RowerTour - co mnie pokusi³o?!

Data: 2009-11-27 15:30:37
Autor: bans
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
Odpu¶ci³em dawno czytanie tego periodyku z powodu ¿a³osnych byków w tekstach (s³ynny test regulacji "v-breaków"). Nie wiem, co mnie skusi³o, ¿eby kupiæ listopadowy numer... Pó³noc pomylona z po³udniem, a potem jeden z rowerzystów z³apa³ "sneaka". XXI wiek, angielskiego uczymy siê od przedszkola, a tu bêc! Najprostszych s³ów nie rozumiej±.

--
bans

Data: 2009-11-27 07:02:34
Autor: DK
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
On 27 Lis, 15:30, bans <g...@o2.pl> wrote:
[...]

Ot czepialstwo. Jak dla mnie to moze i byc "snike", wazniejsze sa dla
mnie trasy, inspiracje.
Fakt, 'dzial techniczny' moglby zupelnie wyleciec, ale skreslanie
tytulu z tego powodu?
Mamy tylko 1 tytul o profilu turystycznym. Zamiast sie czepiac pomozmy
im sie rozwinac. Czepiac sie mozemy za 10 lat :)

Data: 2009-11-27 15:26:32
Autor: czytam jad±c, jedê czytaj±c
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
DK <duzakropka@gmail.com> napisa³(a):
> [...]
potem
> jeden z rowerzyst=F3w z=B3apa=B3 "sneaka". XXI wiek, angielskiego uczymy =
si=EA
> od przedszkola, a tu b=EAc! Najprostszych s=B3=F3w nie rozumiej=B1.

Ot czepialstwo. Jak dla mnie to moze i byc "snike", wazniejsze sa dla
mnie trasy, inspiracje.
Fakt, 'dzial techniczny' moglby zupelnie wyleciec, ale skreslanie
tytulu z tego powodu?
Mamy tylko 1 tytul o profilu turystycznym. Zamiast sie czepiac pomozmy
im sie rozwinac. Czepiac sie mozemy za 10 lat :)

Jedno co mi sie tam podoba to baza podjazdów, z w miarê dok³adnym info o nachyleniach. reszta to takie turystyczne ple ple ple, lubiê poczytaæ, ale generalnie s± blogi, fora w internecie wiêc tez trochê szkoda forsy.

Bikeboard znowu zjecha³ ze 130 stron w lipcu do 80 w listopadzie, cena ta sama, wiêc chwilowo te¿ odpu¶ci³em sobie.

Magazyn rowerowy to bardziej o zawodowcach, wielkich tourach itp, co mnie nieszczególnie interesuje.

Reszty gazet jesli jakowe¶ s± to nie znam

Data: 2009-11-28 15:51:14
Autor: mmateusz
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
[...]

to mo¿e tak:
http://goreadgreen.com
jak siê zarejestrujesz to masz darmow± roczn± subskrypcjê MountainBike Action.

dodatkowo mozesz pó¼niej wykupiæ sobie w Zinio subskrypcjê dowolnej gazety
(bike, roadbike, mbr) za kwotê typu 15usd rocznie, co wychodzi taniej niz bB i
MR (~80-90z³ prenumerata), tylko, ze nie masz papieru.

ja jednak i tak kupujê bB - w tych anglojêzycznych maj± trochê inne pojêcie, co
to znaczy "entry level bike" :(
mk.

Data: 2009-11-27 08:55:28
Autor: ziulek
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
[...]

To mo¿e kolega za³o¿y w³asne pisemko?  Nie wszyscy s± z angielskim za
pan brat. Pozdrowienia

Data: 2009-11-27 19:37:16
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <c1f7dcfe-b245-4382-831a-9e65d1377609@a21g2000yqc.googlegroups.com>,
 ziulek <mwojcik775@gmail.com> wrote:

To mo¿e kolega za³o¿y w³asne pisemko?  Nie wszyscy s± z angielskim za
pan brat. Pozdrowienia

Wiesz, nie wszyscy maja kilkaset tysiecy na rozkrecenie wlasnego biznesu.
Zreszta kupowanie piekarni po to, zeby miec codziennie dobry chlebek to taki sobie pomysl.

