Rower za 20.000zł

Data: 2011-06-10 23:08:55
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Rower za 20.000zł
bugmenot@mailinator.com pisze:
Przecięcie ulocka to zaden problem dla doświadczonego złodzieja.

Dobrego roweru nie ma sensu przypinać, jakiegobyś nie miał Ulocka. Przecięcie aluminiowej ramy to pewnie z 2 machnięcia malutką piłą i super ulock zostaje przy stojaku. Rama do kosza, ale dla całej reszty i tak się opłaca*

pozdr.
w.

*(o ile opłaca to właściwe słowo w kontrkście kradzieży

Data: 2011-06-11 01:24:30
Autor: Kosu
Rower za 20.000zł
On 2011-06-10 23:08, Wojciech Waga aka wojek wrote:
[...]

Nawet gorzej. W rowerze za 20k przednie koło jest warte więcej niż przeciętny kradziony w Polsce rower. Ktoś powie: jestem masterem i mam zacisk z nakrętkami. No i spoko, ale koło, hamulec i amortyzator trzymają się roweru na jednym imbusie i lince hamulcowej. Czyli można to załatwić średniej klasy scyzorykiem.

Nie wspominam już o takich drobiazgach jak przerzutka, pedały, siodełko. Nawet korba. Połowę wartości roweru można odkręcić podręcznym zestawem kluczy i schować do miejskiego plecaka. Roweru postawionego przed centrum handlowym nikt nie rozbierze, ale np. na warszawskich P+R - bez problemu :)

Nie mniej muszę powiedzieć, że to zupełnie zadziwiające postrzeganie tematu. Jest pytanie o lepszy rower, a odpowiedzi są generalnie w duchu "lepiej kupić tańszy, bo przecież kradną". Jak na innych forach ktoś pyta o drogą komórkę, komputer, samochód albo kurtkę, to tego typu uwagi stanowią raczej margines. To pokazuje jak smutny jest los rowerzysty w Polsce - człowieka szczególnie dotkniętego zjawiskiem kradzieży :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-06-11 10:46:52
Autor: Dominik Mirowski
Rower za 20.000zł
Kosu wyklepał(a) :

[...]

Prawda jest taka, ze takich rowerów po prostu nie zostawia się bez opieki :). W większość miejsc jeśli akurat bierzesz ze sobą ten rower po prostu wchodzisz z nim i załatwiasz to co masz od załatwienia - ewentualnych czepialskich odsyłasz na drzewo.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-06-11 11:16:42
Autor: BoDro
Rower za 20.000zł
Dominik Mirowski pisze:

[...]

Warto do takiego bicykla przyczepić paragon. Jak zobaczą cenę,
to jeszcze podłogę pozamiatają przed klientem, by się opony
za tysiaka nie pobrudziły :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-06-11 12:01:22
Autor: Dominik Mirowski
Rower za 20.000zł
BoDro wyklepał(a) :

[...]

Wiesz, 2-3 razy wszedłem do hipermarketu poszedłem do obslugi klienta i "można wejśc z rowerem ? Nie, to proszę mi przypilnować".
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Rower za 20.000zł