Rowerem na Rysy

Data: 2012-06-27 02:36:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem na Rysy
Wilk, Sun, 24 Jun 2012 08:59:31 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Zapraszam na zdjęcia i relację z mojego bardzo nietypowego
przedsięwzięcia - czyli wejścia z rowerem na najwyższą górę Polski -
Rysy (2499m).

No offence, Michał, ale uważam, że TPNowcy powinni Ci dopier*olić mandat za
poruszanie się rowerem po drodze do tego nie przeznaczonej w PN.
Wywleczenie roweru na Grzesia uważałem za przegięcie pały, a to... Nawet
tego nazwać nie potrafię.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-27 08:18:25
Autor: Wilk
Rowerem na Rysy
On 27 Cze, 02:36, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

O ile właśnie do wejścia na Grzesia można było mieć poważniejsze
zarzuty w tym stylu (tam kawałkami na grani jechałem rowerem, a rower
wprowadzałem nie wnosiłem) - to tutaj nie mam żadnych wyrzutów
sumienia. Jedyny zakaz jaki złamałem - to wjazd asfaltową drogą do
Morskiego Oka, o 6 rano, minąłem może 10 osób, jechałem tylko pod górę
z prędkością nie przekraczającą 15km/h - nie stworzyłem jakiegokolwiek
zagrożenia; żadnego przegięcia pały w tym nie widzę. A wchodzenie z
rowerem na plecach - jest całkowicie legalne (parę lat temu jeszcze
nawet stała na Rysach tablica z informacją o rowerowym przejściu
granicznym), byłem zwykłym turystą pieszym z nietypowym bagażem.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-27 17:26:48
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <5b989be1-8f2e-4a7b-8eec-d6fbd88c32ac@v9g2000vbc.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]

Zdecyduj sie kim byles.
No i w takim razie opowiadanie o tym na grupie rowerowej jest calkiem bez sensu?
Zreszta jak widziales, na grupie pl.rec.gory tez jakos nie podniecal sie twoim 'zdobyciem Rysow'. Czyz nie?

--
TA

Data: 2012-06-27 19:07:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem na Rysy
Wilk, Wed, 27 Jun 2012 08:18:25 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
[...]

Mhm. Czyli uważasz, że łamanie przepisów jest w porządku? No to dobrze,
uważaj dalej. Ja nadal będę uważał, że powinieneś dostać mandat - tak za
jeden, jak za drugi i trzeci wjazd w Tatry. Mogę tak uważać, prawda?
(nie, nie uważam zakazu wjazdu rowerem do Moka za mądry. Rowery tam niczego
nie zmienią, Dolina Rybiego Potoku i tak ma przesrane, jeśli chodzi o
naturę... A szkoda, bo jest ładna)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-27 10:24:30
Autor: Wilk
Rowerem na Rysy
On 27 Cze, 19:07, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Mhm. Czyli uważasz, że łamanie przepisów jest w porządku? No to dobrze,
uważaj dalej. Ja nadal będę uważał, że powinieneś dostać mandat - tak za
jeden, jak za drugi i trzeci wjazd w Tatry. Mogę tak uważać, prawda?

Oczywiście, że możesz; sam napisałem że rzadko mi się zdarza łamać
przepisy i nie robię tego z zasady; ale są chwile, gdy mój interes
zwycięża nad tak rozumianą postawą pro-społeczną. Natomiast czym innym
jest tekst o przeginaniu pały. We wjeździe do Morskiego Oka 0 6 rano
nie ma żadnego przeginania pały - jest po prostu złamanie głupawego
zakazu; podobna szkodliwość społeczna czynu jak przejście na czerwonym
świetle pustej drogi o 3 nad ranem. Środowisku naturalnemu dużo
bardziej od roweru szkodzi dowożone tam samochodami regularnie
zaopatrzenie czy tyłki pracowników TPN, którym nie bardzo się chce
zasuwać na piechotę.