Rowerem na Rysy

Data: 2012-06-27 14:41:10
Autor: piecia aka dracorp
Rowerem na Rysy
Dnia Wed, 27 Jun 2012 07:26:09 -0700, Wilk napisał(a):

Nie ośmieszaj się już Roberto swoimi komicznymi porównaniami; wchodzenie
z rowerem na 4 piętro z wejściem na Rysy to może porównać tylko człowiek
co w górach nigdy nie był; na takiej samej zasadzie człowiekowi co na
raz przejechał 1000km możesz powiedzieć - co to jest, przecież ja
codziennie robię 40km do pracy. ;))
Do pracy masz 40km czy w obie strony? I zawsze jeździsz bez względu na pogodę? Czymże są moje 3km :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-06-27 08:08:43
Autor: Wilk
Rowerem na Rysy
On 27 Cze, 16:41, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Dnia Wed, 27 Jun 2012 07:26:09 -0700, Wilk napisał(a):

Do pracy masz 40km czy w obie strony? I zawsze jeździsz bez względu na
pogodę?

Nie - to nie ja tylko Roberto ma te 40km do pracy o czym mnie już
setki razy informował. Facet słynie z takich komicznych tekstów i
porównań jak to z codziennym wnoszeniem roweru na 4 piętro do wejścia
na Rysy. Kiedyś na naszym forum rowerowym był łaskaw wyprodukować
tezę, że uzyskanie na szosówce średniej 30km/h na 100km to banalna
sprawa; jako że już wszyscy tam mieli tekstów w tym stylu dosyć -
zaproponowałem Roberto takie wyzwanie że przejadę z nim te 100km - i
sprawdzimy to doświadczalnie jak tą średnią banalnie uzyska. Komedia
była nie z tej ziemi - facet wykręcał się przez pół roku, wymyślał
komiczne wykręty w stylu że nie ma czasu (proponowałem nawet że dojadę
do niego do domu, albo do pracy), bo musi się opiekować dwójką dzieci
i żoną; jednym słowem przez te pół roku nie znalazł czasu na
przejechanie owych 100km :))

Tacy jak on - mocni są tylko w sieci.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-27 17:19:39
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <d631ed03-248e-481a-aa4e-ead66ddaf1c7@k5g2000vbf.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

do niego do domu, albo do pracy), bo musi się opiekować dwójką dzieci
i żoną; jednym słowem przez te pół roku nie znalazł czasu na

Wilku, znowu stosujesz zagrywki ad personam, probujesz dyskredytowac oponenta, manipulujesz i udawadniasz ze okreslenie 'tepy chuj' w stosunku do twojej osoby jest najzupelniej uzasadnione.

--
TA

Data: 2012-06-27 19:11:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem na Rysy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Wed, 27 Jun 2012 17:19:39 +0200,
pl.rec.rowery:
Wilku, znowu stosujesz zagrywki ad personam,

Przyganiał kocioł garnkowi...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-27 17:38:13
Autor: Robert Ostrowski
Rowerem na Rysy
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 27 Cze, 16:41, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> Dnia Wed, 27 Jun 2012 07:26:09 -0700, Wilk napisa=B3(a):

> Do pracy masz 40km czy w obie strony? I zawsze je=BCdzisz bez wzgl=EAdu n=
> pogod=EA?

Nie - to nie ja tylko Roberto ma te 40km do pracy o czym mnie ju=BF
setki razy informowa=B3. Facet s=B3ynie z takich komicznych tekst=F3w i
por=F3wna=F1 jak to z codziennym wnoszeniem roweru na 4 pi=EAtro do wej=B6c=
ia
na Rysy. Kiedy=B6 na naszym forum rowerowym by=B3 =B3askaw wyprodukowa=E6
tez=EA, =BFe uzyskanie na szos=F3wce =B6redniej 30km/h na 100km to banalna
sprawa; jako =BFe ju=BF wszyscy tam mieli tekst=F3w w tym stylu dosy=E6 -
zaproponowa=B3em Roberto takie wyzwanie =BFe przejad=EA z nim te 100km - i
sprawdzimy to do=B6wiadczalnie jak t=B1 =B6redni=B1 banalnie uzyska. Komedi=
by=B3a nie z tej ziemi - facet wykr=EAca=B3 si=EA przez p=F3=B3 roku, wymy=
=B6la=B3
komiczne wykr=EAty w stylu =BFe nie ma czasu (proponowa=B3em nawet =BFe doj=
ad=EA
do niego do domu, albo do pracy), bo musi si=EA opiekowa=E6 dw=F3jk=B1 dzie=
ci
i =BFon=B1; jednym s=B3owem przez te p=F3=B3 roku nie znalaz=B3 czasu na
przejechanie owych 100km :))

Tacy jak on - mocni s=B1 tylko w sieci.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Potwierdzam i z żadnych słów się nie wycofuję. I nie zależy mi czy ktoś mnie
oceni jako mocarz czy słabiak... moja półeczka GALERIA SŁAWY już jest dawno
zapełniona.