TA

Data: 2009-11-30 08:21:35
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
Dnia Fri, 27 Nov 2009 19:37:16 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa³(a):

[...]

Ja sam piekê i da siê. Mo¿e trzeba za³o¿yæ pisemko niskonak³adowe? Ot tak
dla siebie ;)

--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-11-30 15:15:45
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <1c77oxktg33b1$.ozeniwaljnam$.dlg@40tude.net>,
 Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote:

> [...]

Ja sam piekê i da siê. Mo¿e trzeba za³o¿yæ pisemko niskonak³adowe? Ot tak

E, za darmo to ja wole precla.

TA

Data: 2009-11-27 19:41:42
Autor: Wojtek Paszkowski
RowerTour - co mnie pokusi³o?!

"ziulek" <mwojcik775@gmail.com> wrote in message news:c1f7dcfe-b245-4382-831a-9e65d1377609a21g2000yqc.googlegroups.com...

Nie wszyscy s± z angielskim za pan brat.

tym bardziej zamiast sneakowaæ, mo¿na "z³apaæ gumê" czy "dobiæ dêtkê".

Ale skoro nawet nazwa pisma jest tak pokraczna, to czego tu siê czepiaæ...

pozdr

Data: 2009-11-27 15:56:14
Autor: mindxx
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
On 27 Lis, 19:41, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:

tym bardziej zamiast sneakowaæ, mo¿na "z³apaæ gumê" czy "dobiæ dêtkê".

Ale skoro nawet nazwa pisma jest tak pokraczna, to czego tu siê czepiaæ...

mam wymieniany w tym w±tku numer rowertour. Nie znalaz³em tam jeszcze
tych b³êdów, ale mo¿e dlatego, ¿e przeczyta³em dopiero dwa artyku³y.
Ale za to sprawdzi³em nag³ówki wiêkszo¶ci. i autorów. to czytelnicy -
uczestnicy opisywanych wypraw/wycieczek pisz±. mo¿e wiêc dlatego s±
jakie¶ tam b³êdy. mo¿e redakcja nie poprawia otrzymanych tekstów, ¿eby
zachowaæ ich oryginalne brzmienie? albo ¿eby zaoszczêdziæ czas na
jazdê na rowerze.

tak, jak kto¶ powiedzia³ wy¿ej - pismo ma fajny profil i dopiero siê
rozkrêca. trza daæ im szansê ;)
No a poza tym red. naczeln± jest Pani Iza, której bardzo dobrze w
bia³ym kasku :D a to te¿ jaki¶ plus!

Data: 2009-11-28 01:28:44
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <e5a00c1c-27d0-4ae6-8e09-ee03063b491d@a21g2000yqc.googlegroups.com>,
 mindxx <mindxx@gmail.com> wrote:

[...]

No wlasnie poprawia, ale nie to co trzeba.

TA

Data: 2009-11-27 15:40:24
Autor: stefandora
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
bans wrote:
[...]

Bo to taki rodzaj co siê z skrada i atakuje z nienacka ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-27 07:45:06
Autor: Micha³ Wolff
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
On 27 Lis, 16:42, Konik <pkon...@gmail.com> wrote:

Znienacka ;)

Odnoszê wra¿enie, ¿e ¿artu nie za³apa³e¶ :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-27 17:07:21
Autor: Coaster
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
Micha³ Wolff wrote:
On 27 Lis, 16:42, Konik <pkon...@gmail.com> wrote:

Znienacka ;)

Odnoszê wra¿enie, ¿e ¿artu nie za³apa³e¶ :))

Ba, jak sie nie wie, skad wyjezdza czolg... ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-11-30 08:39:55
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoñ
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
pisze sie "podkusilo" a nie "pokusilo".
MSPANC
--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do £±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-11-30 09:14:57
Autor: bans
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
Leszek 'Cousie' Pasoñ pisze:

pisze sie "podkusilo" a nie "pokusilo".

