Rowerem "Do ciepłych krajów" - spotkanie z Pawłem Wróblewskim (Bydgoszcz)

Data: 2009-04-27 14:13:42
Autor: juszczak.lukasz
Rowerem "Do ciepłych krajów" - spotkanie z Pawłem Wróblewskim (Bydgoszcz)
Rowerem "Do ciepłych krajów"

29 kwietnia drugie spotkanie z cyklu "Włóczykije, Sportowcy,
Globtroterzy..."

Tym razem o swoich przygodach będzie opowiadał Paweł Wróblewski, który
odbył siedmiomiesięczną podróż po Afryce zakończoną ślubem z Chantall
z plemienia Baluba. Owocem podróży jest także wydana niedawno przez
wydawnictwo Area książka pt. "Do ciepłych krajów"

Data: 29.04.2009 godzina 19:00
Miejsce:Akademicka Przestrzeń Kulturalna ul. Królowej Jadwigi 14,
Bydgoszcz
Wstęp wolny!

Więcej o spotkaniu:
http://www.rower.byd.pl/index.php?id=113

Patronat Honorowy:
Marszałek Województwa Kujawsko - Pomorskiego - www.rowerowe.kujawsko-pomorskie.pl
Patronat medialny:
Wszystko o Afryce. - www.afryka.org
Rower od A do Z - www.wrower.pl
Sponsor:
Crosso. Najlepsze Polskie Sakwy - www.crosso.pl

Rowerem "Do ciepłych krajów" - spotkanie z Pawłem Wróblewskim (Bydgoszcz)