Data: 2012-06-27 10:55:34
Autor: Wilk
Rowerem na Rysy
On 27 Cze, 19:38, "Robert Ostrowski" <robertrobe...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Potwierdzam i z żadnych słów się nie wycofuję. I nie zależy mi czy ktoś mnie
oceni jako mocarz czy słabiak... moja półeczka GALERIA SŁAWY już jest dawno
zapełniona.

Daj już spokój i nie wyciągaj tego trupa z szafy bo zapach nie jest za
przyjemny. Zwyczajnie stchórzyłeś - bo dobrze wiesz, że średnia 30km/h
na 100km na szosówce daleko przekracza Twoje możliwości; nikt przy
zdrowych zmysłach nie uwierzy, że mimo wielokrotnych napominań nie
znalazłeś przez pół roku czasu na trochę ponad 3h jazdy. Tylko zamiast
zwyczajnie się przyznać, że w dyskusji sobie palnąłeś trzy po trzy -
to Ty wolisz się dalej kompromitować; całe forum miało z Ciebie
doskonałą polewkę
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-27 20:08:25
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <07c1e2e4-9ccd-4dfa-986a-3256ec1e9584@6g2000vbv.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

 całe forum miało z Ciebie
doskonałą polewkę

Dlczego klamiesz, czy naprawde chcesz zeby okreslenie klamcy i manipulanta bylo zwiazane z twoja nedzna osoba?
Nie pamietam tej sytuacji, ale rechotac mogles co najwyzej ty i jacys twoi fani... A nie 'cale forum'
--
TA

Data: 2012-06-27 14:39:55
Autor: Wilk
Rowerem na Rysy
On 27 Cze, 20:08, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article

Dlczego klamiesz, czy naprawde chcesz zeby okreslenie klamcy i
manipulanta bylo zwiazane z twoja nedzna osoba?
Nie pamietam tej sytuacji, ale rechotac mogles co najwyzej ty i jacys
twoi fani... A nie 'cale forum'

A teraz grzecznie odwołasz
Wyraźnie napisałem "na forum" - ale niektórzy tego jak widać nie
pojęli. Czy pl.rec.rowery to forum? Czy gdziekolwiek zasugerowałem, że
sytuacja miała miejsce tutaj? Oczywiście nie - ale choremu człowiekowi
to wystarczy, żeby sobie dorobić własną ideologię.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-28 00:29:32
Autor: Titus Atomicus
Rowerem na Rysy
In article <d73b7bc3-9880-428d-960a-b59b67d7767d@j9g2000vbk.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

sytuacja miała miejsce tutaj? Oczywiście nie - ale choremu człowiekowi
to wystarczy, żeby sobie dorobić własną ideologię.

Jasne, ze odwoluje. Dzieki za wyjasnienia. Ale znowu robisz z siebie durnia.
To tak jakbym ja uzyl tutaj argumentu, ze zawsze w kregu moich znajomych z najwiekszym aplauzem spotykaja sie historie o Czaku Norisie Precla.
Ludzie wrecz sikaja ze smiechu. PS Czy pl.rec.rowery to forum to oczywiscie kwestia terminologii, jak wiesz. W sensie technicznym nie, w sensie ogolnym - tak. Wyjasniam oczywisctosci, ale znajac jakosc twoich atakow musze sie zabezpieczyc.
--
TA

Data: 2012-06-29 14:14:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem na Rysy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 28 Jun 2012 00:29:32 +0200,
pl.rec.rowery:
PS Czy pl.rec.rowery to forum to oczywiscie kwestia terminologii, jak wiesz. W sensie technicznym nie, w sensie ogolnym - tak. Wyjasniam oczywisctosci, ale znajac jakosc twoich atakow musze sie zabezpieczyc.

Per analogiam, czy jak puścisz bąka w autobusie to puściłeś bąka na forum?
Owszem, na forum publicznym.
(i w tej analogii, autobus jest Preclem, a bąk - wiadomo - Twoim postem.
Nie uwłaczając.)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-27 19:10:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rowerem na Rysy
piecia aka dracorp, Wed, 27 Jun 2012 14:41:10 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Do pracy masz 40km czy w obie strony? I zawsze jeździsz bez względu na pogodę?

Półtora roku jeździłem 25km na uczelnię. (25km w jedną stronę)
Jak padało to mi się nie chciało, ale jechałem...

--
Pozdrowienia,

Rowerem na Rysy