[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Południe

Data: 2010-03-02 19:17:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Południe
Witam!

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na pierwszą część slajdowiska pod
tytułem "Rowerem na Południe" - będę prezentował zdjęcia z wyprawy
rowerowej silnej grupy Preclowiczów: MadMana, #:-) gps'a i swojej.
Kiedy: 8 marca 15:00
Gdzie: nowy budynek Wydziału Filologicznego UŚ, ul. Grota-Roweckiego 5,
Sosnowiec, sala 1.19 (sektor zielony, dodam dla ułatwienia)
Za ile: za darmo.
A co z rowerem: przed budynkiem są wyrwikółka, do których można przypiąć
rowery, te same wyrwikółka, tylko liczniejsze, są w parkingu podziemnym
(pan cieć nie robi problemów)

Niezainteresowanych przepraszam za spam.

Zapraszam!

Aaa.. To jest 1. część, druga odbędzie się dokładnie po 168 godzinach.

Data: 2010-03-02 20:14:27
Autor: Doczu
[...]

hmmm... zastanawia mnie skąd ten skrót [KAT] skoro slajdowisko odbywa się w Sosnowcu ? :)
Jeśli nic się ostatnio nie zmieniło, to Sosnowiec nie jest dzielnicą Katowic ;)
To tak w kwestii formalnej.
A na marginesie - to Waść jesteś z szeroko rozumianej "okolicy" ?
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-02 20:17:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
Doczu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
To tak w kwestii formalnej.

Ludzie bardziej będą kojarzyć "[KAT]" niż "[SOS]". Poza tym - Sosnowiec to
dawne woj. katowickie, nie? ;-)

A na marginesie - to Waść jesteś z szeroko rozumianej "okolicy" ?

Tak. W okolicy na wschód, w Jaworznie mieszkam.

Data: 2010-03-03 05:09:27
Autor: Doczu
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
Ludzie bardziej będą kojarzyć "[KAT]" niż "[SOS]". Poza tym - Sosnowiec to
dawne woj. katowickie, nie? ;-)

Sięgając do historii to można by nawet dopisać [STAL] - wszak Katowice to niegdysiejszy Stalinogród ;)

A na marginesie - to Waść jesteś z szeroko rozumianej "okolicy" ?
Tak. W okolicy na wschód, w Jaworznie mieszkam.

aaa no proszę - często na Szczakowej bywam rowerkiem :)

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-02 20:29:43
Autor: geos
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Witam!

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na pierwszą część slajdowiska pod
tytułem "Rowerem na Południe" - będę prezentował zdjęcia z wyprawy

czy przewidujesz wersję on-line dla zainteresowanych nie z regionu?

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-03-09 19:01:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
geos bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
czy przewidujesz wersję on-line dla zainteresowanych nie z regionu?

Powstało nagranie, dostanę z niego MP3, podłożę do slajdów i umieszczę na
YT. Jak tylko będzie gotowe to wrzucę linki.

Data: 2010-03-02 20:44:15
Autor: Frankie
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na pierwszą część slajdowiska pod
tytułem "Rowerem na Południe"

Na poludnie czyli gdzie? Slowacja, Wegry, Grecja, Egipt czy RPA? ;-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-02 20:56:15
Autor: szaman
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
Frankie wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Na poludnie czyli gdzie? Slowacja, Wegry, Grecja, Egipt czy RPA? ;-)

W sumie Jaworzno to takie małe miejscowe RPA, nie Marek:P ?

sz

Data: 2010-03-03 05:07:17
Autor: Doczu
W dniu 2010-03-02 20:56, szaman pisze:
[...]

A Sosnowiec - Somalia ;) Nawet rejestracji nie trzeba by zmieniać :-)

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-04 00:11:54
Autor: szaman
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
Doczu wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

A Sosnowiec - Somalia ;) Nawet rejestracji nie trzeba by zmieniać :-)

OJ, takie piękne miasto:)
Nie rozumiem, czemu się z niego  śmiejecie:P

sz

Data: 2010-03-04 04:36:25
Autor: Doczu
W dniu 2010-03-04 00:11, szaman pisze:
[...]

