Rowerek treningowy dla grubasa?

Data: 2011-06-18 14:41:02
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Rowerek treningowy dla grubasa?

Nie wiem czy Ci się nie znudzi za szybko, bo kręcenier w domu zwłaszcza jak urządzenie jest głośne i się ciężko ogląda coś w tym czasie to koszmarna nuda. A co do sprzętu to ja mam Laubr za jakieś 350zł i jest kaszaniarski bo pasek się ślizga jak mocno przycisnę, ale być moze to jest zupełnie inny produkt.

A moze rolki? Jak dla mnie duzo ciekawsze bo trzeba uwazac zeby nie spasc, ale TV sie nie da oglądać.

pozdr.
w.

Rowerek treningowy dla grubasa?