Masz racjê.
Jakkolwiek s³owo jest poprawne, to nie w tym kontek¶cie.

--
bans

Data: 2009-12-05 01:41:26
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <heonti$8v5$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

[...]

A ja wlasnie kupilem. Z miesiecznym opoznieniem za to za 3.50zl.
E, nie jest tak zle.
To znaczy - calosci nie czytalem, ale...
Z ciekawosci zajrzalem co tam u Welocypedow - i wciaz nie rozumiem jak oni (chyba ze znowu ta swoja hucpa) wygrali konkurs na najlepsza strone rowerowa.
Ani to ladne, ani czytelne, ani ciekawe.
A wywiad - nudny.

Ot, dla kontrastu strona kolegi Romala - http://www.sakwiarz.pl albo strona Zbooya.

Dalej... wywiad ze Straznikami Miejskimi z Krakowa - infantylny, ale daje wglad w specyficzna mentalnosc straznikow miejskich. Nawet jesli sa zroweryzowani.
Chocby to ze jednoznacznie za kaskami i kamizelkami, a przeciwko kontrapasom i przejezdzaniu na przejsciach dla pieszych.

Dosc smiesznie zabrzmialo tez pytanie:
'A czy w razie potrzeby ma Pan wystarczajaco szybki rower, by dogonic kazdego cykliste?'

Ja tez chce miec taki szybki rower, bo moj jest chyba za wolny.

Wywiad konczy sie optymistycznym:

-A teraz na koniec ja zadam Panu jedno pytanie.
-Slucham?
-Czy pamieta Pan telefoniczny numer alarmowy Strazy Miejskiej?
-986
-Zgadza sie: 986. Identyczny w calej Polsce. W razie potrzeby zawsze mozna do nas zadzwonic.

He, he. jakis PRLowy ten wywiad.

Tak sie zlozylo ze godzine pozniej jechalem chodnikiem Wawelska [WAW] od Grojeckiej do Pomnika Lotnika. Z 50m przed samym pomnikiem w poprzek chodnka zaparkowane bylo czarne BMW. Nie zostawialo nawet troche wolnego miejsca zeby sie przecisnac. Nawet piesi musieli wychodzic na asfalt, zeby go ominac.
Zglosilem na 986.

Kiedy 40 min pozniej tamtedy znowu jechalem - BMW stalo jak stalo.
Zadzwonilem na 986 i pani dyspozytor wyrazila zdumienie. -Jak to? 40 minut? Przeciez jest piatek wieczor. Wszytskie ekipy interweniuja...

No, a wracajac do Rowertouru - jest tam jescze kilka artykulow ktorych nigdy nie przeczytam. Ale i kilka takich ktore przeczytam, mimo ze jakos nudno napisane.

Ale jest i cos, dla czego warto kupowac Rowertour (zwlaszcza w cenie 3,50). To relacje Adama Chalupskiego.
IMHO ma gosc talent pisarski. I fotograficzny.

TA

Data: 2009-12-04 16:59:57
Autor: Micha³ Wolff
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
On 5 Gru, 01:41, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Z ciekawosci zajrzalem co tam u Welocypedow - i wciaz nie rozumiem jak
oni (chyba ze znowu ta swoja hucpa) wygrali konkurs na najlepsza strone
rowerowa.

Dobra, powiedz wprost ¿e Ciê wkurzyli zabieraj±c Ci pomys³ na wyprawê,
a nie tak który¶ raz ich z ty³u w ³ydkê k±sasz...

[...]

Jak by to uj±³ Nadszyszkownik Kilkujadek "W dupach wam siê
poprzewraca³o".
Naprawdê s± powa¿niejsze problemy od samochodu na ¶cie¿ce w pi±tek
wieczór w grudniu. Je¶li kto¶ oczekuje ¿e po 40min samochód wywioz± -
to oczekuje trochê za wiele...