Rower za złotówkę w weekend?

Data: 2011-08-22 22:54:46
Autor: Wojtek Paszkowski
Rower za złotówkę w weekend?

" Flower of Scotland" <piotrekbe.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:j2t7eo$9bn$1inews.gazeta.pl...

Ale wczoraj to samo przytrafiło się mi. Zamiast 1 zł płacę 5 zł. Okazuje
się, że
albo komputerki konduktorskie nie mają zaprogramowanej taryfy weekendowej,
albo
konduktorzy nie znają kodu tejże taryfy, bo mimo prób wyszukania ciągle
wyskakiwało 5,50 zł.

Mejl informacyjny do PR poskutkował informacją, że przysługuje mi zwrot
itp, ale
mi już nie chodzi o te 4,50 pomniejszone o opłatę manipulacyjną tylko o
zmianę
obecnej sytuacji.

zapamiętać kod oferty: 601 i tyle (605 normalny)

Ja z kolei zazwyczaj miałem odwrotne sytuacje - a to w pociągu do Jakuszyc w
tygodniu dostałem bilet za 1zł (zupełnie zapomniałem, że obowiązuje również
w piątki, a to konduktor się uparł, że na rower przysługuje bilet na wózek
(tańszy bodaj o 50gr i nijak nie dał się przekonać, że powinien wystawić
inny), a to na Interregio dostałem bilet za zyla (kupując bilet w pociągu
IR - nawet nie wiedziałem wtedy, że promocja obowiązuje tylko w Regio).

pozdr

Rower za złotówkę w weekend?