Rowerem 7-8 Dni Polska, S³owacja lub czechy Termin : czerwiec, lipiec

Data: 2010-04-25 13:26:29
Autor: Remigiusz Dyñka
Rowerem 7-8 Dni Polska, S³owacja lub czechy Termin : czerwiec, lipiec
Witam
Chcia³bym zorganizowaæ Ma³± wyprawkê rowerow±. 3-6 Sakwy
Miejsce: do uzgodnienia
Termin: 7-8 dni

Szukam chêtnych najlepiej z Wroc³awia

Zainteresowanych proszê piszcie
Pozdr
RD

Data: 2010-04-25 22:46:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem 7-8 Dni_Polska, S³owacja lub czechy Termin: czerwiec, lipiec
Remigiusz Dyñka bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
Chcia³bym zorganizowaæ Ma³± wyprawkê rowerow±. 3-6 Sakwy
Miejsce: do uzgodnienia
Termin: 7-8 dni

Szukam chêtnych najlepiej z Wroc³awia

Zainteresowanych proszê piszcie

Ja bêdê, prawdopodobnie, w lipcu (10) wraca³ z Lubi±¿a przez Czechy i
S³owacjê na Jedyny W³a¶ciwy Prawie ¦l±sk. Trasy jeszcze nie mam (wiem, ¿e
pojadê przez Prze³êcz Karkonosk±), pewno¶ci ¿e pojadê te¿ nie, za to mam
do¶wiadczenie wyprawowe, wiem co nieco o serwisowaniu rowerów i mówiê po
s³owacku ;-)
Je¿eli chcesz siê przy³±czyæ to wal na mojego e-maila.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Rowerem 7-8 Dni Polska, S³owacja lub czechy Termin : czerwiec, lipiec