Rowerek dzi¶ pod Warszawa

Data: 2014-11-09 23:36:59
Autor: msawic
Rowerek dzi¶ pod Warszawa
Czy kto¶ się wybiera dzi¶, jutro lub pojutrze na rowerek w okolice Warszawy, np. do Kampinoskiej?

M.

Data: 2015-04-26 13:08:16
Autor: misha22
Rowerek dzi¶ pod Warszawa
W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 08:37:02 UTC+1 użytkownik msa...@gmail.com napisał:
Czy kto¶ się wybiera dzi¶, jutro lub pojutrze na rowerek w okolice Warszawy, np. do Kampinoskiej?

M.

Napiszcie o stronach z których korzystacie planuj±c wycieczki./ Mazowsze i oscienne/. Mam tu a my¶li informacje praktyczne którymi warto sie podzielić po wycieczce żeby innym było łatwiej..

Znalazłem tylko Stowarzyszenie z Jaktorowa i dalej nic. Albo dobr± stronę z relacjami..

Rowerek dzi¶ pod Warszawa