Rower za 20.000zł

Data: 2011-06-11 21:38:23
Autor: smiechu
Rower za 20.000zł
Kiedy¶ miałem okazję przejechać trasę maratonu na dwóch rowerkach dzień po dniu:
- pierwszy raz - na moim, zwykłym, nie kosztował nawet 2000 zł
- na drugi dzień tę sam± trasę na specu.
Powiem tylko tyle:
Tam gdzie poprzedniego dnia walczyłem o życie na epicu po prostu lajcik.
Dodam tylko że na moim wcze¶niejszym rowerku (jaki¶ giant z ram± cromo i skoku amora 4 cm) pewnie bym się w tym miejscu zabił.

Progres jaki¶ jest i to zauważalny.
Ten epic kosztował co¶ koło 13 k (ponoć, nie sprawdzałem)
pozdr
smiechu

Rower za 20.000zł