Ja nie tylko się z niego śmieję. Ja w nim mieszkam :)

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-04 19:32:16
Autor: szaman
[...]

Hehe, swój człowiek:) Ja jako miejsce urodzenia w dowodzie mam to piękne miasto wpisane:)

sz

Data: 2010-03-04 19:46:13
Autor: MadMan
Dnia Thu, 04 Mar 2010 19:32:16 +0100, szaman napisał(a):

Ja nie tylko się z niego śmieję. Ja w nim mieszkam :)

Hehe, swój człowiek:) Ja jako miejsce urodzenia w dowodzie mam to piękne miasto wpisane:)

Ojciec i matka mają województwo Stalinogrodzkie. Przebij. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-04 20:34:07
Autor: Coaster
MadMan wrote:
[...]

Zawsze podajesz wiek rodzicow z dokladnoscia do trzech lat? ;-)

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Data: 2010-03-05 08:10:50
Autor: bans
W dniu 2010-03-04 19:32, szaman pisze:

Hehe, swój człowiek:) Ja jako miejsce urodzenia w dowodzie mam to piękne
miasto wpisane:)

Za to mój brat ma przerąbane, Hanys z dziada pradziada, a miejsce urodzenia: Jaworzno. Tylko tam było miejsce, 40km od domu...

--
bans

Data: 2010-03-05 09:21:10
Autor: Doczu
W dniu 2010-03-05 08:10, bans pisze:
[...]

Takie życie :-)
Ale jeśli się nie mylę, to mimo wszystko Jaworzno jednak zaliczane jest bardziej do Śląska niż Zagłębia. Tak przynajmniej mnie, jako Zagłębiakowi się wydaje :)
A choćby nawet to, i tak lepiej dla niego jako hanysa że tam się urodził, niż miałby przyjść na świat w Sosnowcu ;)
Swoją drogą zawsze mam ubaw z tych "antagonizmów" dopóki jedna czy druga strona nie traktuje ich zbyt poważnie.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-05 09:53:10
Autor: bans
W dniu 2010-03-05 09:21, Doczu pisze:

Ale jeśli się nie mylę, to mimo wszystko Jaworzno jednak zaliczane jest
bardziej do Śląska niż Zagłębia.

Kiejbych był z Mysłowic, to już byś mioł naklupane za takie fanzolenie ;)

Przemsza w tamtym rejonie to jeszcze dawna granica między zaborami, animozje z obu stron są bardzo stare, a po wojnie zostały spotęgowane przez napływ do pracy na Śląsku robotników z całej Polski.

W moich okolicach taką granicą - i to jeszcze przed zaborami! -  była Wisła, po prostu u nas był Śląsk (a konkretnie Pszczyńskie Wolne Państwo Stanowe, do którego zresztą należały i Mysłowice), a za Wisłą - (Mało;)Polska.

Swoją drogą zawsze mam ubaw z tych "antagonizmów" dopóki jedna czy druga
strona nie traktuje ich zbyt poważnie.

Czasem do teraz jeszcze krew się leje :/

BTW - żeby nie było NTG, to zapraszam z rowerami w okolice Pszczcyny, miasto co prawda coraz brzydsze i coraz tandetniejsze, ale okolica idealna na jazdę rowerem, można pedałować lasami prawie od Rybnika czy Katowic, a w Beskidy rzut beretem :)

--
bans

Data: 2010-03-05 10:16:47
Autor: MadMan
Dnia Fri, 05 Mar 2010 09:53:10 +0100, bans napisał(a):

BTW - żeby nie było NTG, to zapraszam z rowerami w okolice Pszczcyny, miasto co prawda coraz brzydsze i coraz tandetniejsze, ale okolica idealna na jazdę rowerem, można pedałować lasami prawie od Rybnika

O ile nic się nie zmieniło przez ostatnie parę lat - NIE POLECAM JECHAĆ
LASEM Z RYBNIKA DO PSZCZYNY!
Jak jechałem jakieś 3-4 lata temu w lesie była taka okrutna tara że
głowa boli a plomby wypadają. Drogą jest bezpiecznie, ruch nie jest duży. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-05 10:25:35
Autor: bans
W dniu 2010-03-05 10:16, MadMan pisze:

- NIE POLECAM JECHAĆ
LASEM Z RYBNIKA DO PSZCZYNY!
Jak jechałem jakieś 3-4 lata temu w lesie była taka okrutna tara że
głowa boli a plomby wypadają.

