RowerTour - co mnie pokusi³o?!

Data: 2009-11-27 08:55:28
Autor: ziulek
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
On 27 Lis, 15:30, bans <g...@o2.pl> wrote:
Odpu¶ci³em dawno czytanie tego periodyku z powodu ¿a³osnych byków w
tekstach (s³ynny test regulacji "v-breaków"). Nie wiem, co mnie skusi³o,
¿eby kupiæ listopadowy numer... Pó³noc pomylona z po³udniem, a potem
jeden z rowerzystów z³apa³ "sneaka". XXI wiek, angielskiego uczymy siê
od przedszkola, a tu bêc! Najprostszych s³ów nie rozumiej±.

--
bans

To mo¿e kolega za³o¿y w³asne pisemko?  Nie wszyscy s± z angielskim za
pan brat. Pozdrowienia

Data: 2009-11-27 19:37:16
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <c1f7dcfe-b245-4382-831a-9e65d1377609@a21g2000yqc.googlegroups.com>,
 ziulek <mwojcik775@gmail.com> wrote:

To mo¿e kolega za³o¿y w³asne pisemko?  Nie wszyscy s± z angielskim za
pan brat. Pozdrowienia

Wiesz, nie wszyscy maja kilkaset tysiecy na rozkrecenie wlasnego biznesu.
Zreszta kupowanie piekarni po to, zeby miec codziennie dobry chlebek to taki sobie pomysl.

TA

Data: 2009-11-30 08:21:35
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
Dnia Fri, 27 Nov 2009 19:37:16 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa³(a):

[...]

Ja sam piekê i da siê. Mo¿e trzeba za³o¿yæ pisemko niskonak³adowe? Ot tak
dla siebie ;)

--
Pozdrawiam z Wroc³awia
Marek Potocki

Data: 2009-11-30 15:15:45
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <1c77oxktg33b1$.ozeniwaljnam$.dlg@40tude.net>,
 Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote:

> [...]

Ja sam piekê i da siê. Mo¿e trzeba za³o¿yæ pisemko niskonak³adowe? Ot tak

E, za darmo to ja wole precla.

TA

Data: 2009-11-27 19:41:42
Autor: Wojtek Paszkowski
RowerTour - co mnie pokusi³o?!

"ziulek" <mwojcik775@gmail.com> wrote in message news:c1f7dcfe-b245-4382-831a-9e65d1377609a21g2000yqc.googlegroups.com...

Nie wszyscy s± z angielskim za pan brat.

tym bardziej zamiast sneakowaæ, mo¿na "z³apaæ gumê" czy "dobiæ dêtkê".

Ale skoro nawet nazwa pisma jest tak pokraczna, to czego tu siê czepiaæ...

pozdr

Data: 2009-11-27 15:56:14
Autor: mindxx
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
On 27 Lis, 19:41, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:

tym bardziej zamiast sneakowaæ, mo¿na "z³apaæ gumê" czy "dobiæ dêtkê".

Ale skoro nawet nazwa pisma jest tak pokraczna, to czego tu siê czepiaæ...

mam wymieniany w tym w±tku numer rowertour. Nie znalaz³em tam jeszcze
tych b³êdów, ale mo¿e dlatego, ¿e przeczyta³em dopiero dwa artyku³y.
Ale za to sprawdzi³em nag³ówki wiêkszo¶ci. i autorów. to czytelnicy -
uczestnicy opisywanych wypraw/wycieczek pisz±. mo¿e wiêc dlatego s±
jakie¶ tam b³êdy. mo¿e redakcja nie poprawia otrzymanych tekstów, ¿eby
zachowaæ ich oryginalne brzmienie? albo ¿eby zaoszczêdziæ czas na
jazdê na rowerze.

tak, jak kto¶ powiedzia³ wy¿ej - pismo ma fajny profil i dopiero siê
rozkrêca. trza daæ im szansê ;)
No a poza tym red. naczeln± jest Pani Iza, której bardzo dobrze w
bia³ym kasku :D a to te¿ jaki¶ plus!

Data: 2009-11-28 01:28:44
Autor: Titus Atomicus
RowerTour - co mnie pokusi³o?!
In article <e5a00c1c-27d0-4ae6-8e09-ee03063b491d@a21g2000yqc.googlegroups.com>,
 mindxx <mindxx@gmail.com> wrote:

[...]

No wlasnie poprawia, ale nie to co trzeba.

TA

RowerTour - co mnie pokusi³o?!