Rower za 20.000zł

Data: 2011-06-11 20:44:58
Autor: Michał Rękowicz
Rower za 20.000zł

Użytkownik "kołcz" <kol@cz.com> napisał w wiadomości news:ist494$cpp$1usenet.news.interia.pl...
Prawdopodobnie nigdy nie będzie mnie stać na taki sprzęt, ale możecie mi
powiedzieć, czym taki rower jest lepszy od takiego za np 2000zł? Sam
jedzie? Jeździ się na nim jak po łóżku wodnym, czy co? Manetki są ze
złota? Jeździ/ł ktoś może na takim rumaku w cenie samochodu?

a ja sobie kupilem bo zawsze chcialem taki miec , a jak juz mnie bylo stac to sie nie zastanawialem wcale
jezdzi sie lepiej i wygodniej a poza tym spelnilem swoje marzenie i juz
a to ze teraz nie mam czasu na nim jezdzic to ch..j,  stoi sobie i cieszy moje oko

Rower za 20.000zł