Rower za 20.000zł

Data: 2011-06-10 19:36:12
Autor: Fabian
Rower za 20.000zł
On 10.06.2011 16:59, bugmenot@mailinator.com wrote:
> Prawdopodobnie nigdy nie będzie mnie stać na taki sprzęt, ale możecie mi

> powiedzieć, czym taki rower jest lepszy od takiego za np 2000zł? Sam

> jedzie? Jeździ się na nim jak po łóżku wodnym, czy co? Manetki są ze

> złota? Jeździ/ł ktoś może na takim rumaku w cenie samochodu?

Inne materiały, kompozyty , włókna węglowe - przez to trochę lżejszy.

Różnica praktyczna jest taka że jest to łakomy kąsek dla złodziei.
Duża wartość + brak możliwości skutecznego zabezpieczenia czynią go łakomym
kąskiem dla złodziei.

Przecięcie ulocka to zaden problem dla doświadczonego złodzieja.

(zabezpieczeniem w przypadku samochodu czy motocykla jest duża masa
uniemożliwiająca"wzięcie na plecy").

Hehe. I wg Ciebie to jest jakaś trudność w kradzieży? Samochodów kradną masę. A jak radzisz sobie z innymi rzeczami, no nie wiem, komputer, drogi zegarek, biżuteria, robot kuchenny? Obciążasz kamieniami? :P

Fabian.

Rower za 20.000zł