Rowerem na Rysy

Data: 2012-06-25 05:49:41
Autor: piecia aka dracorp
Rowerem na Rysy
Dnia Sun, 24 Jun 2012 21:14:44 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

E, bedzie oczywiscie, ze sie czepiam, ale Wilk sam sie podklada. Bylaby
to moze interesujaca przez swa nietypowosc wycieczka, gdyby nie ta
typowa dla Wilka fanfaronada.
Az zajrzalem do jego linka, zeby dowiedziec sie, gdzie tkwi haczyk.

Przede wszystkim tytul jest klamliwy i wprowadzajacy w blad.
Przeciez Wilk rowerem podjechal POD Rysy, a nie wjechal NA Rysy.
I podobnie ze zjazdem.
Ewentualnie mozna bylo napisac 'Z Rowerem na Rysy'.
Ale tego mozna sie dowiedziec po przeczytaniu calosci (na poczatku
czytamy jeszcze : "satysfakcja z dotarcia rowerem na najwyzszy szczyt
Polski - jednak ogromna".
Co tez jest NIEPRAWDA.
Rower przeciez byl niesiony na plcach jak kazdy inny bagaz).

Wilk pewnie szuka pracy w Fakcie albo innym Superexpresie.
Szczesc Boze...
Ale po za tym wszystko w porządku?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-06-25 16:50:41
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <pan.2012.06.25.05.49.38@dracorp.one.pl>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

> [...]

> Polski - jednak ogromna".
> Co tez jest NIEPRAWDA.
> Rower przeciez byl niesiony na plcach jak kazdy inny bagaz).
Ale po za tym wszystko w porzˆdku?
No coz, skoro nie widzisz zadnej roznicy miedzy jazda na rowerze a spacerkiem z rowerem na plecach to chyba nie do konca jest z toba wszystko w porzadku.
--
TA

Data: 2012-06-26 08:34:54
Autor: Grzegorz
Rowerem na Rysy
Hello Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world !:

No coz, skoro nie widzisz zadnej roznicy miedzy jazda na rowerze a
spacerkiem z rowerem na plecach to chyba nie do konca jest z toba
wszystko w porzadku.

Jakie to am znaczenie CO ma się na plecach ????

To tylko naście kg ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-06-26 08:43:45
Autor: bans
Rowerem na Rysy
W dniu 2012-06-26 08:34, Grzegorz pisze:

Jakie to am znaczenie CO ma się na plecach ????

Ma, jeśli sugeruje się, że nie niesie się tego, tylko na tym jedzie.

--
bans

Data: 2012-06-26 09:06:24
Autor: Grzegorz
Rowerem na Rysy
Hello bans !:
W dniu 2012-06-26 08:34, Grzegorz pisze:

Jakie to am znaczenie CO ma się na plecach ????

Ma, jeśli sugeruje się, że nie niesie się tego, tylko na tym jedzie.

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Można też i narty (skitury) - to podobny styl choć na zimę. Można i inne rzeczy, tu mamy wolność.

Jak widzę *z_rowerem" na Rysy to temat znacznie bardziej na topie niż moje prymitywne pytanie o Dział ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-06-26 09:24:46
Autor: bans
Rowerem na Rysy
W dniu 2012-06-26 09:06, Grzegorz pisze:

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale to już było nie "na Rysy", a "z Rysów" :)

--
bans

Data: 2012-06-26 10:16:13
Autor: Grzegorz
Z rowerem na Rysy ;-)
Hello bans !:

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale to już było nie "na Rysy", a "z Rysów" :)

o racja to racja :-D !

Ale proponuję zmianę wątku na :

Z rowerem na Rysy :-D

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-06-26 12:44:49
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <jsbo9c$vel$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2012-06-26 09:06, Grzegorz pisze:

> Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale to już było nie "na Rysy", a "z Rysów" :)

No wlasnie ze nie.
Zjazd byl z Popradzkieigo Plesa...
--
TA

Data: 2012-06-26 12:40:15
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <jsbn1j$1ks$1@node2.news.atman.pl>,
 Grzegorz <bzdura@brakmaila.pl> wrote:

Hello bans !:

> Ma, jeśli sugeruje się, że nie niesie się tego, tylko na tym jedzie.

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale nie z Rysow przeciez...
--
TA

Data: 2012-06-26 12:47:31