po 20 km nic nie boli.
Może jednak moje stetryczałe kości nadają się jeszcze do sportowej pozycji ;-)

Data: 2020-07-30 11:40:14
Autor: Ignac
Rower z marketu reaktywacja
Za taką cenę i z takim osprzętem, to tak jakbyś go ukradł :)

Data: 2020-07-30 23:48:56
Autor: z
W dniu 2020-07-30 o 20:40, Ignac pisze:
Za taką cenę i z takim osprzętem,
to tak jakbyś go ukradł :)

Tak zapewne pomyśli sprzedawca w sklepie który mi oferował odpowiednika Maxim za 1700 zł i przekonywał że to okazja, promocja, ostatnie sztuki.
Taki młody a już doświadczony ;-)

Data: 2020-07-31 08:45:17
Autor: ToMasz
W dniu 30.07.2020 o 23:48, z pisze:
[...]

bez jaj. Kupiłeś względnie tani rower na przyzwolitym osprzęcie, mało znanej marki. od lat twierdzę że napis na ramie może spokojnie kosztować 500zł. we wspomnianym maximie widać kosztował :)

ToMasz

Data: 2020-07-31 18:01:31
Autor: z
Rower z marketu reaktywacja
Nie jestem znawcą rowerowych marek ale tą nazwę usłyszałem pierwszy raz.

Także ten... Taka sama montownia...

Data: 2020-07-31 09:42:41
Autor: przemek.jedrzejczak
Rower z marketu reaktywacja
500 albo i lepiej. Ale pomysł jest. Co za problem dac złożyć rower z ramą no logo carbon np bxt i naklejkami Gianta ?

Data: 2020-08-03 11:21:35
Autor: Jacek G.
W dniu 2020-07-31 o 18:01, z pisze:
Nie jestem znawcą rowerowych marek ale tą nazwę usłyszałem pierwszy raz.
Ta marka nie jest taka całkiem nieznana. Tu na grupie też pojawia się co jakiś czas już od kilku lat. Faktycznie robią rowery na przyzwoitym osprzęcie za dobrą cenę - może nie dla "zawodowców", ale dla amatorów jest to całkiem fajna propozycja.
Znajomy kupił jeden z ich rowerów na pełnym alivio dla syna ze 2 lata temu i jest zadowolony.
--
Jacek G.

Data: 2020-08-03 12:48:47
Autor: z
Rower z marketu reaktywacja
Czyli takie Lazaro tylko inaczej oklejone ;-)

Data: 2020-08-03 15:03:14
Autor: ąćęłńóśźż
Rower z marketu reaktywacja
Generalnie to zabawę należy zaczynać od Alivio w górę.

-- -- -