Rowerek biegowy dla dziecka ;)

Data: 2010-07-28 06:07:18
Autor: garym
Rowerek biegowy dla dziecka ;)
On 22 Lip, 20:43, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Ja na rowerach się kompletnie nie znam. Wiem też, że jednak o
troszkę innych rowerach tu dyskutujecie, ale strzelam, że może
ktoś z was wszczepiał już potomstwu bakcyla :)

hej,

ja wszczepiałem już i to dwukrotnie więc z pełną odpowiedzialnością
polecam rower który sam kupiłem:
http://coolproducts.de/de/rennrad14.html

zaletą pojazdu, że służy jako rower biegowy i zwykły rower. Dzięki
temu dziecko nie ma dodatkowego stresu przy nauce jazdy z pedałami, że
ma inny pojazd (inna geometria, siodełko, kierownica)
Dwójka moich dzieci jeździła w wieku 3 lat na co mam nawet dowody w
internecie:

tu wspomniany jest mój syn:
http://www.kurek-rowery.pl/index.php?gr=37&pdgr=21&pr=296&subpr=370

a tu zdjęcie mojej 3 letniej córki na tej samej imprezie ale 3 lata
później:
http://mtbpolczyn-zdroj.pl/mtb/images/galery/2010%20XC%20Polczyn/DSC_0216.JPG

rowerek trochę drogi, ale biorąc pod uwagę fakt, że ma się dwa
produkty i to dobrej jakości to myślę że warto

pozdrawiam

Michał

Rowerek biegowy dla dziecka ;)