Tzn. co, dziury, czy te betonowe płyty? Dziury sa fajne, płyty nie ;)

--
bans

Data: 2010-03-05 10:51:27
Autor: Doczu
W dniu 2010-03-05 10:25, bans pisze:
[...]

heheh w zeszłym roku kolega się wybrał z Katowic do Bielska jakąś nowootwartą ścieżką rowerową. Klął na czym świat stoi. Od Pszczyny zdaje się - masa powalonych drzew i ogólnie lipa.

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-05 10:57:35
Autor: bans
W dniu 2010-03-05 10:51, Doczu pisze:

heheh w zeszłym roku kolega się wybrał z Katowic do Bielska jakąś
nowootwartą ścieżką rowerową.

No akurat te okoliczne "ścieżki" rowerowe to jedna wielka ściema, wieszają tylko kolejne tabliczki, ot, ktoś wymyślił "inicjatywę", jego wujek/kuzyn/szwagier skasował kasę za zrobienie miliona tabliczek z kolorowym logo i na tym koniec.

Świadomie pisałem o fajnej jeździe po lasach, choć faktycznie mogłem się wyrazić precyzyjniej, że to niekoniecznie szlaki na wygodną podróż z sakwami i podziwianiem saren i niedźwiedzi z wysokości siodełka :)

--
bans

Data: 2010-03-05 11:16:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
bans bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Przebijam.
Ponad 700kPLN za pomalowanie drzew, ma z tego powstać "277km nowoczesnych
ścieżek rowerowych", czy jakoś tak. :-| DDR w Jaworznie jest niecałe 6km,
cała reszta (miasto na stronie internetowej chwali się 12km) to tylko
utrudniacze życia.

Data: 2010-03-05 11:50:33
Autor: bans
[...]

Może nie przebije, ale do niedawna w Kobiórze wyznakowanych szlak do Pszczyny prowadził przez... tory kolejowe linii Katowice - Bielsko-Biała. Trzeba było zsiadać, brać rower na ramię i po uważnym rozejrzeniu się, czy nie nadjeżdża pociąg szybko przemknąć na druga stronę wykręcając nogi o szyny i jakieś druty. Wielokrotnie widziałem tam całe rodzinki z małymi dziećmi próbujące przedrzeć się na drugą stronę, to dość popularna leśna droga Kobiór-Pszczyna.

Teraz kilkadziesiąt metrów dalej zrobili przejazd dla rowerów, ale co z tego, skoro żeby go znaleźć trzeba znać tę drogę, turyści będący tam pierwszy raz odruchowo pakują się dalej w te tory...

--
bans

Data: 2010-03-05 13:47:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Wot "infrastruktura". Na siłę różni politycy i aktywiści chcą wpychać ludzi
na rowery, ale jak nikt nie bierze pod uwagę, że pierwszym krokiem jest
stworzenie warunków do jazdy, a nie utrudnianie jej różnej maści szlakami,
DDR i znakami B-9.

Data: 2010-03-05 14:19:25
Autor: bans
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie

Wot "infrastruktura". Na siłę różni politycy i aktywiści chcą wpychać ludzi
na rowery,

Ja nie wierzę w ich dobrą wolę, myślę, że chodzi raczej o nabicie sobie punktów.
Ewentualnie wygląda to tak:

Starosta/prezydent miasta/inna szycha: "Wici, rozumiecie towarzysze, lud pracujący chce na rowery się przesiadać, zróbmy im te, no, ściezki"

Banda przydupasów: biegnie na złamanie karku robić cokolwiek, co przypomina ściezkę, żeby tylko szefunio na papierze zobaczył, jak jego miasto się rozwija.

--
bans

Data: 2010-03-05 16:46:00
Autor: Doczu
W dniu 2010-03-05 11:50, bans pisze:

Może nie przebije, ale do niedawna w Kobiórze wyznakowanych szlak do
Pszczyny prowadził przez... tory kolejowe linii Katowice -
Bielsko-Biała.

