Rowerem na Rysy

Data: 2012-06-25 16:50:41
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <pan.2012.06.25.05.49.38@dracorp.one.pl>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sun, 24 Jun 2012 21:14:44 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> [...]
> typowa dla Wilka fanfaronada.
> Az zajrzalem do jego linka, zeby dowiedziec sie, gdzie tkwi haczyk.
> Przeciez Wilk rowerem podjechal POD Rysy, a nie wjechal NA Rysy.
> I podobnie ze zjazdem.
> Ewentualnie mozna bylo napisac 'Z Rowerem na Rysy'.
> Ale tego mozna sie dowiedziec po przeczytaniu calosci (na poczatku
> czytamy jeszcze : "satysfakcja z dotarcia rowerem na najwyzszy szczyt
> Polski - jednak ogromna".
> Co tez jest NIEPRAWDA.
> Rower przeciez byl niesiony na plcach jak kazdy inny bagaz).
Ale po za tym wszystko w porzˆdku?
No coz, skoro nie widzisz zadnej roznicy miedzy jazda na rowerze a spacerkiem z rowerem na plecach to chyba nie do konca jest z toba wszystko w porzadku.
--
TA

Data: 2012-06-26 08:34:54
Autor: Grzegorz
Rowerem na Rysy
Hello Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world !:

No coz, skoro nie widzisz zadnej roznicy miedzy jazda na rowerze a
spacerkiem z rowerem na plecach to chyba nie do konca jest z toba
wszystko w porzadku.

Jakie to am znaczenie CO ma się na plecach ????

To tylko naście kg ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-06-26 08:43:45
Autor: bans
Rowerem na Rysy
W dniu 2012-06-26 08:34, Grzegorz pisze:

Jakie to am znaczenie CO ma się na plecach ????

Ma, jeśli sugeruje się, że nie niesie się tego, tylko na tym jedzie.

--
bans

Data: 2012-06-26 09:06:24
Autor: Grzegorz
Rowerem na Rysy
Hello bans !:
W dniu 2012-06-26 08:34, Grzegorz pisze:

Jakie to am znaczenie CO ma się na plecach ????

Ma, jeśli sugeruje się, że nie niesie się tego, tylko na tym jedzie.

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Można też i narty (skitury) - to podobny styl choć na zimę. Można i inne rzeczy, tu mamy wolność.

Jak widzę *z_rowerem" na Rysy to temat znacznie bardziej na topie niż moje prymitywne pytanie o Dział ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-06-26 09:24:46
Autor: bans
Rowerem na Rysy
W dniu 2012-06-26 09:06, Grzegorz pisze:

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale to już było nie "na Rysy", a "z Rysów" :)

--
bans

Data: 2012-06-26 10:16:13
Autor: Grzegorz
Z rowerem na Rysy ;-)
Hello bans !:

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale to już było nie "na Rysy", a "z Rysów" :)

o racja to racja :-D !

Ale proponuję zmianę wątku na :

Z rowerem na Rysy :-D

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-06-26 12:44:49
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <jsbo9c$vel$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2012-06-26 09:06, Grzegorz pisze:

> Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale to już było nie "na Rysy", a "z Rysów" :)

No wlasnie ze nie.
Zjazd byl z Popradzkieigo Plesa...
--
TA

Data: 2012-06-26 12:40:15
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <jsbn1j$1ks$1@node2.news.atman.pl>,
 Grzegorz <bzdura@brakmaila.pl> wrote:

Hello bans !:

> Ma, jeśli sugeruje się, że nie niesie się tego, tylko na tym jedzie.

Przecie potem kawałek zjechał ???? :-D !

Ale nie z Rysow przeciez...
--
TA

Data: 2012-06-26 12:47:31