Rowerek treningowy dla grubasa?

Data: 2011-06-18 14:14:51
Autor: PeJot
Rowerek treningowy dla grubasa?
W dniu 2011-06-18 13:31, Jakub Jewuła pisze:
Czesc :)

Niestety zapuscilem sie ciut i dobilem do 125kg przy wzroscie 188cm.

Za dużo siedzenia na newsach :)

Chcialbym zbic ze 25kg i wrocic do jazdy rowerem...

Na poczatek chce kupic rowerek treningowy, zeby moc w domu cwiczyc...
/.../

Chcialbym wydac powiedzmy 700zl, z drugiej strony rower nie moze
zaczac sypac czesciami po tygodniu ;)

Trenażer jest nudny. Za 7 stówek wolałbym karnet na basen i siłownię.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-06-18 13:12:32
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 18 Jun 2011 14:14:51 +0200, PeJot napisał(a):

Trenażer jest nudny. Za 7 stówek wolałbym karnet na basen i siłownię.
Zgadzam się. Ja kupiłem i tylko leży teraz w domu. Lepiej poszukać dobrego roweru i jeździć. Z czasem więcej i szybciej i waga sama zejdzie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-06-20 12:45:52
Autor: Ryszard Mikke
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
> [...]

Zgadzam się. Ja kupiłem i tylko leży teraz w domu. Lepiej poszukać dobrego roweru i jeździć. Z czasem więcej i szybciej i waga sama zejdzie.

Mi jakos nie chce sama zejsc. Ale tez fakt, ze nie przybywa.
Powyzej 120kg to ja mialem nascie lat temu, przed wypadkiem...

rmikke

--

Rowerek treningowy dla grubasa?