Rowerem między narciarzami? Zakaz!

Data: 2011-04-12 11:47:06
Autor: Remigiusz Zukowski
Rowerem między narciarzami? Zakaz!
W dniu 2011-04-12 11:20, Alfer_z_pracy pisze:
Nie zauważyłem czy news się tu pojawił, a jak rozumiem osobniki w
rodzaju zygi miałyby coś do powiedzenia w temacie :-) Otóż sejmowa
podkomisja pracuje nad projektem dotyczącym nartostrad:

Czy możesz podać źródło? Projekt ustawy? Poza artykułami w prasie nie udało mi się do niczego konkretnego dotrzeć.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-04-12 11:52:39
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2011-04-12 11:47, Remigiusz Zukowski pisze:

Czy możesz podać źródło? Projekt ustawy? Poza artykułami w prasie nie
udało mi się do niczego konkretnego dotrzeć.

OK, już znalazłem:

http://sejmometr.pl/projekt/zqNDs

Rowerem między narciarzami? Zakaz!