Rowerem między narciarzami? Zakaz!

Data: 2011-04-12 11:20:17
Autor: Alfer_z_pracy
Rowerem między narciarzami? Zakaz!
Nie zauważyłem czy news się tu pojawił, a jak rozumiem osobniki w rodzaju zygi miałyby coś do powiedzenia w temacie :-) Otóż sejmowa podkomisja pracuje nad projektem dotyczącym nartostrad:

(...) Na zorganizowanych terenach narciarskich zostanie również wprowadzony zakaz poruszania się pieszo, na sankach,  === na rowerze ===, startowania i lądowania na paralotni. Nie będzie także możliwe poruszanie się pojazdem mechanicznym (np. skuterem śnieżnym). (...)

Nasuwają się 2 pytania:
Czy będzie można jeździć skibobem?
Czy będzie można jeździć KTrakiem?
:-)))

Pzdr
A.

Data: 2011-04-12 03:41:36
Autor: mihau
Rowerem między narciarzami? Zakaz!
On Apr 12, 11:20 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Nie zauwa y em czy news si tu pojawi , a jak rozumiem osobniki w rodzaju
zygi mia yby co do powiedzenia w temacie :-) Ot sejmowa podkomisja
pracuje nad projektem dotycz cym nartostrad:

Znowu imbecyle wiedzą co zrobić, by żyło się lepiej?

Podejrzewam, że taki ośrodek jak Czarna Góra czy Dzikowiec, chętnie
wygoni ze swoich stoków wszystkich rowerzystów i paralotniarzy. Nie
dość że zajmują dwa miejsca na kanapie, to jeszcze zmuszają by wyciąg
działał w lecie. Trzeba to koniecznie ukrócić!

--
mihau

Data: 2011-04-12 11:47:06
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2011-04-12 11:20, Alfer_z_pracy pisze:
Nie zauważyłem czy news się tu pojawił, a jak rozumiem osobniki w
rodzaju zygi miałyby coś do powiedzenia w temacie :-) Otóż sejmowa
podkomisja pracuje nad projektem dotyczącym nartostrad:

Czy możesz podać źródło? Projekt ustawy? Poza artykułami w prasie nie udało mi się do niczego konkretnego dotrzeć.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-04-12 11:52:39
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2011-04-12 11:47, Remigiusz Zukowski pisze:

Czy możesz podać źródło? Projekt ustawy? Poza artykułami w prasie nie
udało mi się do niczego konkretnego dotrzeć.

OK, już znalazłem:

http://sejmometr.pl/projekt/zqNDs

Data: 2011-04-12 12:38:05
Autor: Remigiusz Zukowski
Rowerem między narciarzami? Zakaz!
W dniu 2011-04-12 11:20, Alfer_z_pracy pisze:

Nasuwają się 2 pytania:
Czy będzie można jeździć skibobem?
Czy będzie można jeździć KTrakiem?

ja rozumuję tak, jest jakaś definicja roweru w PORD, trzeba przez nią przepuścić skiboba i KTraka i sprawdzić rezultat, jeśli wynik będzie negatywny to mogą Ci skoczyć.
Projekt tej ustawy budzi dużo emocji, od negatywnych:
http://wspinanie.pl/serwis/200903/11media_stanowisko_ustawa_o_ratownictwie.php
po pozytywne:
http://www.topr.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=184&Itemid=137
Ja też mam obiekcje, w projekcie jest zakaz startów/lądowań na paralotni, ja akurat latam na lotni więc też mi będą mogli skoczyć :)

Remigiusz

Rowerem między narciarzami? Zakaz!