Rowerek z podwójną amortyzacją

Data: 2012-03-31 19:35:24
Autor: INEAD
Rowerek z podwójną amortyzacją
W dniu 2012-03-31 10:51, Vince pisze:
Witam!

Mam następujące pytanie. Od ilu zaczynają się rowery z podwóną
amortyzacją. mam na myśli konkretnie takie, na których można już trochę
pojeździć. Czy do 3999-4000 nie ma nic, co nadawałoby się do tego
rodzaju jazdy, czy moze są producenci, którzy posiadają w swojej ofertę
czegoś takiego "dla mas"
Tak naprawdę, jako taki fs dostaniesz od 5 tysi w górę. Do 5 tysi można mówić o wersji budżetowej - co wcale nie jest powiedziane, że nie będziesz miał frajdy z jazdy. Temat niedawno przerabiałem i... nic na razie nie kupiłem ;-) Bardzo polecany jest rower Deacthlonowy Rockrider 9.1. Ma fajną ramę i niezły osprzęt jak na tę cenę (około 4 tysi) no, ale nie jest to Trek czy Intense czyli szpanu nie będzie. Merida do 4 tysi noferuje nic konkretnego. Najtańszy trek kosztuje  około 5 tysi a osprzet ma raczej słaby. Wpadł mi w oko jeszcze jakiś Ghost za 4500 był, naprawdę fajny i nieźle sie na nim czułem, chociaż to ciężko tak naprawdę określić jak jeździsz tylko po sklepie. Obadaj jeszcze Poisony bardzo porządne rowerki i w rozs,adnych cenach Tak naprawdę te Dżajanty bym sobie odpuścił,- są słabe. Jak masz mało klopsu bierz ten z Decathlonu. Poczytj o nim jest tego trochę w sieci, ludzie raczej zadowoleni, przynajmniej piszą, że dobry stosunek ceny do jakości.

Data: 2012-04-02 03:32:55
Autor: MateuszK.
On 31 Mar, 19:35, INEAD <a.fr...@gazeta.pl> wrote:
[...]

tez tak kiedys narzekalem, ze full to wielkie "zuo", ze sie buja jest
ciezki i w ogole ponizej 5k to nie nadaje sie do jazdy.
zdanie zmienilem, jak kupilem fulla :)
wiec, niech zakladajacy ten watek kupuje tego Yukona, Decathlona lub
Poisona - bedzie zadowolony
frajda z jazdy rosnie o rzad wielkosci, a ze nie wygra na tym
maratonu, trudno.

ale nie jest to Trek czy Intense czyli szpanu nie będzie. Merida do 4
mam awersje do Treka i temu podobnych marek, owszem sa fajne, ale
stosunek cena/jakosc jest naprawde slaby.
przyklad? polski M-Bike sztywnego XC ponizej 10kg mozna dostac za
okolo 7k, a jaka cena bedzie w Treku?

chociaż to ciężko tak naprawdę określić jak jeździsz tylko po sklepie.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tak naprawdę te Dżajanty bym sobie odpuścił,- są słabe.
Oj nie, maestro to jeden z najlepszych systemow zawieszenia.
sam mialem okazje jezdzic + kilka testow z Brytanii:
http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/mountain/product/review-giant-trance-x1-12-45427
http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/mountain/product/review-giant-anthem-x1-11-40872
http://www.bikeradar.com/gear/category/frames/mountain/product/review-giant-reign-frame-only-45194
BikeRadara uwazam za miarodajne zrodlo informacji, jak cos jest slabe,
to nie boja sie o tym napisac, nie wazne czy to Spec, Trek, czy
"Tajwan".
ale jak piszesz wyzej, jezdziles tylko po sklepie, wiec twoje opinie
nie sa dla mnie miarodajne.

--
MateuszK.

Data: 2012-04-03 09:58:26
Autor: INEAD
Rowerek z podwójną amortyzacją

ale jak piszesz wyzej, jezdziles tylko po sklepie, wiec twoje opinie
nie sa dla mnie miarodajne.

Ale poczytałem tez trochę, oprócz radaru masz jeszcze mtbr tam jest pelno opinii userów z całego świata. Wiadomo, opinia jest jak dupa - każdy ma swoją, ale jakąś wypadkową można sobie wyobrazić. Ja nie lubie Dżajantów, naczytałem się wiele o problemach z pękającymi ramami i problemami z gwarą. Bardzo dziękuje Dżajantowi, przy tym wyborze sprzętu na rynku...Pewnie jest to zasługa polskiego dystrybutora.
  Co do Treków, Speców itp, muszę się z Toba zgodzić , sam kupiłem Treka z gównianym osprzętem ale porządna ramą. Ten rower długo ze mna zostanie ;-) bo go bardzo lubię Choć czasem się zastanawiam czy nie lepiej bylo kupic Krossa czy Unibike z dużo lepszymi gratami (amorem gazowym) i duzo gorszą ramą, pewnie "jakości" tej mojej ramy nie wykorzystuje w pełni.
Na Twoim miejscy wziąłbym chyba  tego Rockridera, ja sam bylem najbliższy zakupowi wlaśnie tego roweru. Jak Cie rama zacznie wkurzać to przełożysz graty do czegoś lepszego, a ten rower ma porządne graty jak na tą półkę cenową. Ponoć jak kupisz go w promocji za ca 3300 i sprzedaż same tylko graty bez ramy to zwróci ci się zakup ;-))) Nie wiem, nie liczyłem tego.

Rowerek z podwójną amortyzacją