Ja także jestem "wielbicielem" ścieżek rowerowych wyznakowanych na Jurze K-CZ. Niejednokrotnie rozjeżdżony piach do pół łydki, albo zbuchtowane przez quady. Razu pewnego prawie 2 km pchałem rower przez sypki piasek
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-05 11:05:09
Autor: MadMan
Dnia Fri, 05 Mar 2010 10:25:35 +0100, bans napisał(a):

Tzn. co, dziury, czy te betonowe płyty? Dziury sa fajne, płyty nie ;)

Wyglądało to jakby pojazd gąsienicowy przejechał po błocie a potem to
błoto zaschło. Masakra. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-05 12:07:52
Autor: MichałG
MadMan pisze:
[...]

odsnieżanie lub wyrównywanie dróg leśnych spychaczem. Nie tylko tam.... ;(

Data: 2010-03-05 12:34:42
Autor: MadMan
Dnia Fri, 05 Mar 2010 12:07:52 +0100, MichałG napisał(a):

odsnieżanie lub wyrównywanie dróg leśnych spychaczem. Nie tylko tam.... ;(

Ale to nie ta jedna droga pewnie jest tak odśnieżana. I tylko tam taką
masakrę spotkałem. To jest droga "pożarowa", zakaz wjazdu raczej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-05 12:44:43
Autor: MichałG
MadMan pisze:
[...]

własnie dlatego ma być przejazdna, że pożarowa.  ALP ostatnio tego pilnuje - na 'głownych' drogach leśnych (Tak, by przejechała terenowa cięzarówka). Ew. mogła to być ładowarka na dobrych oponach. Efekt ten sam... ;) ;)

Data: 2010-03-03 07:59:41
Autor: bans
W dniu 2010-03-02 20:44, Frankie pisze:

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na pierwszą część slajdowiska pod
tytułem "Rowerem na Południe"

Na poludnie czyli gdzie? Slowacja, Wegry, Grecja, Egipt czy RPA? ;-)

Jak go znam, to Beskid Mały :)))

--
bans

Data: 2010-03-03 00:02:37
Autor: Mateusz
[slajdy][KAT][spam] Rowerem na Południe
cholera, paszportu nie mam i nie wiem czy mnie wpuszczą do sosnowca :-

inicjatywa spoko ;) mam byłą która studiowała slawistykę to tam
bywałem często ;)

Data: 2010-03-03 09:06:32
Autor: bans
[slajdy][KAT][spam] Rowerem na Południe
W dniu 2010-03-03 09:02, Mateusz pisze:

 mam byłą

Ciekawe sformułowanie, klasyczne machismo - niby "była", ale ciągle ją masz ;)

--
bans

Data: 2010-03-03 03:36:29
Autor: Mateusz
[KAT][spam] Rowerem na Południe
Ciekawe sformu owanie, klasyczne machismo - niby "by a", ale ci gle j
masz ;)

oj czepiasz się ;) mam, bo czasami ją jeszcze wykorzystuję ;-)

KONIEC OT ;-)

Data: 2010-03-03 17:33:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Przez Beskid Mały też przejechałem wtedy ;-) Pierwsza część będzie do
granicy Bułgarii i Serbii (po drodze: Słowacja, Węgry i Rumunia), druga
część jest po Jugosławii (;-)) i powrót do domu.

Data: 2010-03-02 21:43:33
Autor: Maciek[NP]
[...]

A jakiś streaming video przewidziany jest? ;-)

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Data: 2010-03-03 17:32:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
Maciek[NP] bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
A jakiś streaming video przewidziany jest? ;-)

Znajomy się oferował, że nagra film, potnie na kawałki po 10 minut i wsadzi
na YT. Tyle, że takich kawałków będzie 10. Chętny?

Data: 2010-03-03 19:08:04
Autor: Maciek[NP]
[...]

Pewnie! Coś trzeba w robocie przecież robić! ;-)

Data: 2010-03-03 19:43:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Połudn ie
Maciek[NP] bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Pewnie! Coś trzeba w robocie przecież robić! ;-)

Się załatwi.

[lans][slajdy][KAT][spam] Rowerem na Południe