Rowerem na mecz na Narodowym?

Data: 2018-06-12 10:13:15
Autor: ń
Rowerem na mecz na Narodowym?
Może ktoś ćwiczył dojazd i powrót z meczu?
Chodzi m.in. o możliwość bezpiecznego przypięcia roweru bez ryzyka dewastacji i bez kolejnego kilometra do przejścia pieszo.

Data: 2018-06-12 01:24:26
Autor: zbrochaty
W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 10:13:07 UTC+2 użytkownik ń napisał:
Może ktoś ćwiczył dojazd i powrót z meczu?
Chodzi m.in. o możliwość bezpiecznego przypięcia roweru bez ryzyka dewastacji i bez kolejnego kilometra do przejścia pieszo..

Moze pojedz, przypnij i napisz czy dasie-niedasie.
Albo pocwicz wsiadanie na rower z fotelikiem.
Swoimi ciaglymi, glupawymi, dziecinnymi pytaniami robisz tutaj smietnik

Data: 2018-06-12 12:59:23
Autor: cytawa
zbrochaty@gmail.com pisze:

Swoimi ciaglymi, glupawymi, dziecinnymi pytaniami robisz tutaj smietnik

Mimo wszystko tak nie uwazam. Ma pytanie naiwne czasem ale niektore zadziwiajaco sensowne. Skup sie na tych.

Jan Cytawa

Data: 2018-06-12 09:37:34
Autor: zbrochaty
W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 12:59:24 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:

Mimo wszystko tak nie uwazam. Ma pytanie naiwne czasem ale niektore zadziwiajaco sensowne. Skup sie na tych.
Jan Cytawa

Nie widze w tym nic sensownego. Wiadomo, ze trzeba zostawic rower dalej i podejsc kilkaset metrów, moze i  kilometr.

Sadze, ze kazdemu starczy wyobrazni, aby wiedziec co moze sie stac gdy ktos jest z rowerem w tlumie i bedzie lekka panika spowodowana jakas rozruba. A skutki powazniejsze, niz bedac z rowerem w ostro hamujacym, zatloczonym autobusie. Z tego powodu (kibolstwo i rozruby) od dawna nie chodze na zadne mecze

Data: 2018-06-12 10:59:23
Autor: zbrochaty
W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 18:37:36 UTC+2 użytkownik zbro...@gmail..com napisał:
> [...]

Sadze, ze kazdemu starczy wyobrazni, aby wiedziec co moze sie stac gdy ktos jest z rowerem w tlumie i bedzie lekka panika spowodowana jakas rozruba. A skutki powazniejsze, niz bedac z rowerem w ostro hamujacym, zatloczonym autobusie. Z tego powodu (kibolstwo i rozruby) od dawna nie chodze na zadne mecze

oczywiscie "rozróby"

Data: 2018-06-13 09:44:43
Autor: m
napisał:

[...]

Jednemu wiadomo, drugiemu nie wiadomo. Mnie na przykład nie wiadomo.

Może tam jest jakiś parking dla rowerów? Może jest miejsce gdzie
bezpiecznie można go przypiąć zanim tłum zgęstnieje?

Nigdy nie byłem, nie wybieram się, ale jakbym się wybierał to bym chciał
wiedzieć i bym zadał pytania może lepiej sformułowane estetycznie, ale o
treści mniej więcej tej samej.

p. m.

Data: 2018-06-13 05:07:21
Autor: zbrochaty

https://www.google.pl/maps/@52.2377169,21.0473394,3a,15y,183.92h,82.41t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUxf8fSBn5sxFbpTZ1mma_w!2e0!7i13312!8i6656

Data: 2018-06-13 21:16:10
Autor: Piotr Rogoza
W dniu Wed, 13 Jun 2018 09:44:43 +0200, uzytkownik m napisal:
Jednemu wiadomo, drugiemu nie wiadomo. Mnie na przykład nie wiadomo.
Bierzesz rower. Jedziesz do celu. Przypinasz rower. Wsio.

Raz tylko natrafiłem na nadgorliwego ochroniarza który się czepiał że niszczę znak a teren był rzekomo prywatny.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2018-06-14 07:19:15
Autor: ń
Rowerem na mecz na Narodowym?
No właśnie, w Twojej mile zakończonej historii brak dalszego ciągu:
wracasz, widzisz rower (siodełko, napompowane koła, inne), wsiadasz i jedziesz do domu.

-- -- -
Bierzesz rower.
Jedziesz do celu.
Przypinasz rower.
Wsio.

Data: 2018-06-12 07:12:35
Autor: Ignac
[...]

To zależy, bo jeśli mecz przegrany, to lepiej żeby tego roweru tam nie było.

Data: 2018-06-17 10:46:11
Autor: rmikke
On Tuesday, 12 June 2018 10:13:07 UTC+2, ń  wrote:
Może ktoś ćwiczył dojazd i powrót z meczu?
Chodzi m.in. o możliwość bezpiecznego przypięcia roweru bez ryzyka dewastacji i bez kolejnego kilometra do przejścia pieszo..

Ja to bym raczej veturilo wziął...

Rowerem na mecz na Narodowym?